Ψευτομακεντόνσκι διανοούμενοι, μιλώντας στην Τ/Ο NOVA των Σκοπίων ζήτησαν χθες από την υπηρεσιακή κυβέρνηση της χώρας τους , να απαγορεύσει αμέσως τη δράση των ΜΚΟ που χρηματοδοτούνται από το Ίδρυμα της «Ανοιχτής Κοινωνίας» του Σόρος και να θέσει εκτός νόμου το Ίδρυμα.
Ξύπνησαν και οι γυφτοσκοπιανοί, που γουστάριζαν το ΝΑΤΟ και τις «ευρωατλαντικές δομές».
Εδώ σε εμάς ,που όλοι κοιμούνται, ούτε οι «Έλληνες Εθνικιστές», ούτε ο «Αρχηγέ μου», δεν έχουν ζητήσει καν τον φορολογικό έλεγχο της δράσης του Ιδρύματος της «Ανοιχτής Κοινωνίας» και των ΜΚΟ που υποστηρίζει , ούτε κατέθεσαν μηνυτήρια αναφορά για να ζητήσουν την εισαγγελική έρευνα της σχέσης των ΜΚΟ του Σόρος με τους λαθρέμπορους ανθρώπων, που κουβαλάνε τους απρόσκλητους, και τους αλληλέγγυους.
Βέβαια, τους έχω προτείνει και να καταθέσουν πρόταση νόμου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, για να τεθεί εκτός νόμου ο Βαχαμπισμός αλλά πέρα βρέχει.
Προς το παρόν κάνουν «λιτανείες» για τους πράκτορες της Εβραιοκρατίας, Πολυζωίδη, Μακρυγιάννη, και Ξάνθο.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
104 χρόνια από την προδοσία στην Μικρά Ασία. Οι Προδότες εμφάνιζαν τις ψευτοαποφάσεις στους αλλους Υπουργούς. Στις 23η Ιουνίου 1922. η προπαγάνδα έλεγε στον Λαό ότι οι Τούρκοι ήλπιζαν να σωθούν διπλωματικά και ότι ελήφθησαν οριστικές αποφάσεος. Το ΚΚΕ έκλεισε τους Φούρνους που τους κατέλαβε ο Στρατός.Στην Ρώμη έλεγαν ότι ο Σουλτάνος παρακαλούσε να κλείσει ειρήνη με τους Ελληνες για να μην χάσει τον θρόνο του. Στην Κωνσταντινούπολη έλεγαν ότι και ο Κεμάλ συμφωνούσε με τους ¨ορους των Συμμάχων
Στις 22 Ιουνίου 1922, οι «5», Δημήτριος Γούναρης, Νικόλαος Στράτος, Πέτρος Πρωτοπαπαδάκης, Γεώργιον Μπαλτατζής καὶ Νικόλαος Θεοτόκης μαζί με...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
2 σχόλια:
Σπυρο στο ειχα πει και στην εκπομπη σου στο ΕΚ ραδιο.
Πρεπει ολοι να αφυπνισουν τον κοσμο και να τον ενημερωσουν σχετικα με το τι ειναι οι ΜΚΟ και τι σκοπους εξυπηρετουν. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ !!!!
Αν ηξερε πως τα λεφτα του πανε στους πολιτικους μεσω διαδρομων χρηματοδοτησεων ΜΚΟ .
Και αν ηξερε ποιος ειναι απο πισω και πως οι ΜΚΟ του καταρουν το κρατος του το συνταγμα του την υποσταση του .... Τελος παντων πολλα δεν ξερει ο κοσμος αλλα δεν βλεπω και κανεναν να ενημερωνει να αφυπνηζει να κανει καμπανια ενεντιων του ''εχθρου''.
Μονο μαλακιουλες εξ απαλων ονυχων ....
Ουτε προπαγανδα κατα των Οβρεικων δομων (ΜΚΟ-Τραπεζων κλπ) δεν μπορουν να κανουν οι παιδαραδες της ΧΑ. Μονο τους παγκους του Αχμετ αναποδογυριζαν για να μη βλεπει ο κοσμος τον πραγματικο εχθρο....Και χολωνονται οταν τους το λες.
Δημοσίευση σχολίου