1/5/10

Όνειδος.! Καταργούν τις Σχολές Ευελπίδων, Δοκίμων και Ικάρων

H ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ.Ο ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ KAI H TOYΡΚΙΚΗ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ.

Όνειδος.! Καταργούν τις Σχολές Ευελπίδων, Δοκίμων και Ικάρων και φτιάχνουν ... "Στρατιωτικό Πανεπιστήμιο" (ΣΥΡΙΖΟΛΑΠΑΔΩΝ)!
Κατάργηση των παραγωγικών Σχολών των Ενόπλων Δυνάμεων, δηλαδή της Σχολής Ευελπίδων, της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων και της Σχολής Ικάρων και την αντικατάστασής του από ένα "Στρατιωτικό Πανεπιστήμιο", σχεδιάζει η κυβέρνηση προκειμένου να κάνει ...οικονομία!
Στο "Στρατιωτικό Πανεπιστήμιο" θα εισάγονται και φοιτητές από άλλες πανεπιστημιακές σχολές.
Το σχέδιο έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων μεταξύ των μονίμων στελεχών αφού θεωρούν ότι "καταργείται η στρατιωτική εκπαίδευση, δημιουργούν ακαδημαϊκούς και όχι αξιωματικούς με επακόλουθα που θα είναι τραγικά για την ασφάλεια της χώρας".
Η χθεσινή παραίτηση του υποναυάρχου Στυλιανού Φενέκου, μετά το λεκτικό επεισόδιο που είχε με τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Ευάγγελο Βενιζέλο, φαίνεται ότι σχετίζεται και με αυτό το θέμα.
Ο διευθυντής Κλάδου Πόρων και Εκπαίδευσης του ΓΕΝ, ανέλυε γιατί το "Στρατιωτικό Πανεπιστήμιο" είναι ανέφικτο και πως λειτουργούν οι παραγωγικές σχολές των Ε.Δ. για να δεχθεί την επίπληξη - με ανοίκειες εκφράσεις - του υπουργού και να ακολουθήσει η παραίτησή του.

defencenet

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Άχρηστοι πολιτικοί, δεν σας χρειάζομαι!

- Εγώ βρήκα τρόπο να μην πληρώσω την οικονομική κρίση που δημιουργήσατε μόνοι σας, άχρηστοι πολιτικοί, και που ζητάτε από όλους τους άλλους να πληρώσουν.
- Εγώ δεν παρακάλεσα ποτέ κανένα πολιτικό να μου κάνει ρουσφέτι και να με διορίσει στο δημόσιο.
- Εγώ δεν παίρνω 13 και 14 μισθό, άχρηστοι πολιτικοί, γιατί δεν θέλησα ποτέ να γίνω ψωμοζήτης.
- Eγώ δεν έχω πρόβλημα, που θα κάνετε την Ελλάδα μουσουλμανική χώρα, γιατί δεν είναι η δική μου πατρίδα.
- Εγώ δεν επιθυμώ να έχω την ιατροφαρμακευτική σας περίθαλψη με τα φακελάκια και τις μίζες.
- Εγώ Θα πάρω το πρώτο αεροπλάνο και θα πάω σε οποιοδήποτε νοσοκομείο θέλω, με την ιδιωτική ασφάλιση που έχω κάνει στο εξωτερικό.
- Εγώ δεν παίρνω μέρος σε διαδηλώσεις γιατί δεν περιμένω τίποτε από εσάς, άχρηστοι πολιτικοί.
- Εγώ δεν πήγα να υπηρετήσω στο στρατό, γιατί εσείς άχρηστοι πολιτικοί δεν μου δείξατε τι είναι πατρίδα.
- Εγώ την ημέρα των εκλογών πηγαίνω για μπάνιο στην παραλία.
- Εγώ είμαι υπάλληλος της προσωπικής μου επιχείρησης που έχω σε άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
- Εγώ πληρώνω ΦΠΑ, που είναι ανεξάρτητος από τα γούστα του Υπουργού των Οικονομικών.
- Εγώ δεν έχω ΑΦΜ στην Εφορία σας, γιατί ξέρω ότι οι φόροι που θα πληρώσω θα γίνουν κλοπιμαία δικά σας.
- Εγώ δεν πληρώνω φόρους γιατί φαίνεται ότι δεν εισπράττω.
- Εγώ δεν θέλω να πάρω σύνταξη όταν γεράσω, άχρηστοι πολιτικοί, γιατί έχω φροντίσει μόνος μου για τα γεράματά μου.
- Εγώ δεν θα δημιουργήσω οικογένεια, άχρηστοι πολιτικοί, γιατί οι απόγονοί μου δεν θέλω να είναι τα πιόνια σας.
- Εγώ ξέρω να λαθροβιώνω στη χώρα σας, κύριοι πολιτικοί, κι ας μην είμαι λαθρομετανάστης.
- Εγώ δε φοβάμαι μήπως μπουν ληστές στο σπίτι μου, γιατί αγόρασα όπλο για να αυτοπροστατευτώ.
- Εγώ είμαι τελικά ο κυβερνήτης του εαυτού μου και κανένας από εσάς αχρείοι πολιτικοί της πεντάρας.

Θα με ρωτήσετε γιατί δε φεύγω.
Γιατί μου αρέσει ο ήλιος της Ελλάδας και η θάλασσά της.
Θα μείνω μέχρι να την καταστρέψετε ολοκληρωτικά, άχρηστοι πολιτικοί.

102 χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία. Κύριο άρθρο της βενιζελικής "Μακεδονίας" για την κυβέρνηση Στράτου με την στήριξη του Γούναρη. Στο μέτωπο: "Συνήθης δράση περιπόλων"

Η Αθήνα μάθαινε, (επιτέλους) για τις σφαγές των Ελλήνων του Πόντου τους οποίους ειχαν αφήσει στο έλεος του Κεμάλ και ο Βενιζέλος και ο Βασιλ...