Είπαμε:
"Η «τρομοκρατία» έχει και πατρότητα και σπόνσορες και συγκεκριμένους σχεδιαστές, καθώς και πολύ συγκεκριμένους και ορατούς πολιτικούς στόχους".
Ο μέγας χορηγός των "Δεκεμβριανών",που εργάζεται για μια "Ανοιχτή Κοινωνία", διέταξε την δολοφονία του Νεκτάριου Σάββα , και την εντολή διεκπεραίωσε μια "σέχτα πρακτόρων". (που δουλεύουν με στέιτζ- Πρόγραμμα απόκτησης εμπειρίας).
Επειδή πολύ φοβούνται την ανάπτυξη του αντιαμερικανισμού και του αντισημιτισμού,και αναζητούν τη νέα γενιά της "ντόπιας τρομοκρατίας" θα τους θυμίσουμε την απήχηση που είχαν στον διεθνή τύπο , το 2004, τα "γκαζάκια της Καλλιθέας".(Πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες και πριν μπουν οι τελικές υπογραφές για το C-4I).
Εάν δεν πρόκειται για τον "μεγάλο Χορηγό", τότε οι ηθικοί αυτουργοί της δολοφονίας του Νεκτάριου Σάββα ,θα πρέπει να αναζητηθούν σε όσους υποστήριξαν πολιτικά και δημοσιογραφικά την "εξέγερση των SMS" , για τον "ALEXIS".
Όσοι μιλούν ακόμα, για την "εξέγερση των νέων μας", δηλαδή αλ-Τσίπρας ,αλ-Αλαβάν,Γιώργος Σαλαμαλέκουμ,ΣΥΡΙΖΑ,ΠΑΣΟΚ,ολίγον ΚΚΕ,και χουντοκάναλα, έχουν μερίδιο στην ηθική αυτουργία και στο αίμα που χύθηκε.
δελτιο των 11
Και τώρα αυτοί θέλουν να μας πείσουν πως στο πάρκο Κύπρου και Πατησίων υπάρχουν πολίτες;
Η είδηση έχει ως εξής
Εχθές το βράδυ γύρω στις 12 η ομάδα Δέλτα επιχείρησε στο γνωστό πάρκο Κύπρου και Πατησίων. Κατά την διάρκεια της επιχείρησης έγιναν 15 προσαγωγές.
Αμέσως έγινε κάλεσμα από το indymedia για εκδήλωση συμπαράστασης και άρχισαν τα γνωστά καλόπαιδα των Εξαρχείων να φωνάζουν περί άδικης επίθεσης της αστυνομίας, κατασταλτικές δυνάμεις και όλα τα γνωστά τσιτάτα που συνήθως χρησιμοποιούν.
Υποστηρικτικά προς όλο αυτό τον συρφετό που παρουσιάζεται ως "πολίτες" βγήκε και ο ΣΚΑΙ ο οποίος ανέφερε πως όλη η επιχείρηση έγινε για να κατεβάσουν πανό που έκραζε τον δήμαρχο!!!
Ξέρετε ποιός ΣΚΑΙ; το γνωστό κανάλι τους γνωστού και μη εξαιρεταίου Αλαφούζου που επέβαλε και εξέλεξε και Ευρωβουλευτή στις Ευρωεκλογές(βλέπε Τρεμόπουλος και φούσκα των ψευτοοικολόγων)....
Και εμείς ρωτάμε
Κύριοι του ΣΚΑΙ γνωρίζετε τι έγινε η απλά γνωρίζετε πως να χρησιμοποιήτε το κανάλι σας για πολιτική προπαγάνδα;
ψευτόμαγκες των Εξαρχείων που κρύβεστε πίσω από κουκούλες και που δολοφονείται αθώους έχετε καθόλου περιεχόμενο στο παντελόνι σας ώστε να αναλάβετε τις ευθύνες των πράξεων σας;
Εσείς που διαβάζετε αυτές τις γραμμές θα αναρωτιέστε γιατί τα γράφουμε αυτά...
η εξήγηση είναι απλή....
Η επιχείρηση της αστυνομίας έγινε γιατί οι δήθεν "πολίτες" του πάρκου στην Πατησίων και Κύπρου είχαν γράψει στο πλακάτ των ανακοινώσεων τους που βρίσκεται στην γωνία του πάρκου, με μεγάλα γράμματα "ΕΝΑΣ ΜΠΑΤΣΟΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ" αναφερόμενοι στην προχθεσινή άνανδρη δολοφονία του άτυχου αστυνομικού Νεκτάριου Σάββα.
περιμένουμε να δούμε...θα βρούνε το θάρρος οι προβοκατορίσκοι του indymedia να παραδεχτούν τι πραγματικά έγινε και ποιά ήταν η αιτία της επιχείρησης ή θα ψευτοκλαψουρίζουν και θα τρέχουν προς βοήθεια στα συνεργαζόμενα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια που στηρίζουν τον χώρο τους;
θα βρουν το θάρρος ή θα κάνουν για ακόμη φορά το άσπρο μαύρο για να το εκμεταλευτούν πολιτικά οι πάτρωνες τους;
και τέλος...
πείτε μας σας φαίνονται αυτές πράξεις "πολιτών";
http://www.greekalert.com/2009/06/blog-post_7605.htm
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Η ΑΙΝΟΣ επειδή ειναι μικρή και έχει μικρότερο κόστος πουλάει πολύ πιό φθηνα από τον Ανταγωνιστή της Μπαρμπαστάθη που εχειαγοραστεί από πολ...
10 σχόλια:
κυριε χατζαρα.
μιας και βλεπουμε πλεον ξεκαθαρα την υπαρξη στοχευσης οι ευρωπαικες ιδιως χωρες να γινουν με τετελεσμενα ανωθεν και βιαια κατι αλλο απο αυτο που ειναι ως σημερα.
ειναι εμφανης η αποπειρα να δημιουργησουν δια του ελεγχου σκεψης και αντιδρασεων σε στερεοτυπα μια αυτοενοχοποιηση του απλου κοσμου.σκοπος τους μοιαζει να ειναι η αποξενωση των ανθρωπων απο το χωμα που πατουν και ζουν.να νοιωθουν την γη τους ξενη και εαυτους μουσαφιρηδες.να σπασουν την εδαφικη -ψυχικη συνδεση του πολιτη με τον τοπο του. απο κτημα να γινει ενα ουδετερο μεσον το εδαφος (του).
για αυτο λοιπον σας παραθετω την επιτομη της νεοταξικης αντιληψης σημερα.
τα παρακατω αποτελουν κυριαρχες αντιληψεις στις ελιτ και εξηγουν πολλα απο τα παραδοξα που βιωνουμε.ιδιαιτερα δε στα του πολιπολιτισμου και της λαθρομεταναστευσης,στο κρατος της κυρα στελλας,στην αυτοκαταστροφικη εξωτερικη πολιτικη,στον διαχυτο εθνομηδενισμο στις ελιτ,τα μμε,την παιδεια,την διαλυση των εθνων παση θυσια,στις αυτοκαταστροφικες οικονομικες και νομισματικες επιλογες,σε οτι με λιγα λογια προσδιοριζει το μεταψυχροπολεμικο σκηνικο σε ελλαδα και ευρωπη.
Ολη λοιπον η ιστορια περνα μεσα απο την επιλογη της δημιουργιας της ευρωπαικης ενωσης οχι των λαων και των εθνων,αλλα των ελιτ.
μια ε.ε που πλεον δομειται ως ενα υποσυστημα υποταγμενο στην συστημικη της παγκοσμιοποιησης και μονο ειναι η κομβικη εξηγηση ολων των διαλυτικων φαινομενων σημερα.
Η εξηγηση δινεται εμμεσα απο την μαζικη μεταλλαξη των κομματων.τι ηταν αλλο απο την κατευθυνση που πηρε η ε.ε που εκανε συριζα πασοκ και νδ ιδιως και οχι μονο να γινουν αλλα κομματα τα τελευταια 15 χρονια?
σημερα υπαρχουν μονο δυο πραγματικες παραταξεις.
οι υποστηρικτες των εθνων κρατων και της ε.ε των λαων που εκκινουν απο κομμουνιστες και φτανουν μεχρι ακρα δεξια.και οι στηριζοντες το μορφωμα μιας ευρωπης μεταεθνικης των ολιγων ενταγμενη στο δογμα των ηπα για ενα χαλαρο πολυπολιτισμικο οικοδομημα της ευρωπης ως δορυφορικης δομης της.ειναι αυτο που συνδεει του αρνησιπατρηδες των εξαρχειων με τον συριζα.και αυτους με την κυρια αννα,την κυρια μαριετα ,δαμανακη,ντορα και η λεπτη γραμμη που διατρεχει ολο το πολιτικο φασμα απο το ενα ακρο μεχρι το αλλο.ενα κομμα ειναι.
Το αρθρο που ακολουθει ειναι η επιτομη της νεας εποχης που επιδιωκεται να οικοδομηθει ερημην τον λαων.
δειχνει ομως και την μεταλλαξη του ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ.ο πυρηνας σκεψης ειναι και ο πυρηνας και του νεου πασοκ αλλα και των κομματων που διαμορφωνουν κρατικη ιδεολογια και πολιτικη σημερα.
αποτελουν θεσεις της 'υποψηφιας'στις προσφατες ευρωεκλογες δοτης στην τελικως ως ηταν γνωστο μη εκλεξιμης θεσης 12 στο ψηφοδελτιο του πασοκ ,λεκτορος στο ΑΠΘ νομικης,
πανεπιστημιακου ΛΙΝΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ.
Το βιογραφικο της βρισκεται εδω
(http://tinyurl.com/kj63wq)
ας προσεξει κανεις την δραση της σε μκο.και ιδιαιτερα στον συνδιασμο ΜΚΟ με το ιδεολογημα της''κοινωνιας των πολιτων''.αυτα αποτελουν ενα εργαλειο αποδομησης των εθνων κρατων και οι ''πολιτες''στην πραγματικοτητα ειναι ενας τροπος να προωθησουν απο κατω την διαλυση των συμβατικων κρατων και τις αρχες της λαικης κυριαρχιας και της εθνικης ανεξαρτησιας ως θεμελιο διεθνων συνεργιων.
ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ.
ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΘΕΣΗ
http://anamorfosis.net/?p=107
βρισκεται λοιπον αρθρο με τιτλο
Ευρώπη ή Βαρβαροτητα!(σ.σ χωρις ερωτημα.καταφατικα!)
Ειναι πολυ σημαντικο να δει κανεις πως θεμελιωνεται η νεοταξικη επιστημονικη εκλογικευση των μεταεθνικων υπερκρατικων δομων που σχεδιαζονται ερημην των λαων.
μονο μια εισαγωγικη παρατηρηση επι του κειμενου αυτου.
1.ειναι αξιοπεριεργο πως ο μεταιμπεριαλιστικος αμερικανικος καπιταλισμος της global shadow government εκκινει την απολογητικη απο τον διεθνιστικο τροτσκισμο και την ταυτιση εθνους με τον καπιταλισμο.αραγε το εθνικο αρχαιο αποθεμα ελληνων η κινεζων λχ, πως στεκει στην απολογητικη αυτη χωρις να υπηρχε ο καπιταλισμος?
2.ολες οι δομες της παγκοσμιοποιησης εκκινουν απο δηθεν αναποδραστα ιστορικα τετελεσμενα.αναγκαιοτητες χωρις δηθεν υπαρξη εναλλακτικων επιλογων στην κοινωνια ,στο οικονομικο συστημα.για αυτο στρατηγικη τους ειναι να πειθουν οτι ισχυει το ''ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ(ΕΥΡΩΠΗ) Η ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ''
ποτε αλλοτε ο μαρξισμος δεν χρησιμοποιηθηκε ωστε να στηριξει με τις δικες του ακροτητες και αναλυσιακες μονομανιες τις ακροτητες του καπιταλισμου οσο σημερα!
3.3.ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΟ-ΠΑΣΟΚ, ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΛΙΤ,ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΛΑΟΙ ΣΗΜΕΡΑ?ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ..
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΔΟΚΙΜΙΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.[ΑΡΑΓΕ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΙ ΕΚΕΙ?)
Ευρώπη ή Βαρβαροτητα!
Published by Λίνα Παπαδοπούλου August 14th, 2007 in Κοσμος, Πολιτικες τομες, Κοινωνιολογια
Tags: No Tags.
Υπάρχει πιθανότητα η δημόσια εξουσία, δηλαδή η πολιτική, να κατορθώσει να εξημερώσει τα κύματα μιας νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης1; Αν ναι, η πιθανότητα αυτή προϋποθέτει την ενίσχυση της πολιτικής εξουσίας, η οποία θα ήταν δυνατή μέσω της άσκησής της σε μεγαλύτερη κλίμακα. Κατ’ αυτή την έννοια, η ομοσπονδίωση της Ευρώπης μπορεί να ειδωθεί ως το αντίπαλο δέος στη βαρβαρότητα του αρρύθμιστου παγκόσμιου καπιταλισμού, ο οποίος θέτει υπό αμφισβήτηση τα θεμελιώδη προτάγματα του συνταγματισμού: τη δημοκρατία, την ελευθερία και την αλληλεγγύη.
Κι αυτό γιατί πολιτική ενοποίηση της Ευρώπης μπορεί να εισφέρει την πολιτική επικράτεια άσκησης της δημόσιας εξουσίας και ενίσχυσής της, και άρα τη δομική βάση υλοποίησης των παραπάνω προταγμάτων, δηλαδή τη δυνατότητα, τουλάχιστον, να επιλεγεί πολιτικά η υλοποίησή τους.
Προς την κατεύθυνση αυτή επιχειρούμε στη συνέχεια να αντιμετωπίσουμε τις κυριότερες θέσεις που μάχονται την ομοσπονδιακή προοπτική: τη θέση των εθνο-σουβερενιστών (υπέρ της εθνικής κυριαρχίας), των εθνο-ρεπουμπλικάνων (υπέρ της εθνικής δημοκρατίας), αλλά και των ευρω-σουβερενιστών (υπέρ της μίας και μοναδικής ευρωπαϊκής κυριαρχίας).
Για ένα πουκάμισο αδειανό, για την κυριαρχία!
Ένα πρώτο –και ίσως το πιο έωλο- επιχείρημα είναι η υπεράσπιση της «κρατικής κυριαρχίας». «Κυριαρχία» σημαίνει την απόλυτη εξουσία ενός κράτους να αυτοπροσδιορίζεται. ‘Απόλυτη’ σημαίνει εκτός κανόνων διεθνούς δικαίου και ταυτόχρονα χωρίς δέσμευση από υπέρτερο της πολιτικής εξουσίας κανόνα δικαίου, δηλ. το Σύνταγμα. Γι αυτό και η έννοια της κυριαρχίας γεννήθηκε στα χρόνια της απόλυτης μοναρχίας. Επιβίωσε με το πέρασμά της από το μονάρχη στα χέρια του «λαού» ή «έθνους», αλλά πήρε μια τελείως διαφορετική έννοια όταν μεταλλάχθηκε σε «συνταγματική κυριαρχία».
Έτσι, αυτό που κάποτε ονομαζόταν «κυριαρχία» (κάποιοι θεωρούν την ίδια την έννοια ξεπερασμένη) έχει σήμερα ενσωματωθεί στην μεν εσωτερική της διάσταση στις θεμελιώδεις αρχές του Συντάγματος, στη διαδικαστική και ουσιαστική δημοκρατία, δηλ. την ισότητα και την ελευθερία ως κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα, στη δε εξωτερική της διάσταση στις αρχές του διεθνούς δικαίου, την απαγόρευση χρήσης βίας και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Ως συνταγματική η κυριαρχία δεν μπορεί να είναι απόλυτη, ακριβώς γιατί τα συνταγματικά ιδεώδη είναι η άρνηση της απολυτότητας της εξουσίας.
Αν λοιπόν η κυριαρχία ταυτίζεται με ό,τι πιο βάρβαρο, με τη γυμνή βία, τότε γιατί να την περιφρουρήσουμε ως πρόταγμα; Αν πάλι, την ταυτίζουμε με τη συνταγματική κυριαρχία δεν είναι απόλυτη, άρα μήπως ούτε … «κυριαρχία»; Και πάντως –αν αποφύγουμε αυτόν τον εννοιολογικό σκόπελο- μήπως ως συνταγματική κυριαρχία δεν χρειάζεται να είναι «κρατική»;
Έθνος … über alles!
Το έθνος δεν αποτελεί παρά μια φαντασιακή ενότητα, μια κατασκευή ενιαίας ταυτότητας σε ανομοιογενείς πληθυσμούς, ενίοτε και με τη βία, προκειμένου να στηριχθεί, να επιβιώσει το κράτος.
Έθνος … über alles!
Το έθνος δεν αποτελεί παρά μια φαντασιακή ενότητα, μια κατασκευή ενιαίας ταυτότητας σε ανομοιογενείς πληθυσμούς, ενίοτε και με τη βία, προκειμένου να στηριχθεί, να επιβιώσει το κράτος.
