15/4/14

Απορίες*

Γιατί οι διαδηλωτές στην ανατολική Ουκρανία είναι φίλο-Ρώσοι και δεν είναι αντί-αμερικανοί και αντί-ευρωπαίοι; 
  Και γιατί εκείνος που κρατούσε ρόπαλο στο Μάινταν γιατί ήταν άοπλος, ενώ ο διαδηλωτής με ρόπαλο στο Λουγκάνσκ είναι οπλισμένος;

*Για απάντηση ρωτείστε τα παιδιά του ….«τηλέ-μεταφραστικού».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΝΔ = ΣΑΤΑΝΑΣ


ΕΚΛΟΓΕΣ = ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΣ

Ο ΑΓΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ. 16 ΙΟΥΝΙΟΥ 1956

Ο θεός έκαψε του Άγγλους   που προσπάθησαν να κάψουν   τους Έλληνες    Κατά τη διάρκεια ερευνών για τη σύλληψή του Διγενή, οι Άγγλοι   έβαλα...