Eurostat: Αυξήθηκε η φτώχεια στην Ελλάδα το 2015
Η πολιτική της «Σύγκλισης» (Cohesion) στην ΕΕ , αλλά των βιοτικών επιπέδων και όχι των οικονομικών πολικών, ήταν μια κλασική αντιπαράθεση του φτωχού Νότου μα τον πλούσιο ευρωπαϊκό Βορρά, στην οποία πρωταγωνίστησε ο μακαρίτης Αντρέ.
Η «κοινωνική πολιτική», της Ε.Ε. , υπέρ των πολύ Πτωχών και των λαθραίων, είχε αποτελέσματα. Ο αριθμός των κατοίκων της Ευρωπαϊκής Ένωσης που ζουν υπό καθεστώς «σοβαρών στερήσεων» από 9,9% το 2012 μειώθηκε σε 8,2% το 2015).
Πρόκειται για έναν γραφειοκρατικό θρίαμβο. Μειώθηκε η φτώχια.
Στην Ελλάδα του ευρωπαϊκού κεκτημένου όμως, υπήρξε και απόκλιση αντί για Σύγκλιση και αυξήθηκε η φτώχεια.
Ο πληθυσμός των Ελλήνων που ζει σε κατάσταση ένδειας, από 19,5% το 2012, αυξήθηκε σε 20,3% το 2013, 21,5% το 2014 και σε 22,2% το 2015.
Όπως δείχνουν τα (αντικειμενικά) στοιχεία της Eurostat, ενώ ο αριθμός των κατοίκων της Ευρωπαϊκής Ενωσης που ζουν σε καθεστώς στατιστικής φτώχειας στην Ελλάδα του σκληρού πυρήνα, η φτώχεια αυξήθηκε αντί να μειωθεί και χωρίς η «υπεύθυνη» αριστερή διακυβέρνηση να ζητήσει πρόσθετα μέτρα από την Κομισιόν.
Για την ευρωπαϊκή στατιστική σε καθεστώς φτώχειας βρίσκεται όποιος δεν μπορεί να πληρώσει τους λογαριασμούς του, όποιος δεν έχει επαρκή θέρμανση στην κατοικία του και δεν μπορεί να φύγει για διακοπές τουλάχιστον μια εβδομάδα.
Συνολικά σε τέτοιο καθεστώς φτώχειας ζουν 41 εκατ. Ευρωπαίοι . Από αυτούς περίπου 2,37 εκατομμύρια είναι οι Έλληνες.
Από σοβαρές στερήσεις υποφέρει το 8,3% των νοικοκυριών με δύο ενηλίκους και τουλάχιστον ένα παιδί , το 6% των νοικοκυριών χωρίς παιδί, το 17,3% των μονογονεϊκών οικογενειών.
Περισσότεροι φτωχοί από την Ελλάδα βρίσκονται στη Βουλγαρία (34,2%) και τη Ρουμανία (24,6%).
Τα πιο χαμηλά ποσοστά φτώχειας, ως ποσοστό επί του πληθυσμού, καταγράφηκαν στο Λουξεμβούργο με 1,4%, την Ολλανδία 2,5%, την Αυστρία 3,6%, τη Γαλλία 4,5%, τη Γερμανία 5% και την Τσεχία με 5,2%.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
15/4/16
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
104 χρόνια από την προδοσία στην Μικρά Ασία. Οι Προδότες εμφάνιζαν τις ψευτοαποφάσεις στους αλλους Υπουργούς. Στις 23η Ιουνίου 1922. η προπαγάνδα έλεγε στον Λαό ότι οι Τούρκοι ήλπιζαν να σωθούν διπλωματικά και ότι ελήφθησαν οριστικές αποφάσεος. Το ΚΚΕ έκλεισε τους Φούρνους που τους κατέλαβε ο Στρατός.Στην Ρώμη έλεγαν ότι ο Σουλτάνος παρακαλούσε να κλείσει ειρήνη με τους Ελληνες για να μην χάσει τον θρόνο του. Στην Κωνσταντινούπολη έλεγαν ότι και ο Κεμάλ συμφωνούσε με τους ¨ορους των Συμμάχων
Στις 22 Ιουνίου 1922, οι «5», Δημήτριος Γούναρης, Νικόλαος Στράτος, Πέτρος Πρωτοπαπαδάκης, Γεώργιον Μπαλτατζής καὶ Νικόλαος Θεοτόκης μαζί με...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου