8/7/14

Και τώρα η μητέρα των μαχών

Ο Ποροσένκο ενέκρινε χθες τα σχέδια για τις ειδικές επιχειρήσεις του στρατού του για την κατάληψη του Ντονιέτσκ και του Λουγκάνσκ.
Οι ηγέτες των φεντεραλιστών του Ντόνιετσκ ο Αλεξάντερ Μποροντάι και ο Ντένις Πουσίλιν, βρίσκονται εν ασφαλεία στη Ρωσία. Στην «πρωτεύουσα», βρίσκεται ο υπουργός άμυνας, ο Παλκόβνικ (συνταγματάρχης) Ιγκόρ Στρελκόφ, ο οποίος μέσω του ιντερνέτ ανακοίνωσε:
«Είμαστε έτοιμοι να πολεμήσουμε και να νικήσουμε. Εδώ έχουμε τακτικό πλεονέκτημα αντίθετα με το μικρό Σλαβιάνσκ που οι ναζί του Κιέβου μας κτυπούσαν εύκολα με το πυροβολικό τους. Θα πολεμήσουμε από σπίτι σε σπίτι και από υπόγειο σε υπόγειο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

23 Ιουνίου 1996 . Χάσαμε του Ανδρέα! ΣΤΟΠ!

Οκτώ χρόνια μετά τη μεταμόσχευση στο Χέρφιλντ, ο  «Λύκος», από τον οποίο έπασχε ο Ανδρέας , κατέστρεψε και τη νέα καρδιά του  και πέθανε, στ...