20/3/25

ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΨΕΥΣΤΑΙ ΚΗΡΥΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΙ


ΥΓΕΙΑ, Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας τὰς 
 Ἑλληνίδας. Νεφελώδης εἰς τοὺς 2°C ἐν Οὐψάλα.  
ΕΛΛΑΣ≡HELLAS.
Περὶ "προπαγάνδας" ἢ κοινῶς περὶ ψεύδους.
Τὸ „Eine Lüge, die oft genug erzählt wird, wird irgendwann zur Wahrheit. 
“ Δηλαδή, «Ἓνα ψέμμα ποὺ λέγεται ἀρκετά συχνά τείνει νὰ γίνῃ 
(ἢ καὶ γίνεται εἰς τὸ τἐλος) ἀλήθεια», εἶναι ἓν ἐνδιαφέρον ἀπόφθεγμα.
Ἀποδίδεται (σκοπίμως ὴ ἀπὸ λάθος) εἰς τὸν Joseph Goebbels καὶ
 χρησιμοποιεῖται ὡς προειδοποίησις (εἲτε ὡς ἀμφισβήτησις) εἰς τὴν 
ΑΠΟΔΕΙΞΙΝ ΜΕΣΩ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΩΣ.
Εὶς τὴν λαϊκήν ῥύσιν ἒχει μείνει ὡς: "Λέγε - λέγε ψέμματα καὶ κάτι θὰ μείνῃ!" Εἰς τὴν μνήμην μένει ὁ Ἰωσήφ Γκαῖμπελς. Καὶ Ἰωσήφ καὶ Γκαῖμπελς!
Ἐπειδή ὃμως τὸ ψέμμα ἓρπει διότι ἒχει κοντά πόδια, καλπάζει
ἡ Ἀναλήθεια. 
Ἡ Ἀπόκρυψις δηλαδή λεγομένων καὶ συγγραφομένων. 
Δεδομένων καὶ πεπραγμένων.
Ὁ αύτοσαρκασμός τοῦ Μαρτίου 25
Τὸ ἱστορικόν ἂγος μίας παθήσεως.
Ἀπὸ συνομιλία ὑποψηφίων για-τρῶν
-"Ἡ ὀσφυοκαμψία εἶναι πάθησις τοῦ αὐχένος".
-Εὶς ποῖον λεξικόν τὸ εὓρηκες;
-Τὸ μοιράστηκα σὲ σχόλιο τοῦ "ΓΙΑ-ΤΡΩΣ".
-Δηλαδή "αὐχένος" εἶναι ἡ μέση;
-Ἒ, ὂχι καὶ καλά! Ὁ αὐχένας εἶναι ὁ σβέρκος.
-Ποῖος τερψίπρωκτος τὰ ἒγραφεν;
-Γράψε λάθος. Τὸν διέγραψα.
-Τὸν "ΓΙΑΤΡΟΣ";
 ὂχι τὸν "ΓΙΑΤΡΩΣ!"
-Θαυμάζω τὰ ὠ-μέγα σου, Μέγιστε!
Η ΤΥΡΑΝΝΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΑΥΝΩΣΕΩΣ.
Οἱ πλεῖστοι τῶν δημοσιογράφων, ὡς προκύπτει ἐκ τῆς μελέτης χιλιάδων
 ἂρθρων, σπανίως χρησιμοποιοῦν τὸ ρηματικόν ὠμέγα
λέγ-ω, πίν-ω, κλπ. Χρησιμοποιοῦν ὃμως κατ΄ ἀνάγκην πλῆθος -ει!
Ἐπὶ τῶν ἡμερῶν μας ἡ "Ἀναλήθεια" ὀργιάζει.
Χθὲς, λόγου χάριν, ἐδήλωσεν ὁ Ζελένσκι: 
"ἐὰν ἒχουν συμφωνήσει (οἱ Πρόεδροι Ντ. Τράμπ καὶ Βλ. Πούτιν) διὰ τὴν
 "μή ἐπίθεσιν εἰς τὰς ὐποδομάς ἐνεργείας καὶ τὴν ναυσιπλοΐαν" εἶναι ἓνα 
πρῶτο βῆμα..." (πρὸς ἐκεχειρίαν).
Αἱ σχολιασταί -καὶ ὂχι οἱ σχολιασταί- πρόκειται περὶ Νορβηγοῦ καὶ 
Ρωϋτεριανοῦ "εἰδικοῦ γνώστη"- ἀναμετέδωσαν: 
"Ρωσσικά ντρόουνς ἐβομβάρδισαν τὴν νύκτα δύο νοσοκομεῖα" καἰ 
"Ὁ Ζελένσκι εἶπεν ὃτι δὲν πιστεύει ὃτι ὁ Πούτιν θέλει εἰρήνη".
Τὸ ἐρώτημα εἶναι ποῦ καὶ πότε τὸ εἶπεν ὁ Ζελένσκι. Ἂς τὸ δείξουν.
Ἐξ αὐτοῦ συμπεραίνομεν ὃτι "Κάποιοι" ἂλλοι ἀποφασίζουν
 ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΠΕΙ ὁ Ζελένσκι.
