4/5/22

Το δολάριο έπεσε κάτω από τα 68 ρούβλια για πρώτη φορά από τον Μάρτιο του 2020,

 ΜΟΣΧΑ, 4 Μαΐου — RIA Novosti. Το δολάριο έπεσε κάτω από το επίπεδο των 68 ρουβλίων πέφτοντας  στο ελάχιστο από τον Μάρτιο του 2020. Η συναλλαγματική ισοτιμία του δολαρίου, διαμορφώθηκε στα 67,93 ρούβλια. Με τη σειρά του, το ευρώ έπεσε κάτω από τα 70 ρούβλια. Ταυτόχρονα, οι παγκόσμιες τιμές του πετρελαίου αυξάνονται λόγω των σχεδίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης να επιβάλει εμπάργκο στις πρώτες ύλες από Ρωσία. Έτσι, ένα βαρέλι στο Λονδίνο ς κάνει 106,12 δολάρια, και στη Νέα Υόρκη 103,67 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γιατι στο Τζιου Γιορκ κοστιζει λιγοτερο απο τα κεντρικα στο Σιτυ;

Στις 22 Ιουνίου 1989, η «κάθαρση» που συμφώνησε η Cia με τον Γρυλλάκη στη Νεα Υόρκη και που την ανέλαβαν ο Εφιάλτης με τον Καπετάν Γιώτη άρχισε από τις ΗΠΑ με στόχο την «Κτηματική» και τις καταθέσεις των Ομογενών

Ο Ανδρέας Παπανδρέου , εισήχθη επειγόντως στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο με λοίμωξη του αναπνευστικού, επειδή «κρύωσε κατά την προεκλογική ομ...