20/4/16

ΗΠΑ-Τραμπ

Με 60% κερδίζει στη Νέα Υόρκη ο Τραμπ.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=maEzoC8JEz4

ΣΚΕΤΗ ΨΥΧΕΔΕΛΕΙΑ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΛΕΠΤΑ !


νικος αναστοπουλος και Αμιτάμπ Μπατσάν (Amitabh Bachchan)

Ανώνυμος είπε...

Μήπως είναι λαϊκιστής;Μήπως λέει λόγια που θωπεύουν τα αυτιά;

Ανώνυμος είπε...

https://en.wikipedia.org/wiki/Ypsilanti,_Michigan

Ανώνυμος είπε...

Σπυρο μην ψηνεσαι (οπως και αλλοι) με τον Τραμπ.
Ρουφιανος των εβραιων ειναι ΚΑΙ αυτος.
Θυμησου τον Μπους τον μπεκρη τι ελεγε προεκλογικα.
Οτι θα κυβερνησει με ταπεινοτητα ενω παραλληλα διαλαλουσε οτι η Αμερικη δεν θα επεμβαινει στα εσωτερικα αλλων χωρων υπο την προεδρια του.
Δες ομως σαν προεδρος τι εκανε, ανοιγοντας τους ασκους του Αιολου οπως τα ειχαν προσχεδιασει οι εβραιοι.
Και τα πληρωνει η Ευρωπη αλλα και η Ελλαδα σημερα.

Στις 22 Ιουνίου 1989, η «κάθαρση» που συμφώνησε η Cia με τον Γρυλλάκη στη Νεα Υόρκη και που την ανέλαβαν ο Εφιάλτης με τον Καπετάν Γιώτη άρχισε από τις ΗΠΑ με στόχο την «Κτηματική» και τις καταθέσεις των Ομογενών

Ο Ανδρέας Παπανδρέου , εισήχθη επειγόντως στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο με λοίμωξη του αναπνευστικού, επειδή «κρύωσε κατά την προεκλογική ομ...