8/6/21

Ο πολιτικός κρατούμενος Ευρωβουλευτής Γιάννης Λαγός εμποδίζεται πραξικοπηματικά από την Χούντα Εφιαλτάκη και τους διεφθαρμένους εισαγγελείς που την εξυπηρετούν να μιλήσει από την φυλακή στην Ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου

 

Με επιστολή προς όλους τους Ευρωβουλευτές και με ηχητική παρέμβαση από τις φυλακές Δομοκού, ο Γιάννης Λαγός αντέδρασε στην πραξικοπηματική ακύρωση της απόφασης του εισαγγελέα που του επέτρεπε τη μεταγωγή του στην Αθήνα προκειμένου να εκφωνήσει ομιλία στα πλαίσια της Ολομέλειας του Ευρωκοινοβουλίου.

Ακολουθεί η  επιστολή : 

" Αγαπητοί συνάδελφοι,
 Αυτό το mail σκοπό έχει να σας ενημερώσει σχετικά με το διεφθαρμένο ελληνικό κράτος και τις απολυταρχικές τακτικές που ακολουθεί.
 Όπως ήδη θα γνωρίζετε, είμαι έγκλειστος στην φυλακή, δυνάμει μιας καταδίκης υπαγορευμένης από τους πολιτικούς μου αντιπάλους και μιας δικαστικής απόφασης η οποία ακόμα δεν έχει γραφτεί. 
 Παρά το ότι βρέθηκα στη φυλακή κατά παράνομο τρόπο, αποφάσισα να διεκδικήσω όλα όσα δικαιούμαι ως εκλεγμένος Ευρωβουλευτής και να ασκήσω όσο το δυνατόν τα καθήκοντά μου. 
Με ευκαιρία την Ολομέλεια του Ιουνίου, ζήτησα να μου δοθεί χρόνος ομιλίας και κίνησα όλες τις απαραίτητες διαδικασίες προκειμένου να γίνει η μεταγωγή μου στο EPLO της Αθήνας προκειμένου να εκφωνήσω την ομιλία μου.
 Χθες το απόγευμα, ενώ στις 16.00 μου ανακοινώθηκε ότι ο εισαγγελέας αποφάσισε να μεταβώ στην Αθήνα , στις 17.00, προφανώς κατόπιν πολιτικής παρέμβασης και με πρόσχημα φτηνές δικαιολογίες, μου ανακοίνωσαν ότι η μεταφορά μου στην Αθήνα ματαιώνεται (!). Για μία ακόμα φορά, το ελληνικό κράτος αποδεικνύει ότι είναι ένα διεφθαρμένο failed state που δεν σέβεται ούτε το Σύνταγμα ούτε την ανεξαρτησία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και εργαλειοποιεί την διεφθαρμένη ελληνική “Δικαιοσύνη” προκειμένου να εκδικηθεί τους αντιφρονούντες. 
Πολιτικοί κρατούμενοι δεν υπάρχουν μόνο στη Λευκορωσία αλλά και εντός των συνόρων της ΕΕ, όσο και αν αρνείστε πεισματικά να το παραδεχτείτε. 
 Με εκτίμηση, Ιωάννης Λαγός"

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ξεκαθαρα λογια:
Τους Χρυσαυγιτες νυν και πρωην τους πολεμανε λυσσωδως ΑΚΟΜΑ οι εβραιοι.
Οι τοπικοι Κουληδες απλα εκτελουν τις εντολες τους.

Ανώνυμος είπε...

πειτε στον λαγο οτι δεν βριζουμε ποτέ την ελλαδα το ελληνικο κρατος τον λαο αλλα παντα το καθεεστως της ελλαδας που καταστρεφει την ελλαδα
μπορουσε να πει/ το διεφθαρμενο κατοχικο κομουνιστικο καθεστως, το οβιετ του 74, οι σταλινάρες εξουσιαστες .λ.π
ελλαδα και ελληνισμος θα εχουν παντα θετικο προσημο ποτέ αρνητικο
σπυρο μαθε τα αυτα σε ολους!

Ανώνυμος είπε...

@ Τετ Ιουν 09, 12:48:00 π.μ.
Κοψε την μαλακια ρε καραγκιοζη