27/12/09

Η κα. ΘΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΦΕΡΕΦΩΝΟ


Άλλο «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ», και άλλο ΧΑΦΙΕΔΙΛΙΚΙ !!!!!!

342, ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΟΙ ΤΟΥ OPEN SOCIETY , ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ , ΧΑΦΙΕΔΕΣ, ΠΡΕΖΑΚΗΔΕΣ, ΤΑΞΙΚΑ ΚΟΘΩΝΙΑ, ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ, ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΟ «ΑΣΥΛΟ», ΤΗΣ «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ», ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΙΣΣΑ κ. ΘΑΛΕΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ*

Σπύρος Χατζάρας

Η πεμπτοφαλαγγίτισσα κ. Θάλεια, είναι προστατευμένη του OPEN SOCIETY.Επομένως έχει ΑΠΟΣΤΟΛΗ και δεν υπηρετεί την «Επιστήμη», και την αναζήτηση της αληθείας. Εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία. Η ψευτο-επιστήμων με το πτυχιάκι ψυχολογίας του Derry, δεν έχει κανένα επιστημονικό υπόβαθρο και κανένα εφόδιο για να ασχολείται επιστημονικά με την Ιστορία.

Θάλεια Δραγώνα: «Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού» (Βιβλίο: «Τι είν’ η Πατρίδα μας;» ,σελ. 16).

Οι απόψεις της, για την Ιστορία μας, δεν είναι «επιστημονικές».
Είναι απόψεις ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΜΠΟΓΙΑΝΝΙΤΙΣΜΟΥ.
Είναι απόψεις επιπέδου «κομμωτηρίου».

Και για να τελειώνουμε.

Η κα. ΘΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΦΕΡΕΦΩΝΟ


* Στο Τσούρμο των «πανεπιστημιακων» και «άνθρωπων του πνεύματος», από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που υπέγραψαν το κείμενο συμπαράστασης στην κα Θάλεια όλα τα γνωστα ονόματα:

Αβδελά Έφη Πανεπιστήμιο Κρήτης, Αγριαντώνη Χριστίνα Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αλιβιζάτος Νίκος Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αναγνωστοπούλου Σία Πάντειο Πανεπιστήμιο, Αποστολίδου Βενετία Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Αρταβάνης Σπ. Harvard, College de France, Βασιλάκη Μαρία Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βιρβιδάκης Στ. Πανεπιστήμιο Αθηνών, Βράτσαλης Κώστας Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Γούναρης Βασίλης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Δημαράς Αλέξης Ιστορικός της εκπαίδευσης, Δοξιάδης Κύρκος Πανεπιστήμιο Αθηνών, Δουζίνας Κώστας Βirkbeck University, London, Ζαχαριάδου Ελισάβετ Πανεπιστήμιο Αθηνών, Καλογήρου Ορέστης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Καλοκαιρινός Αλέξης Πανεπιστήμιο Κρήτης, Κάλφας Βασίλης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Καρδάσης Βασίλης Πανεπιστήμιο Κρήτης, Κεχριώτης Βαγγέλης Πανεπιστήμιο Βοσπώρου, Κιντή Βάσω Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κοντογιαννοπούλου – Πολυδωρίδου Γίτσα Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κούβελας Ηλίας Πανεπιστήμιο Πατρών, Κουλούρη Χριστίνα Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Κουτσογιάννη Κλέα Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κτιστάκις Γιάννης Πανεπιστήμιο, Κυρτάτας Δήμητρης Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Κύρτσης Αλ. Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κωστής Κώστας Πανεπιστήμιο Αθηνών, Λιάκος Αντώνης Πανεπστήμιο Αθ., Λουλούδης Λεωνίδας Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, Λυμπεράκη Αντιγόνη Πανεπιστήμιο Αθηνών, Λυριτζής Χρήστος Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μανιτάκης Αντώνης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Ματσαγκάνης Μ. Οικονομικό Πανεπιστήμιο, Μπαλτάς Αριστείδης ΕΜΠ, Παγουλάτος Γιώργος Οικονομικό Πανεπιστήμιο, Παπαγεωργίου Κων/νος Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παπαδόπουλος Λόης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Παπαθεοδώρου Γιάννης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Παρασκευόπουλος Νίκος Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Πεσμαζόγλου Στέφανος Πάντειο Πανεπιστήμιο, Πλάντζος Δημήτρης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Σαββάκης Χαράλαμπος Πανεπιστήμιο Κρήτης, Σπουρδαλάκης Μιχάλης Πανεπιστήμιο Αθηνών, Στεφάνου Ευρυπίδης Πανεπιστήμιο Κρήτης, Στυλιανού Άρης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Τήνιος Πλάτων Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τσακλόγλου Πάνος Οικονομικό Πανεπιστήμιο, Τσιριμώκου Λ. Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Φραγκουδάκη Άννα Πανεπιστήμιο Αθηνών, Χριστόπουλος Δημήτρης Πάντειο Πανεπιστήμιο.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://www.alexandria-publ.gr/new/book.php?id=47