Η κρατική κυριαρχία δεν είναι αυτό που μας ενδιαφέρει –συνεχίζει το επιχείρημα των εθνοσουβερενιστών-, αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το έθνος, αυτή η αδιάσπαστη στους αιώνες ενότητα του (ελληνικού) λαού που ζει και βασιλεύει σαν το βασιλιά Αλέξανδρο και δεν πρέπει να χειραγωγηθεί από εκείνους που … έτρωγαν βελανίδια όταν εμείς χτίζαμε παρθενώνες. Μα… ποιο έθνος? Το έθνος δεν αποτελεί παρά μια φαντασιακή ενότητα, μια κατασκευή ενιαίας ταυτότητας σε ανομοιογενείς πληθυσμούς, ενίοτε και με τη βία, προκειμένου να στηριχθεί, να επιβιώσει το κράτος. Και το κράτος, το εθνικό κράτος, που πρωτοεμφανίστηκε με τα χαρακτηριστικά που το ξέρουμε σήμερα την εποχή της νεωτερικότητας, δεν δημιουργήθηκε παρά για να ικανοποιήσει τις ανάγκες της καπιταλιστικής παραγωγής: την ελεύθερη κυκλοφορία των μαζικά πλέον παραγόμενων προϊόντων χωρίς πολλαπλούς φόρους και ελέγχους, πράγμα που επιτεύχθηκε με την κατάργηση της φεουδαρχίας και τη δημιουργία μιας ενιαίας κρατικής επικράτειας και αγοράς, με συγκεκριμένα ρυθμιστικά μέτρα που στη δυτική Ευρώπη είχαν αρχίσει να λαμβάνονται ήδη από το 15ο και 16ο αιώνα. Οι ίδιες αυτές ανάγκες που έφτιαξαν το εθνικό κράτος, αυτές και θα το διαλύσουν! Αυτές θα επιφέρουν την αποδυνάμωσή του, εφόσον οι πάγιες ανάγκες των επιχειρήσεων να επεκτείνουν συνέχεια τον χώρο οικονομικής τους δραστηριοποίησης απαιτούν οικονομίες κλίμακας, και άρα υπέρβαση (και) των εθνικών συνόρων. Αν ήταν οι οικονομικές ανάγκες του πρώιμου καπιταλισμού που δημιούργησαν τις πολιτισμικές συνθήκες και την ιδεολογία του έθνους, γιατί να μην είναι οι ανάγκες του ύστερου καπιταλισμού αυτές που θα οδηγήσουν στην υπέρβαση αυτής της νοητικής κατασκευής;
Εξάλλου, ούτε για «εθνική κυριαρχία» μπορούμε πλέον να μιλάμε, αφού ούτε το έθνος είναι «απόλυτα» κυρίαρχο, πέραν της συνταγματικής στιγμής, δηλαδή της «στιγμής» (όχι με χρονικούς, αλλά με λογικούς όρους) της δημιουργίας του Συντάγματος. Σήμερα μάλιστα γίνεται ευρέως δεκτό ότι ακόμη και η συντακτική εξουσία του λαού υπόκειται σε περιορισμούς, που είναι εγγενείς στο ίδιο το συνταγματικό φαινόμενο, με κυριότερους το σεβασμό των θεμελιωδών δικαιωμάτων. Αν λοιπόν η «εθνική κυριαρχία» ταυτιζόταν με την άνευ όρων και ορίων βούληση του κυρίαρχου (πολιτικού) έθνους, τότε η «εθνική κυριαρχία» δεν θα απέφευγε τον κίνδυνο να μετατραπεί σε μια νέα βαρβαρότητα.
Εις το όνομα του λαού… αμήν!
Όχι, δεν είναι ούτε το έθνος το διακύβευμα, λένε οι οπαδοί της δημοκρατικής θεωρίας. Το διακύβευμα είναι ο «λαός». Ο λαός δημιουργήθηκε μέσα στο έθνος κράτος, και μόνον μέσα σε αυτό επιβιώνει, και άρα το έθνος κράτος πρέπει να μείνει αλώβητο, για να λειτουργεί ως θερμοκήπιο για το λαό. Μα… αν ο λαός δεν έχει την οποιαδήποτε πολιτισμική διάσταση, την οποία υπονοεί ή υποθάλπει, ο όρος «έθνος» δεν ορίζεται δηλαδή ως οργανική ενότητα, βάσει κοινής γλώσσας, θρησκείας, πολιτιστικών στοιχείων, και δε στηρίζεται σε εξαναγκασμένη ομογενοποίηση, αλλά μόνον στα ίσα δικαιώματα και τις ίσες υποχρεώσεις, γιατί πρέπει να περιορίζεται από τα έτσι κι αλλιώς τεχνητά εθνικά σύνορα;
Αν λοιπόν, ως «εθνική κυριαρχία» εννοούμε τη «λαϊκή κυριαρχία», την εξουσία του λαού, την αυτοδιάθεσή του, τι είναι τότε αυτό που την περιορίζει εντός των ορίων ενός έθνους-κράτους και δεν επιτρέπει την επέκτασή της υπερεθνικά; Καμιά λογική προϋπόθεση δεν αποκλείει τη δημιουργία λαού πέραν των εθνικών συνόρων.
Με άλλα λόγια, γιατί να υπερασπιζόμαστε την «εθνική κυριαρχία» και όχι τη δημοκρατία (λήψη αποφάσεων από αυτούς τους οποίους οι αποφάσεις αφορούν) και την ελευθερία, πέραν των εθνικών διαχωριστικών γραμμών; Ο συνταγματισμός ξεκίνησε ως εθνικός, δεν μπορεί όμως να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί αν δεν υπερβεί τα όρια του έθνους-κράτους.
