23/12/12

Δημοσιογραφικό ΚΟΥΙΖ

ΕΡΩΤΗΣΗ. Γιατί την έπεσαν μέσω του «Σαμαριού», (Κώστα Καραπαπά), ΠΣΑΤ και ΕΣΗΕΑ στον Μαρινάκη;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Για να επαναπροσλάβει στο ΑΛΤΕΡ τον στρατό των άχρηστων ρουφιανογράφων του ΣΥΡΙΖΑ. (Νταβανέλ & Μωυσής ΕΠΕ)

Και ο Κώστας Καραπαπάς τους απάντησε: «Χωρίς την παραμικρή έκπληξη διάβασα την κοινή ανακοίνωση των Δ.Σ. του ΠΣΑΤ και της ΕΣΗΕΑ, την οποία θεωρώ κατάπτυστη και συκοφαντική για το πρόσωπο μου. Και δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να απαντήσω δημοσίως, αν δεν θεωρούσα ότι μέσω εμού επιχειρούν να προκαλέσουν ζημιά και στον Ολυμπιακό, τον οποίο έχω την τιμή να εκπροσωπώ ως διευθυντής επικοινωνίας της ΠΑΕ. Εγώ, κύριοι του ΠΣΑΤ και της ΕΣΗΕΑ πήγα στα δικαστήρια εναντίον της εταιρείας που εργαζόμουν (με κίνδυνο να χάσω τη δουλειά μου, κάτι που τελικώς συνέβη) για να υπερασπίσω συναδέλφους μου. Και μάλιστα τρείς φορές και όχι μία. Αλλά πήγα στο δικαστήριο γιατί είχαν δίκιο. Και όχι γιατί ήταν δημοσιογράφοι! Θα πήγαινα και αν ήταν ηλεκτρολόγοι ή τηλεφωνητές. Αυτό λέει ο δικός μου "κώδικας δεοντολογίας". Και τα μαθήματα, κρατήστε τα για τους εαυτούς σας...».

Τους έφτυσε κατάμουτρα, και εκείνοι έκαναν σαν να ήταν χιονόνερο….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο πρωθυπουργός των ΛΟΑΤΚΙ θα συναντηθεί με τον Ερντογάν στις 13 Μαΐου

Το Ραντεβού του πρωθυπουργού των ΛΟΑΤΚΙ με τον Ταγίπ θα πραγματοποιηθεί  μετά την αναμενόμενη επίσκεψη του Ερντογάν στην Ουάσινγκτον στις 9 ...