29/12/14

To Norman Atlantic εξελίχτηκε σε Πολύνεκρη Τραγωδία. 8 νεκροί Επισήμως

Οι λαθραίοι που έβαλαν την φωτιά μπορεί να πήραν στον λαιμό τους  πάνω από 40 συνανθρώπους μας

Η Ιταλική Ακτοφυλακή ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η αποκομιδή των επιβατών και του πληρώματος από το κατάστρωμα του «Norman Atlantic».Εφυγε και ο Καπετάνιος.
Η ιταλική ακτοφυλακή ανακοίνωσε ότι βρέθηκαν άλλοι δυο νεκροί στο Norman Atlantic και ότι διασώθηκαν μόνο 427. Δεν ξέρουμε αν εννοούν μονο επιβάτες ή και μέλη από το πλήρωμα. Ούτε που υπολογίζου  τους  15  λαθρομετανάστες που σώθηκαν μεν και συνελήφθησαν δε . Άγνωστο παραμένει αν στους 427 υπολογίζονται οι 8 νεκροί ή όχι. Εκ των πραγμάτων και με βάση τη λίστα των επιβατών και του πληρώματος  από τους 478 αγνοούνται πολλοί.   
Επειδή επικρατεί  γενικός χαμός, και ο Ιταλός υπουργός επικαλείται το ΒΗΜΑ για 38 αγνοούμενους δεν είναι ακόμα βέβαιο ότι χάθηκαν όλοι γιατί η γραφειοκρατία μπορεί να δίνει λάθος στοιχεία. Όταν ολοκληρωθεί η διασταύρωση θα ξέρουμε πόσοι λείπουν.
Η φωτιά ξεκίνησε από τους λαθρομεταναστες οι οποίοι βρίσκονταν στο γκαράζ του πλοίου και είχαν ανάψει φωτιά για να ζεσταθούν.
Το πλοίο ακυβέρνητο έχει παρασυρθεί από τα κύματα περίπου 1,5 μίλι νότια από τις ακτές της Αλβανίας. Σε λίγο θα πέσει στα βράχια. Χθες έγιναν ανεπιτυχώς τρεις προσπάθειες ρυμούλκησης του «Norman Atlantic», από τα δύο ρυμουλκά, που βρίσκονται κοντά του. Η ναυλώτρια εταιρεία ΑΝΕΚ ζήτησε, χθες, να οδηγηθεί το πλοίο στο κοντινότερο λιμάνι.

ΕΔΩ κε ΣΠΥΡΟ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ.

Ο ΠΑΡΑΚΤΙΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ "ΟΛΥΜΠΙΑ ΡΑΔΙΟ" ΕΞΕΠΕΜΨΕ ΜΑΥ-DAY ΣΤΙΣ 28/12 ΩΡΑ 10:50 ΠΡΩΙΝΗ. ΟΜΩΣ Η ΦΩΤΙΑ ΞΕΣΠΑΣΕ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΚΟΝΤΑ 5 Η ΩΡΑ ΠΡΩΙΝΗ. Ο ΙΤΑΛΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΚΠΕΜΨΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΗΜΑ "DISTRESS" , TO OΠΟΙΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΚΑΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ "MAY-DAY". ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΜΑ ΤΩ ΕΝΤΟΠΙΣΜΩ ΤΗΣ ΠΥΡΚΑΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΑ ΞΗΡΑ ΑΝΕΥ ΕΤΕΡΑΣ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
 ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΥΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΕΓΓΥΣ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΓΓΥΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΡΙΚΟΥΣΣΑΣ.. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ, ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΑΓΗΜΑΤΩΝ ΠΥΡΚΑΙΑΣ ΕΠΑΝΔΡΩΣΕ -ΕΑΝ ΕΠΑΝΔΡΩΣΕ - Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΗΤΑΝ ΑΤΕΛΕΣΦΟΡΕΣ.
ΚΑΙ Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΧΕ ΠΟΡΕΙΑ ΒΔ.
ΤΩΡΑ, ΕΑΝ Ο ΠΑΡΑΚΤΙΟΣ ΑΝΑΔΙΑΒΙΒΑΣΕ ΤΟ ΜΑΥ DAY ΣΤΙΣ 10:50, Η ΛΟΓΙΚΗ ΛΕΕΙ, ΟΤΙ Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΤΟ ΕΞΕΠΕΜΨΕ ΛΙΓΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ, Η, ΕΣΤΩ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ,ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΤΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΟΥ. ΟΠΟΤΕ ΕΑΝ Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΝΕΤΟΠΙΣΕ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΙΑ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥ, ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΤΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ, ΕΞΕΠΕΜΠΨΕ ΤΟ MAY DAY, ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΣΤΑΘΜΟ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΙΕΠΡΑΞΕ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ,ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΤΟΥ.
ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ. ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΕΣ, ΔΙΟΤΙ ΥΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕΤΕΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑΛΑΣΣΗΣ, ΔΙΑΣΩΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣ.
ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΦ'ΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΠΕ Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΤΟΥΣ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΜΕΣΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΕΝΑ ΕΚ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥ(ΚΑΒΟΥΡ ΚΑΙ ΓΚΑΡΙΜΠΑΛΝΤΙ), Η, ΤΟ ΑΠΟΒΑΤΙΚΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΦΟΡΟ ΣΑΝ ΤΖΩΡΤΖΙΟ.
ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΔΙΑΣΩΘΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΕΙΛΟΥΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ 2 ΜΕ 3 ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΤΟΥΣ-ΣΥΝΕΠΙΚΟΥΡΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ - ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ.
ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑΧΙΣΤΑ, ΑΦΟΥ ΣΤΟΝ ΤΑΡΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑΥΣΤΑΘΜΟ.
  ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ, ΒΛΕΠΑΜΕ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΤΗΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ, ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΕΡΙΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟ. ΑΝΤ'ΑΥΤΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΠΑΡΑΠΛΕΟΝΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΜΕ ΠΛΩΤΑ ΜΕΣΑ, ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ GALE WARNING ΣΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ. ΠΡΑΓΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΔΥΝΑΤΟΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΣΑΝ .
ΟΙ ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΠΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ Ο ΙΤΑΛΟΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΑ ΚΟΝΚΟΡΝΤΙΑ, ΠΟΥ ΕΝΩ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥ ΕΠΛΕΕ ΠΛΗΣΙΟΝ ΑΒΑΘΩΝ ΥΔΑΤΩΝ, ΤΟΥΤΟΣ ΕΘΩΠΕΥΕ ΤΗΝ ΠΥΓΟΣΤΟΛΟ ΟΥΚΡΑΝΕΖΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΙ ΤΣΟΜΠΑΝΑΡΕΟΙ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΙΝΑ ΠΟΥ ΡΙΞΑΝ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΣΕ ΣΗΜΑΙΝΟΜΕΝΗ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑ ΜΕ ΦΑΡΟ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ.
ΟΜΩΣ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΣΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ. ΣΕ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ, ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΜΕ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ.

ΚΦ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μήπως οι Ιταλοί έβαλαν την φωτιά στο πλοίο για να σταματήσει η εμπορία λαθραίων από την κατεχόμενη Ελλάδα;

Να "γιατρός" να μάλαμα

  Η Πρόεδρος και ΤΚ9 Διδάκτωρ Παπαρολογίας, είχε ήδη κερδίσει το πρώτο Βραβείο Αλαφουζόλ , με την δήλωσή της ότι ο θάνατος ενός ατόμου που ε...