5/7/14

Νοβορωσία. Έπεσε το Σλαβιάνσκ

Οι άνδρες της πολιτοφυλακής της ΛΔ. Ντονιέτσκ εγκατέλειψαν χθες τη νύχτα το Σλαβιάνσκ και αναδιπλώθηκαν προς το Κραματόρσκ και την Αρτέμοφσκα.
Ο Ποροσένκο απέκλεισε το ενδεχόμενο τερματισμού της στρατιωτικής επιχείρησης στην ανατολική Ουκρανία.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εγώ θα περιμένω να δω αλλά η νωχελικότητα τού Πούτιν δεν με ικανοποιεί, χρονίζουν τα θέματα και καμμιά βόμπα δεν πέφτει στο κεφάλι τού γουρουνέσκο

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΩΝΥΜΟ.
ΕΑΝ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΘΑ ΤΗ ΣΥΝΤΡΙΨΕΙ. ΑΛΛΑ ΟΙ ΟΥΚΡΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΝΤΠ (ΗΠΑ & ΕΥΡΩΠΗ)ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΝΑ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΣΜΑ.ΝΟΜΙΖΩ ΤΕΛΙΚΑ Ο,ΤΙ ΧΑΡΗ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ ΑΣ ΘΥΣΙΑΖΕΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ

Ο ΑΓΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ. 16 ΙΟΥΝΙΟΥ 1956

Ο θεός έκαψε του Άγγλους   που προσπάθησαν να κάψουν   τους Έλληνες    Κατά τη διάρκεια ερευνών για τη σύλληψή του Διγενή, οι Άγγλοι   έβαλα...