Η δημοκρατία στο απόσπασμα!
Ακόμη περισσότερο: η δημοκρατία σημαίνει αυτοκυβέρνηση, δηλαδή λήψη αποφάσεων από όσο το δυνατόν περισσότερους από αυτούς, τους οποίους αφορά κάθε απόφαση. Άρα, αν μια απόφαση αφορά όλους τους ευρωπαίους πολίτες πρέπει να συναποφασίζουν όλοι οι ευρωπαίοι πολίτες μαζί, πέρα από τεχνητές διαχωριστικές γραμμές εθνικών συνόρων. Η λήψη αποφάσεων σε ευρωπαϊκά θέματα, αν θέλει να είναι δημοκρατική, πρέπει να αναγνωρίζει ως υποκείμενα της συμμετοχής όλους τους ευρωπαίους πολίτες. Με άλλα λόγια: αν το πρόβλημα είναι υπερ-εθνικό, τότε υπερεθνική δεν μπορεί παρά να είναι και η λύση του και άρα υπερεθνική πρέπει να είναι και η σχετική απόφαση που τη στηρίζει, αν θέλει να λέγεται δημοκρατική. Όσοι λοιπόν περιορίζουν τη δημοκρατία εντός των εθνικών συνόρων, δεν κάνουν τίποτε άλλο παρά να τη στήνουν στο απόσπασμα.
Έκανε η κότα το αυγό ή το αυγό την κότα;
Πώς να υπάρξει ευρωπαϊκός δήμος αν περιορίζετε τη δημοκρατία σε εθνικό επίπεδο; Γιατί να φτιαχτεί και πώς να συγκροτηθεί ευρωπαϊκός δήμος, αν δεν έχει αρμοδιότητες;
Μα πώς να υπάρξει ευρωπαϊκή δημοκρατία συνεχίζει το επιχείρημα κατά της ομοσπονδιακής Ευρώπης, εφόσον δεν υπάρχει ευρωπαϊκός «δήμος»; Πώς να υπάρξει ευρωπαϊκός δήμος, ανταπαντούμε, αν περιορίζετε τη δημοκρατία σε εθνικό επίπεδο; Γιατί να φτιαχτεί και πώς να συγκροτηθεί ευρωπαϊκός δήμος, αν δεν έχει αρμοδιότητες; Τολμήστε να εισάγετε άμεση εκλογή του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δοκιμάστε να συνδέσετε άμεσα την ανάδειξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών, βρείτε το θάρρος να προκηρύξετε δημοψήφισμα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και ισότητα της ψήφου για την κύρωση της συνταγματικής συνθήκης και άλλα θέματα … και μετά ελάτε να συζητήσουμε για το αν υπάρχει ευρωπαϊκός δήμος! Αμφισβητείτε ότι αν τα παραπάνω υλοποιηθούν θα σχηματιστούν ευρωπαϊκά πολιτικά κόμματα με όλη τη σημασία της λέξης, ότι τα περιβόητα έθνη θα γνωρίσουν διαχωριστικές γραμμές πολιτικού και ιδεολογικού περιεχομένου, παρόμοιες με αυτές που γνωρίζει η εθνική δημοκρατία και πώς τα επιχειρήματα θα διαπερνούν τις εθνικές γλώσσες;
Η θέση Ιζνογκούντ: θέλω να γίνω χαλίφης στη θέση του χαλίφη!
Λοιπόν, να αντικαταστήσουμε την εθνική κυριαρχία, τους επιμέρους εθνικούς λαούς και τις εθνικές δημοκρατίες με την ευρωπαϊκή κυριαρχία, τον ευρωπαϊκό δήμο και την ευρωπαϊκή δημοκρατία, και άρα να μετατρέψουμε την Ευρώπη σε κράτος; Να χρησιμοποιήσουμε τις ίδιες μεθόδους πραγματικής και συμβολικής βίας που χρησιμοποίησε το έθνος κράτος για να ομογενοποιήσει πληθυσμούς με εθνοτικές διαφορές για να ομογενοποιήσουμε τα έθνη;
Κάτω η μονογαμία!!!
Όχι βέβαια! Η μονογαμική σχέση του πολίτη με μια και μόνον μία πολιτική κοινότητα, υπό την απατηλή ψευδαίσθηση της μίας, ενιαίας και αδιάσπαστης πολιτικής ταυτότητας, μπορεί και πρέπει να σπάσει! Οι μονοσήμαντες ταυτότητες και ταυτίσεις είναι πλασματικές και περιοριστικές, τόσο του ατομικού όσο και του συλλογικού αυτοπροσδιορισμού.
