28/12/14

Ο Θεός να βάλει το χέρι του για αεροπλάνα και βαπόρια

Απίστευτο! Η Χάννα Μισέλ Ασημακοπούλου μιλώντας στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά, «δεν έκρυψε την αγωνία της και την συγκίνησή της» και κάλεσε όσους πιστεύουν να προσευχηθούν στην Παναγία δια την διάσωση των δικών της ανθρώπων που βρίσκονται πάνω στο πλοίο που φλέγεται διότι προφανώς ο Χα-σέμ δεν την ακούει.

Πάντως ο γρουσούζης τα έλεγε από χθες για το ακυβέρνητο πλοίο και να.
Το οχηματαγωγό Norman Atlantic ,με ιταλική σημαία, καίγεται στην Αδριατική, 32 ναυτικά μίλια βορειοδυτικά των Οθωνών ,(44 μίλια βορειοδυτικά της Κέρκυρας), ενώ συνεχίζονται οι προσπάθειες διάσωσης και κανείς δεν ξέρει για μια ακόμα φορά ακριβώς πόσοι είναι οι επιβάτες. Σύμφωνα με νεότερη ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας στο πλοίο επιβαίνουν συνολικά 478 άτομα.
Από αυτούς 301 είναι Έλληνες. Επιβάτες 268 και 33 που είναι μέλη του πληρώματος. Από το πλήρωμα 22 είναι Ιταλοί. Το πλοίο που είναι ναυλωμένο στην ΑΝΕΚ από ιταλικό όμιλο, και η διαχείριση του γίνεται από την κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Superfast, μεταφέρει και 222 οχήματα .

Στην Ασία είναι πιο κοντά στην Χριστουγεννιάτικη Τραγωδία γιατί χάθηκε από τα ραντάρ ένα Airbus A320-200 της εταιρίας χαμηλού κόστους AirAsia που είχε απογειωθεί από την Σαραμπίγια της Ινδονησίας με προορισμό τη Σιγκαπούρη με 155 επιβάτες και επταμελές πλήρωμα .Σύνολο 162 ψυχές. Στις 07:24 το πρωί (τοπική ώρα), το αεροπλάνο( πτήση) QZ8501 έχασε κάθε επαφή με τα ραντάρ και από εκείνη την ώρα αγνοείται.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

εισαι κορυφαιος χατζαρα για το γρουσούζης. καλο χαχαχα
παντως εγω για να συμπαρασταθω στη μισελ θα κανω προσευχη στο θεο Γιαχβε Κ θα διαβασω το Ταλμουδ 5 φορες εκτακτως αυτό γιατι είμαι χριστιανος κ όχι ιουδαιος. ετσι για τη μισελ.
Νικος πειραιας

102 χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία Στις 11 Αυγούστου 1921 ο Αρχιστράτηγος, ο 12ος. ήταν άρρωστος. Η στρατιά κοινοποίησε στα Σώματα και στις Μεραρχίες σχέδιο επιθέσεως το οποίο ήταν «επί χάρτου». Εκ των υστέρων χαρακτηρίστηκε «θεωρητικό» και «ανεδαφικό». Η μεγαλύτερα καταστροφή ηταν ότι το Επιτελείο στην Σμύρνη, ( δηλαδή ο Πάλλης και ο Σαρρηγιάννης) παρερμήνευσε τις πληροφορίες των «αναγνωριστικών αεροσκαφών» και εκτίμησε ότι οι Τούρκοι υποχωρούσαν. Από αυτό το λάθος ξεκίνησε η Καταστροφή του Σαγγαρίου. Ο Κεμάλ την 11η Αυγούστου διέθετε στην περιοχή του Γκεούκ ποταμού 12 Μεραρχίες, και κατά μήκος του Σαγγάριου 3 Μεραρχίες με εφεδρεία μία. Τα ξημερώματα της 11ης Αυγούστου η 7η Μεραρχία του Γ Σώματος, διέβη δι επιθέσεως την γέφυρα Μπείλικ Κιοπρού αλλά η προέλαση της ανεκόπη από την 17η Τουρκική Μεραρχία Πεζικού και την 1η Ιππικού. Το Β Σώμα κινήθηκε με βραδύτητα και δεν έλαβε επαφή με τους Τούρκους, Το Πρώτο Σώμα διαπίστωσε ότι ο χάρτης των επιχειρήσεων ήταν εντελώς λάθος και δεν υπήρχαν τα υψώματα που είχε οχυρωθεί ο εχθρός.

Στις 17.00 της 11 ης Αυγούστου οι Μεραρχίες του Α Σώματος, (διοικητής Κοντούλης και Επιτελάρχης  Γονατάς) έλαβαν την 2164/3 διαταγή του Σώμ...