22/4/16

Τι τους χαζεύετε μωρέ!

Βαράτε τους!

Απεργούν οι δημοσιογράφοι αλλά κανείς τους δεν μπούκαρε στην ΕΣΗΕΑ για να δείρει τον Σύντροφο Σαββίδη, τον αρθογράφο της Αυγής και Γενικό Γραμματέα της ΠΟΕΣΥ, που απεργεί και αυτός αν και συνταξιούχος.
Οι Σαββίδες φταίνε.
Και φταίνε και οι φίλοι τους και οι ακόλουθοί τους.
Οπότε κάνε αυτό που μπορείς.
Δείρε το κομμούνι δίπλα σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

18 Ιουνίου 1992. Μνήμη του υποσμηναγού Νικόλαου Σιαλμά. Θυσιάστηκε για την Πατρίδα. ΑΘΝΑΝΑΤΟΣ! Ζει και μας Οδηγεί.

Ο Νικόλαος Σιαλμάς έδωσε την ζωή του για την Ελλάδα.  Ούτε για το ΝΑΤΟ, ούτε για  την ΛΟΑΤΚΙ Ευρώπη και την ΛΟΑΤΚΙ+ ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΚΗ  ΔΕΞΙΑ