ΕΦΗ ΑΒΔΕΛΑ – ΑΓΓΕΛΙΚΑ ΨΑΡΡΑ

Ποια είναι η συμβολή των γυναικών στην ιστορική διαδικασία; Τι σημαίνει ότι η ιστορία είχε πάντοτε φύλο; Πώς επιδρούν οι ιστορικές αλλαγές στο κάθε φύλο και στις μεταξύ τους σχέσεις; Πώς αλλάζουν οι σημασίες των λέξεων «άντρας» και «γυναίκα» μέσα στο χρόνο και σε διαφορετικά ιστορικά συμφραζόμενα;
Πρόκειται για ορισμένα μόνο από τα ερωτήματα που θέτει η ιστορία των γυναικών στα εικοσιπέντε χρόνια της σύγχρονης διαδρομής της, με τα οποία έχει σφραγίσει το τοπίο της σύγχρονης ιστοριογραφικής παραγωγής. Ο τόμος παρακολουθεί τη διαδρομή αυτή μέσα από τα επτά κείμενα της δεκαετίας του '80 που συγκεντρώνει. Γραμμένα από έγκυρες, διεθνούς φήμης ιστορικούς, τα κείμενα, θεωρητικού και μεθοδολογικού χαρακτήρα, σκιαγραφούν εθνικές ιδιοτυπίες και την ίδια στιγμή μαρτυρούν για τον διεθνή χαρακτήρα της συζήτησης. Αποτυπώνουν έτσι τις δύο κατευθύνσεις της ιστορίας των γυναικών: από τη μια την εμμονή για μεγαλύτερη εννοιολογική επεξεργασία των αναλυτικών της εργαλείων, η οποία οδήγησε άλλοτε σε μια ιστορία του φύλου και άλλοτε στη σύγχρονη φεμινιστική ιστορία, και από την άλλη την προσπάθεια για αξιοποίηση των σημαντικών ευρημάτων της με στόχο τη διεύρυνσή της και τη διασύνδεσή της με άλλα ιστοριογραφικά πεδία.
Η εκτενής εισαγωγή έχει διπλό στόχο: από τη μία να εντάξει κάθε κείμενο στις γενικότερες θεωρητικές αναζητήσεις με τις οποίες συνομιλεί και από την άλλη να το συνδέσει με συγκεκριμένες εθνικές ιδιοτυπίες. Ανιχνεύονται έτσι οι επιδράσεις που δέχεται η ιστορία των γυναικών από τη φεμινιστική θεωρία, το μαρξισμό, την ανθρωπολογία, την ψυχανάλυση και το μεταδομισμό καθώς και ο τρόπος με τον οποίο οι επιδράσεις αυτές συνδέονται με επεξεργασίες στο επίπεδο της ιστοριογραφίας στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Βρετανία, την Ιταλία και τη Γαλλία.

Ανώνυμος είπε...

ΕΦΗ ΑΒΔΕΛΑ

Δημόσιοι υπάλληλοι γένους θηλυκού
Καταμερισμός της εργασίας κατά φύλα στον δημόσιο τομέα, 1908-1955



http://www.femnetsalonica.gr/gyn_pol_Biblia.htm#6

http://www.femnetsalonica.gr/gyn_pol_Biblia.htm

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν ακόμα φωνές πανεπιστημιακών που δεν φοβούνται να μιλήσουν. Εξοχα παραδείγματα είναι ο Νεοκλής Σαρρής και ο Νίκος Λυγερός

Ανώνυμος είπε...