Η πολλαπλότητα των πολιτικών ταυτοτήτων και ταυτίσεων, αντίθετα, επιτρέπει τη συγκρότηση ενός δήμου σε μια ομοσπονδιακή Πολιτεία, η οποία προϋποθέτει και συνεπάγεται την ανάδυση ενός πολυεπίπεδου συστήματος δημοκρατικής διακυβέρνησης και άρα ενός πολυεπίπεδου συνταγματισμού, βάσει της θεμελιώδους αρχής της δημοκρατίας «αποφασίζουν αυτοί, τους οποίους η απόφαση αφορά». Με άλλα λόγια, αν η αρμοδιότητα για την απόφαση ανήκει στην περιφέρεια θα αποφασίσει ο «δήμος», ο «λαός» της περιφέρειας, αν η απόφαση λαμβάνεται σε κρατικό επίπεδο επαφίεται στον εθνικό λαό, αν σε ευρωπαϊκό επίπεδο, τότε η απόφαση ανήκει στον ευρωπαϊκό δήμο, ή στους σε κάθε επίπεδο αντιπροσώπους τους αντίστοιχα. Η δε κατανομή αρμοδιοτήτων οφείλει να υπακούει στην αρχή της επικουρικότητας, της λήψης δηλαδή των αποφάσεων όσο το δυνατόν εγγύτερα στον πολίτη.
Το Σύνταγμα των μικρών πραγμάτων
Η Ευρώπη σε αντίθεση με τα εθνικά κράτη δεν είναι προϊόν της βίας, αλλά της (αναζήτησης της) ειρήνης. Και το Σύνταγμά της δεν χρειάζεται να τυποποιεί τα μεγάλα οράματα χτισμένα στη βία, αλλά τα μικρά και καθημερινά
Ας μην περιμένουμε συνεπώς κάποια επαναστατική συνταγματική στιγμή, κατά την οποία ο ενωμένος ευρωπαϊκός λαός θα κρεμάσει τους εκπροσώπους της εθνικής νομενκλατούρας για να ιδρύσει το ευρωπαϊκό κράτος. Και να μην υπάρξει αυτή η στιγμή –και μακάρι να μην υπάρξει- Σύνταγμα υπάρχει και μπορεί να υπάρχει. Μπορεί να παραμείνει απλώς ουσιαστικό, διάσπαρτο δηλαδή στις Συνθήκες και σε κείμενα θεμελιωδών δικαιωμάτων, όπως η ΕΣΔΑ και ο Χάρτης της Νίκαιας, ή μπορεί να καταστεί τυπικό, να ενσωματωθεί, με άλλα λόγια, σε ένα ενιαίο, ελλειπτικό και πανηγυρικό κείμενο. Σε κάθε περίπτωση ελπίζουμε χωρίς τη βία που γέννησε τα περισσότερα εθνικά Συντάγματα, κι ας είναι αυτή η μαμή της Ιστορίας. Η Ευρώπη σε αντίθεση με τα εθνικά κράτη δεν είναι προϊόν της βίας, αλλά της (αναζήτησης της) ειρήνης. Γι αυτό πρωτοδημιουργήθηκε και μόνον γι αυτό ελπίζουμε να συνεχίζει να ανθίζει. Και το Σύνταγμά της δεν χρειάζεται να τυποποιεί τα μεγάλα οράματα χτισμένα στη βία, αλλά τα μικρά και καθημερινά, την ελεύθερη κίνηση όλων μας στο εσωτερικό της, τις πολιτισμικές ανταλλαγές, την προστασία του περιβάλλοντος, το κοινωνικό μοντέλο της ελεύθερης οικονομίας, τη βιώσιμη ανάπτυξη, την κοινωνική αλληλεγγύη, τα φιλελεύθερα ατομικά δικαιώματα. Το Σύνταγμα της Ευρώπης είναι το Σύνταγμα των μικρών, των καθημερινών πραγμάτων.
Από τις εθνικές πατρίδες στην ευρωπαϊκή μητρίδα!
Το πολιτικό διακύβευμα συνεπώς είναι η μεταφορά της πίστης μας, του κάθε πολίτη και της κάθε πολίτιδας, των πολιτικών ελίτ, της διανόησης, των κοινωνικών κινημάτων και των συνδικαλιστικών κινήσεων από το περιοριστικό πλαίσιο των εθνικών πατρίδων στο πιο συμπεριληπτικό πλαίσιο της ευρωπαϊκής μητρίδας.
