8/8/15

Θα μαυρίσει και ο Alexis

Οι «MNHMONIO-EKM» θα «περάσουν» από το δήθεν Κοινοβούλιο με την ψήφο της συντεταγμένης Ευρω-Κοινοπραξίας το νέο (προεκλογικό) ΜΝΗΜΟΝΙΟ στις 13 Αυγούστου, και μετά, θα πάνε για να τους δει και αυτούς λίγο ο ήλιος.
Οι Εκλογές –Αστραπή, μπορεί να γίνουν ακόμα και στις 27 Σεπτεμβρίου, ώστε να τους μαυρίσει και ο δυστυχισμένος και εξαπατημένος πολίτης.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

γιατί είναι δυστυχησμένος και εξαπατημένος ο πολίτης Σπύρο;

που ψήφισε ένα καρασυστημικό ανθελληνικό κόμμα στο οποίο είχε μετεγκατασταθεί όλο το πασόκ;

22 Ιουνίου 1949. Το Κράτος των Κλεφτολουμπινέ Βασιλοφρόνων εγγυήθηκε τις περιουσίες που απέκτησαν Μαυραγορίτες και τοκογλύφοι κατα την Κατοχή,

Το 1949, πέντε χρόνια μετά την απελευθέρωση   ο Νόμος για την ακύρωση των αγοραπωλησιών της Κατοχής  δεν είχε ψηφιστεί.  Η Λαϊκή Δεξιά και ο...