Η ακαδημαϊκη κοινοτητα κρινει τα μελη της και μαλιστα πολυ αυστηρα. Ολες οι επιστημονικες αποψεις και θεωριες τελεουν υπο κριτικη απο τους ειδικους καθε κλαδου.
Η κυρια Δραγωνα γιατι αποτελει εξαιρεση; Εξεφρασε ορισμενες αποψεις, με αμφιβολη καλοπιστεια και κινητρα, επι ιστορικων θεματων χωρις να ειναι ιστορικος. Της ασκηθηκε δριμυτατη κριτικη απο ιστορικους και την ακαδημια Αθηνων, και αναγκαστηκε να ανασκευασει με επιστολη της στον στον κύριο Δεσποτόπουλο, οπου παραδεχεται πως δεν ειναι ιστορικος και μιλα ως κοινωνικη ψυχολογος.

Ειναι η αξιολογηση αποψεων λογοκρισια; Οι κυριοι αναθεωρητες προσπαθουν να μας πεισουν πως δεν ειμαστε Ελληνες. Δεν εχω αμφιβολια πως αυτο ισχυει για τους περισσοτερους εξ αυτων. Πραγματι, αν ψαξει κανεις την καταγωγη τους θα διαπιστωσει με σχετικη ευκολια πως προκειτε για αλλοφιλους, συνηθως Εβραιους, που ουδεποτε προσαρμοστηκαν, και ουδεποτε επεδιωξαν να προσαρμοστουν στην Ελληνικη κοινωνια. Ειναι ο Νικος Δημου Ελληνας; Ο Δημητρας; Ο Ραγκουσης; Η Κοππα; Ο Μιχας; Η Κουρτοβικ;

Οι προγονοι τους τους αποκαλυψαν την μη Ελληνικη καταγωγη τους. Καλα εκαναν! Υποστηριζουν το δικαιωμα τους να αυτοπροσδιοριζονται. Ουδεν προβλημα! Δεν εχουν ομως κανενα δικαιωμα να αμφισβητουν και να χλευαζουν τη συλλογικη συνειδηση της συντριπτικης πλειοψηφιας του Ελληνικου λαου. Και δυστυχως δεν περιοριζονται μονο εκει. Αποδομουν και υπονομευουν οτιδηποτε εθνικο με αξιοπροσεκτη μεθοδικοτητα και μισος. Προπαγανδιζουν ασυστολα. Υποστηριζουν και στρατολογουν κουκουλοφορους, και φυσικα πρωτοστατουν στη σταυροφορια νομιμοποιησης των λαθρομεταναστων, γνωριζοντας πολυ καλα πως αυτο θα ειναι η χαριστικη βολη στη συνοχη της παραπαιουσας Ελληνικης κοινωνιας.

Μια μικρη αριθμητικα μειοψηφια εχει κατορθωσει να ελεγξει και να μετατρεψει τα μαζικα μεσα ενημερωσης σε μεσα μαζικης αποβλακωσης και να προπαγανδιζει νυχθημερων εναντιων μας.

Θα τους αφησουμε;

Ανώνυμος είπε...

COPY PASTE ΟΙ ΔΡΑΓΩΝΙΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΙΚΤΩΝ ΣΤΟΩΝ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ;;;



ΠΩΣ Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΣΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΙΚΤΗΣ ΣΤΟΑΣ "Ανθρώπινο Δίκαιο", ...Η ΥΠΕΡΣΤΟΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΜΗΠΩΣ;;; ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΕΘΝΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΧΥΛΟΥ ΑΠΑΤΡΙΔΩΝ ΦΛΩΡΩΝ ΚΗΦΗΝΩΝ ΚΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΦΥΛΗ ΚΑΡΤΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ

Καλώς ήλθατε στην Ελληνική Ομοσπονδία του Διεθνούς Μικτού Τεκτονικού Τάγματος "Το Ανθρώπινο Δίκαιο". ....(ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝΟΥ) Μπορείτε ελεύθερα να περιπλανηθείτε στον ιστοχώρο μας.