Μήπως ὁ Βολοντομίρ Τοὺς ἒχει γυρίσει τὰ ὀπίσθια; 
Διότι φαίνεται ὃτι ἒχει στρέψει τὸ βλέμμα του εἰς τὴν ἀπέναντι ὀχθην τοῦ  Ἀτλαντικοῦ ἐπιζητῶν σανίδαν Σωτηρίας. Πάντως "Τοὺς" κάνει νερὰ,
 διὰ τοῦτο ἀπεφάσισαν νὰ ΔΙΟΡΙΣΟΥΝ ΥΠΕΡΠΡΟΕΔΡΟΝ 
ΤΗΣ ΠΑΝ-ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΤΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙΣΤΗΝ ΣΤΑΡΜΕΡ.
ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ ΣΠΗΛΑΙΟΥ
Ψεῦδος καὶ Ἀπόκρυψις τῆς Ἀληθείας εἶναι ὂψις τοὺ ἰδίου νομίσματος. 
Ὁ Πλάτων - Ἀριστοκλῆς ὁ Ἀθηναῖος ἀποκαλύπτει αὐτὰ τὰ δύο σύνδρομα 
εἰς τὸ παράδειγμα τοῦ Σπηλαίου.
Κάποιοι λοιπόν, κατὰ τὴν ἐποχήν τοῦ Μεγάλου Διαφωτισμοῦ, 
ἀνεκάλυψαν τὴν "ΠΟΛΙΤΕΙΑ" τοῦ Πλάτωνος καὶ τὴν "Ἀλληγορίαν τοῦ 
Σπηλαίου".
Αὐτό ποὺ ζοῦμε σήμερον.
"Ἐδῶ γίνεται συζήτησις μεταξύ τοῦ Γλαύκωνος (ἀδελφοῦ τοῦ Πλάτωνος)
καὶ τοῦ Σωκράτους.διὰ τὰς ἐπιπτώσεις τῆς Παιδείας καὶ τῆς ἐλλείψεως
παιδείας εἰς τὴν φύσιν τοῦ ἀνθρώπου.
Ὁ Σωκράτης περιγράφει ἓνα σύνολον ἀτόμων ποὺ ζοῦν εἰς ὃλην τὴν ζωήν 
των ἁλυσσοδεμένοι εἰς τὸν τοίχον ἑνὸς σπηλαίου, καὶ ἒχουν στραμμένον
 τὸ βλέμμα των εἰς ἓναν κενόν τοίχον. Οἱ ἂνθρωποι αὐτοί κοιτοῦν τὶς 
σκιές ποὺ σχηματίζονται εἰς τον τοίχο ἀπὸ ἀντικείμενα ποὺ περνοῦν 
ἐμπρός ἀπὸ μία φωτιά πίσω τους καὶ δίνουν ὀνόματα εἰς αυτές τὶς σκιές. 
Οι σκιές είναι η πραγματικότης τῶν φυλακισμένων. 
Ὀ Σωκράτης ἐξηγεῖ πὼς ὁ φιλόσοφος εἶναι ὡσαν φυλακισμένος ποὺ ἀπελευθερώθηκε ἀπό τὸ σπήλαιον καὶ εὑρίσκεται εἰς τὸ ἐπίπεδον ὃπου καταλαβαίνει ὃτι οἱ σκιές οὐδόλως εἶναι ἡ πραγματικότης, ἐπειδή δύναται
  νὰ καταλάβῃ τὴν ἀληθινή μορφή τῆς πραγματικότητος καὶ ὂχι τὴν
 κατασκευασμένην πραγματικότητα, ποὺ εἶναι οἱ σκιές διὰ τοὺς 
φυλακισμένους. Οἱ κρατούμενοι αὐτῆς τῆς περιοχῆς ἀρνοῦνται νὰ φύγουν 
ἀπό τὴν φυλακή των, διότι ἀγνοοῦν τὴν ὓπαρξιν μίας καλύτερας ζωή.
Ὃταν τελικῶς καταφέρνουν νὰ σπάσουν τὰ δεσμά των, ἀνακαλύπτουν 
ὃτι ἡ πραγματικότης κάθε ἂλλο παρὰ εἶναι αὐτή που νόμιζαν. 
Ἀνεκάλυψαν τὸν ἣλιον, τὸν ὁποῖον ὁ Πλάτων  χρησιμοποιεῖ ὡς ἀντιστοιχία
 διὰ τὴν φωτιά, πίσω ἀπό τὴν ὁποία ὁ ἂνθρωπος οὐδὲν βλέπει. 
Ὃπως ἡ φωτιά ρίχνει φῶς εἰς τοὺς τοίχους τοῦ σπηλαίου, ἡ ἀνθρώπινη 
κατάστασις εἶναι διὰ πάντα δέσμια τῶν ἐντυπώσεων ποὺ δημιουργοῦνται
 μέσω τῶν αἰσθήσεων..."
Η ΕΛΛΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!
ΕΣΣΕΤ' ΗΜΑΡ!
Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος, Οὐψάλα.
Ἀνεμβολίαστος. Ἱπποκρατικός. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: