Είπε λέει ο θείος Ομπάμας στον Τσιπρά ότι για όλα φταίει ο Σακάτης και ο Χατζηπούρδογλου φωνάζει έξω τώρα το ΔΝΤ
Το αποκάλυψαν οι ρουφιάνοι του Μαξίμου στους Παπαγάλους που δουλεύουν τους τηλεθεατές.
Ο αποχωρών «κεντροαριστερός» Αμερικανός πρόεδρος ,(που τον έχρισε ο Σόρος) , είπε στο αμερικανόπαιδο Τσιπρά, (στο ΝΑΤΟ), ότι δεν φταίνε οι αμερικάνοι που δίνουν εντολές στην «Μπούντεσμπανγκ» στην Κριστίν και το ΔΝΤ, δεν φταίνε οι αμερικανικές τράπεζες, και η Goldman Sahs, και φυσικά δεν «φταίνε» οι Ρότσιλντ, οι Ροκφέλερ, και οι Σόρος.
Για όλα φταίει ο γερμανός «Generalgouverneur» , ο σακάτης . Εκείνος φταίει για την ύφεση όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και ολόκληρης της ΕΕ.
Ενώ το Αμέρικα «αναπτύσσεται».
Και ο Τσιπρά έριξε το σύνθημα της Προοδευτικής Συμμαχίας των Ρότσιλντ.
«Τώρα είναι η ώρα της ανάπτυξης, των επενδύσεων και της δημιουργίας θέσεων εργασίας για να έχουμε ένα πιο ευνοϊκό έδαφος. Για αυτό προϋπόθεση είναι και η ελάφρυνση του χρέους», είπε ο Αχασβήρος Τσιπρά.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
104 Χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία. Στις 27 Ιουνίου 1922,άρχισε το τελικό στάδιο της Προδοσίας. 57 ημέρες πριν την επίθεση του Κεμάλ στο Αφιόν Καραχισάρ και την έναρξη της «ταχείας εκκενώσεως» ο προδότης Χατζηανέστης τοποθέτησε τους Προδότες Τρικούπη και Διγενή ως διοικητές στο Μέτωπο. Προηγουμένως είχε στείλει στο μέτωπο περί τους 400 άκαπνους σαπιοκοιλιάδες αξιωματικούς απο τα μετόπισθεν στο μέτωπο . Ενας από αυτούς ήταν και ο ταγματάρχης του Οικονομικού Ράντος που το εβαλε πρώτος στα Πόδια από το ύψωμα "Χασάν Μπελ" που ηταν το Κέντρο της Ελληνικής Αμύνης και στο οποίο στάλθηκε ο Κατσιμήτρος για να το κρατήσει και όταν εκείνος τραυμτίστηκε στο γόνατο το κράτησε ο λοχαγός Αθανάσιος Γαλλής, από τα Φουρνά των Αγράφων.
Η Μικρασιάτικη «Καταστροφή», (δια της Προδοσίας), ήταν ιδέα του Γκλύξμπουργκ που το είχε κάνει ξανά, ως Αρχιστράτηγος, το 1897, σε συμφωνί...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
-
1)Μόνο αυτό γράφεις ρε Χατζάρα; Το οτι είναι νομικός εκπρόσωπος του Σόρος στην Ελλάδα το αφήνεις στο α,βα,βα; Ρε συ Χατζάρα ετούτοι εδώ είνα...
2 σχόλια:
Προς επιβεβαιωση αυτου που λες Σπυρο για τον Σορος.
Υπαρχουν πολλα σαιτ και μπλογκς στην Αμερικη που τα παρακολουθουν αυτα και εχω διαβασει το εξης.
Ξερουμε ολοι οτι ο εκαστοτε αμερικανος Προεδρος εχει σχεδον καθημερινο προγραμμα συναντησεων με διαφορα αρομα ξενους ηγετες κλπ που επισκεπτονται τον Λευκο Οικο και βεβαια αυτες ανακοινωνονται συον Τυπο υπαρχει πρωτοκολλο κλπ.
Περα απο αυτες ομως υπαρχουν και αλλες που δεν ανακοινωνονται και δεν τις μαθαινει η κοινη γνωμη..
Λοιπον συμφωναμε τις αναφορες τετοιων σαιτ ο Σορος επισκεπτεται τον Λευκο Οικο τουλαχιστον 30 με 40 φορες τον χρονο και βλεπει τον Ομπαμα χωρις να ανακοινωνεται τιποτα Σχεδον δηλαδη καθε βδομαδα και αυτο συμβαινει απο την πρωτη ακομη περιοδο προεδριας του μεχρι σημερα.Ειναι το απολυτο ενεργουμενο του Σορος οπως και ο βλακας ο Τσιπρας αλλωστε
εε τοτε να φυγουμε απο την ΕΕ και να προσαρτηθουμε στις ΗΠΑ,να τελειωνει το παραμυθι!!!!
Δημοσίευση σχολίου