"Ελευθεροτέκτονες, όλου του κόσμου, μέλη του Διεθνούς Μικτού Τεκτονικού Τάγματος "ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΟ", εργάζονται υπό την έμπνευση των σεβαστών ιδρυτών του: Αδ:. Maria Deraismes και Ενδ:. και Κρατ:. Αδ:. George Martin Ακολουθώντας το παράδειγμα των ενδόξων προκατόχων τους, ανακηρύσσονται ενωμένοι εν αδελφότητι για την αγάπη στην Ανθρωπότητα. Επιβεβαιώνουν την ισότητα στον άνδρα και τη γυναίκα. Μέσα από τον τίτλο του "ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΟ", το Τάγμα διακηρύσσει ότι άνδρες και γυναίκες, σε όλο τον κόσμο, πρέπει να δικαιούνται, ίσότιμα, Κοινωνική Δικαιοσύνη μέσα σε μια Ανθρωπότητα οργανωμένη σε ελεύθερες και αδελφοποιημένες κοινωνίες, χωρίς διαφορές ρατσιστικές, φιλοσοφικές ή θρησκευτικές."

http://www.droit-humain.gr/greek/index.htm



ΔΙΕΘΝΕΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΤΑΓΜΑ ΔΕΛΦΟΙ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - ΙΣΟΤΗΣ - ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ
Ο ρόλος της γυναίκας

"Η σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα, προσβλέπουσα σε μια συνεχή ανανέωση, θεωρεί τη γυναίκα ως ισότιμο συνοδοιπόρο στη δύσκολη καθημερινότητα και υποκλίνεται στο έργο της, όταν αυτό αποπνέει δημιουργικότητα και πρωτοτυπία, σεβόμενη και τη θέση, αλλά και τον ρόλο της στην κοινωνία. Αναγνωρίζοντας όλα αυτά, αλλά προ πάντων επειδή το όραμα μιάς ανθρωπότητος ελευθέρων κοινωνιών αποτελεί τον κυρίαρχο στόχο του, ο Μικτός Τεκτονισμός πρεσβεύει την ισότητα μεταξύ ανδρών και γυναικών ως αδιαμφισβήτητη προϋπόθεση για την κοινωνική πρόοδο και εγγύηση για την εν αρμονία ανάπτυξη και εξέλιξη των μελλοντικών γενεών. Υποδέχεται στους κόλπους του τις γυναίκες και επιδίδεται στη συνέχιση του πνευματικού του έργου. Ακολουθώντας δε την παράδοση των αρχαίων μυστηρίων, όπου γυναίκες και άνδρες, ελεύθερα και ισότιμα προσέρχονταν στα μυστήρια και γίνονταν δεκτοί σε αυτά, και διατρανώνοντας ότι η ηθική υπόσταση του ανθρώπου δεν έχει φύλο, παρέχει τη δυνατότητα σε όλους ανεξαιρέτως να πορευθούν για την προσέγγιση των εσωτερικών τους αναζητήσεων."

Ανώνυμος είπε...

Kyrioi ta sxolia sas den exoun kanena adiepixeirima. To mono pou papagalizete einai oti den einai ellines kai einai ebraioi. Eite ebraioi eite ellines eite pakistanoi exoun to dikaiwma gnwmis. Exete kanena sobaro adiepixirima peran afto tis katagwgis?? Profanos kai oxi!!!

Ανώνυμος είπε...

@03:15:00 μμ
ΜΑΘΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΡΩΤΑ, ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ολοι οι καθηγητες πανεπιστημιων πρεπει να περασουν απο σας να τους κανετε σεμιναρια για να ξεστραβωθουν. Τι ειδους αρλουμπες ειναι αυτες που γραφουν και κυριως υπογραφουν...
Αλλιμονο ενας ο λαος, ενας ο θεος, μια η πατριδα, ενα το κομμα, Η ΑΣΠΙΛΗ ΚΑΙ ΑΜΟΛΥΝΤΗ ΕΛΛΑΔΑ....
Ειστε Τουρκοσποροι και δεν το ξερετε μαγκες. Οι Αρχαοι Ελληνες οτι ειχαν να δωσουν το εδωσαν σε αλλους, σε σας τους φανατικους "Ελληνες" εδωσαν μονο τα κατουρα τους.

Αλλα σιγουρα στην κατοχη καποιοι "ελληναραδες" ηταν μαυραγοριτες και πλουτισαν απο τους ανυμπορους Ελληνες. Νομιζω πολλοι απο αυτους και οι απογονοι τους ειναι αναμεσα σας. Γιαυτο ολα σε αυτη την στραβοχωρα τα βρισκετε σωστα,Εκτος αν δεχομαστε οτι ζουμε στην καλυτερη και ομορφοτερη χωρα του κοσμου, που κατοικειται απο τους εξυπνοτερους και ποιοτικοτερους ανθρωπους του κοσμου. Τοτε παω πασσο φιλοι μου.

Ανώνυμος είπε...

Δημοσιευεις ή το αναπαραγω αλλου με τα αναλογα σχολια....

Thessaloniki Fighter είπε...

Κατ αρχήν κάποιοι "ανώνυμοι" να φτιάξουν κανα προφίλ.
Πίσω από την ανωνυμία ο καθένας γράφει 5 φορές τις ίδιες απόψεις και δίνει και την εντύπωση ότι οι υπόλοιποι συμφωνούνε μαζί του.



Ας περάσω στην ουσία:
Τα Ελληνικά Πανεπιστήμια τελούνε ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ.
Και δεν αναφέρομαι στο γελοίο φαινόμενο, όποτε μια ομάδα φοιτητών γουστάρει, κάνει μια εικονική συνέλευση (με συμμετοχή που δεν ξεπερνά το 10% των φοιτητών) και μετά από ατελείωτες ώρες μονολόγων, αφού έχουνε αποχωρήσει οι περισσότεροι,γίνεται η ψηφοφορία και αποφασίζεται κατάληψη.

Αναφέρομαι στην ιδεολογική κατάληψη.
Υπάρχουνε σχολές πχ Παιδαγωγική Σχολή του ΑΠΘ που οι θέσεις έχουνε καταληφθεί "αριστεριστές" και "ανθέλληνες", και οι οποίοι έχουνε σαν μόνιμη ρητορεία την "πολυπολιτισμικότητα", τον "ρατσισμό" μέσα στα σχολεία (θεωρούνε δεδομένο ότι υπάρχει) το "ξαναγράψιμο" βιβλίων της Ιστορίες που περιέχουνε ερωτήσεις "παγίδες" που κάνουνε τους μαθητές να γεμίσουνε μίσος για τη φυλή τους (πχ ενδεικτική ερώτηση: Ο Κολοκοτρώνης έβαλε φωτιά και έκαψε όλα τα χωράφια για να μην βρούνε τροφές οι Οθωμανοί, Πως νομίζετε έζησαν στην συνέχεια οι έλληνες μετά την πράξη αυτή του Κολκοτρώνη;).


Μάλιστα έχουνε πάρει ΑΠΕΙΡΑ κυριολεκτικά κονδύλια, ακόμη και επί κυβέρνησης ΝΔ, γινόταν συνεχώς τέτοια προγράμματα κατάρτισης υποτίθεται καθηγητών και δασκάλων, στα οποία διδασκόταν: "τι κακοί που είμαστε που προσπαθούμε να ενσωματώσουμε τους μετανάστες και όχι να τονίσουμε την πολιτιστική τους κληρονομιά και την γλώσσα τους κλπ".

Το τι γελοία επιχειρήματα λένε ειδικά σε θέματα ιστορίας δεν περιγράφεται.
Ένας καθηγητής ρωτούσε "πως εξηγείται που δεν έχει εκλεγεί ακόη εκρπόσωπος της αλβανικής μειονότητας που υπάρχει στην Ελλάδα;".
Τον ρώτησα που υπάρχει διεθνώς ο όρος μειονότητας όταν αναφερόμαστε σε μετανάστες. Οι μειονότητες είναι "εθνικές" ή "θρησκευτικές" και είναι πάντα διεθνως κατοχυρωμένες με συνθήκες.
Στην ελλάδα δεν υπάρχει σε καμία συνθήκη λόγος για εθνική μειονότητα.
Άλλο μειονότητα, άλλο μετανάστες.

Και όλα αυτά με την χρηματοδότητση του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας.
Πργράμματα Διαπολιτισμικότητας κλπ κλπ

Δεν το συζητάμε τώρα να θελήσει να κάνει κάποιος πχ διδακτορικό ή να προσπαθήσει να γίνει πχ λέκτορας και να μην έχει εκφραστεί προηγουμένως με ανθελληνικό μένος και πολυπολιτισμικό παραλήρημα.
Δεν υπάρχει περίπτωση να προχωρήσει ακαδημαϊκά.

Αυτός είναι ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ μέσα στα ελληνικά Πανεπιστήμια.
Αριστεριστές, προωθούνε δικούς τους με μόνο κριτήριο την ανθελληνική δράση.