24/4/20

Έχει μεγάλη σημασία να μην ξεχνάμε τους πράκτορες Αβνανιστές

Το έλεγα ξανά και ξανά. Το έγραφα και πριν δυο χρόνια. Φώναζα ότι και «οι νυν ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας, πρέπει να καταλάβουν τον ρόλο της οικογένειας Εφιάλτη».
 Δυστυχώς, πέρασαν 14 χρόνια από το υπερήφανο «όχι» των Ελλήνων της Κύπρου στο σχέδιο Αβνάν. αλλά στην Αθήνα κυβερνούν οι Αβνανιστές.
 Στο δημοψήφισμα της 24ης Απριλίου 2004, οι Ελληνοκύπριοι απόρριψαν το Σχέδιο Αβνάν με ποσοστό 75,8%, παρά τις προσπάθειες των Διεθνιστών, ΑΚΕΛιστών, ΣημιτοΠΑΣΟΚ και της Φαμίλιας Μητσοτάκη. 
Τότε, όλο το πρακτορείο είχε ανέβη επί σκηνής. 
Σήμερα, 16 χρόνια μετά έχει μεγάλη σημασία να μην ξεχνάμε τους πράκτορες Αβνανιστές.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Αρχηγός τών Κυπρίων ....φιλο-αυνανιστών είναι σήμερα Πρόεδρας....

Ο Πούτιν δήλωσε ότι η αναγνώριση της πραγματικότητας στο έδαφος είναι η κύρια βάση για διαπραγματεύσεις για την Ουκρανία

  Ο Ρώσος πρόεδρος Βλάντιμιρ Πούτιν, σε συνάντηση με την κυβέρνηση, επεσήμανε ότι οι διαπραγματεύσεις για την Ουκρανία εκτός από την «αναγνώ...