Η αναγνώριση και η αποδοχή του Άλλου εντός μας μάς βοηθάει να αναγνωρίσουμε την ετερότητα και εκτός μας, να την αποδεχτούμε και να συγκροτήσουμε μαζί της μια καινούρια ενότητα. Ας μην ξεχνάμε ότι μέσα στην Ευρώπη ανήκουμε όλοι σε μια τουλάχιστον μειονότητα: την εθνική μας κοινότητα. Είναι συνεπώς αποκαλυπτικό όσο και ριζοσπαστικό το μήνυμα της Ευρώπης:
Ενότητα στη Διαφορά! Ας το αποδεχτούμε!
Ως τέτοια εννοούμε την τεχνολογική δυνατότητας παραγωγής προϊόντων και συμβόλων και της διάχυσής τους σε πλανητική κλίμακα, καθώς και τις οικονομικές και πολιτικές συνέπειες αυτής της δυνατότητας χωρίς πολιτικές αποτροπής μιας ενδεχόμενης αύξησης των παγκόσμιων και κοινωνικών ανισοτήτων. [↩]
ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΔΑΚΡΥ ΤΗΣ ΚΑΝΕΛΗ... ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ... "ΠΑΣ ΕΛΛΗΝ ΦΑΣΙΣΤΑΣ - ΠΑΣ ΕΛΛΗΝ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ"
Οσο και να κλαις Λιάνα μου…
Οσο κι αν κλάψουμε όλοι μαζί για τον ακραίο και απαράδεκτο τρόπο που φέρθηκαν στους λαθρομετανάστες από το Μπαγκλαντές οι κτηνοτρόφοι της Μανωλάδας, αφού πρώτα τους τσάκωσαν κατ επανάληψη να κλέβουν, το σίγουρο είναι πως θα έχουμε αφήσει το δάκρυ μας να κυλήσει – ακόμα και αν βαλαντώσουμε κλαίγοντας – για την ανθρώπινη πλευρά του προβλήματος.
Του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Σ αυτή την ανθρώπινη πλευρά του προβλήματος, κανείς λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος δεν είναι δυνατόν να διαφωνήσει.
Να χύσουμε όμως το δάκρυ μας μόνο για την ανθρώπινη πλευρά???
Μισή δουλειά θα έχουμε κάνει.
Να καταδείξουμε το πόσο απάνθρωπα φέρθηκαν οι φυσικοί αυτουργοί κατ επάγγελμα κτηνοτρόφοι???
Αυτό είναι το εύκολο και το αυτονόητο, αλλά αυτό Λιάνα μου δε συνιστά πολιτική.
Θα τολμήσουμε να δούμε τι είναι αυτό που ωθεί κατά κανόνα τους παράνομους και κατά κανόνα άνεργους λαθρομετανάστες στο επιθετικό πλιάτσικο ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας???
Θα αναρωτηθούμε κάποια στιγμή για το πώς είναι δυνατόν να ζούν αυτοί οι άνθρωποι σε μια χώρα που δεν είναι η πατρίδα τους, μήνες ολόκληρους ακόμα και χρόνια ολόκληρα χωρίς δουλειά???
Θα αναρωτηθούμε ποτέ για το ποιες τακτικές, ποιες προσεγγίσεις, ποιοι χειρισμοί και εν κατακλείδι ποιες πολιτικές ώθησαν τους κτηνοτρόφους της Μανωλάδας σε ανάλογη αντίδραση???
Είναι δυνατόν όταν μιλάμε για τους κουκουλοφόρους που ρημάζουν την Αθήνα να αναζητούμε – ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ – τους ηθικούς αυτουργούς που κατευθύνουν αυτούς που αυτουργούν….
Είναι δυνατόν ν αναζητούμε – ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ – τους ηθικούς αυτουργούς που οπλίζουν ποικιλότροπα και κατευθύνουν τα χέρια του τρομοκράτη…
Και σ ένα γεγονός όπως αυτό της Μανωλάδας, να μην υπάρχουν ηθικοί αυτουργοί???
Πως γίνεται αυτό???
Είναι δυνατόν στη Μανωλάδα να υπάρχουν μόνο πέντε – έξι «ρατσιστές και ακραίοι» κτηνοτρόφοι που φέρθηκαν απάνθρωπα σε ζωοκλέφτες αλλοδαπούς???
Τι τους έσπρωξε αυτούς τους ανθρώπους στην ομολογουμένως ακραία...
η συνέχεια εδώ: http://ellinikoforum.blogspot.com/
Δημοσίευση σχολίου