10/12/22

Τα κατορθώματα του «λαού» κατα τον Κόκκινο Δεκέμβρη

 


ΕΞΕΤΑΣΗ ΜΑΡΤΥΡΑ.
 20 Δεκεμβρίου 1944
Ο μάρτυρας Διονυσίος Ντινιώτης του Αθανασίου ετών 29 Ιατρός έκ Φιλιατρών.


«Την 5η Δεκεμβρίου ημέρα Τρίτη κατά το βράδυ άρχισαν οι Εαμίτες την επίθεση εναντίον της Ανωτέρας Διοικήσεως Στερεάς από την Πλατεία Αγίου Γεωργίου και των γύρω παρόδων. Το απόγευμα της ιδίας ημέρας πέρασαν από το σπίτι μου και πληροφορηθέντες οτι είμαι ιατρός με επιστράτευσαν, όπως τούτο έπραξαν και δι' άλλους, δια να προσφέρω τας υπηρεσίας μου. Με ωδήγησαν με 11 νοσηλευομένους ιδικούς των εις τα Τουρκοβούνια επάνω πρός Κυψέλη και εις ένα πρόχειρο Νοσοκομείο σε κάποιο σπίτι και μου συνέστησαν να μην επιχειρήσω να φύγω, διότι θα υποστώ την τύχη ην υπέστησαν οι άνδρες της Ανωτέρας Διοικήσεως προσθέτοντας ότι, αυτούς τους εξετέλεσαν ως προδότες. Εκεί εις τό προσωρινό ιατρείο έφθασα περί την 5ην απογευματινή ώρα. Κατά τας 6,30' μ.μ. της ιδίας ημέρας ήκουσα δυνατούς θρήνους, προερχομένους από μία σπηλιά απέχουσα από το ιατρείο περί τα 50 μέτρα. Εζήτησα πληροφορίας και τότε μου ανεκοινώθη ότι σκοτώνουν τούς προδότας της Ανωτέρας Διοικήσεως. Οί θρήνοι ήσαν πολλών ανθρώπων: «Μάνα μου, Παναγιά μου και άλλα συγκεχυμένα» και διήρκεσαν επί ημίσεια ώρα. Συνάγεται ότι επρόκειτο περί εκτελέσεων γενομένων ουχί διά πυροβόλων όπλων άλλα δι' άλλων μέσων».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ωραία διήγηση, κάτι σαν τις "σφαγές" που δήθεν έκαναν οι Ρώσοι στη Μπούτσα. Διήγηση δηλ. για την πούτσα...

Ανακοίνωση Παναθηναϊκού AKTOR για τη χθεσινή διαιτησία: «Γίναμε μάρτυρες μιας καταδρομικής επιχείρησης»

Ο Παναθηναϊκός έχει 116 χρόνια ιστορίας, μεγαλύτερη ίσως και από κάποια κράτη. Δείξτε επιτέλους τον απαιτούμενο σεβασμό     Ανακοίνωση κ...