Εξακολουθούν να μας κυβερνάνε οι δολοφόνοι του Καποδίστρια. Στα σχολεία διδάσκουν στα Ελληνόπουλα τον ρουφιάνο και πράκτορα Σούτζο και τον Ρουφιανογιάννη, της Στοάς του Ηρακλέους που βρίζει τον Κολοκοτρώνη.
Και η Στοά του Λονδίνου, η Κυβέρνηση των πρακτόρων και η Ιερά Σύνοδος εξακολουθούν να κάνουν ότι τους αναλογεί για να μην χτιστεί ποτέ ο Ναός του Σωτήρα Χριστού, το Τάμα του Καποδίστρια.
Οι δολοφόνοι του Καποδίστρια, οι Rothschild, ο χρηματοοικονομικός σύμβουλος του Δημοσίου, θα πάρει τους μεσάζοντες από το χέρι και θα τους οδηγήσει στις Αγορες. Για να δανειστούν για πέντε χρόνια 3,5 δισ. ευρώ με επιτόκιο 4,75% - 4,85%, και με τέτοια επιτόκια «οι επενδυτές», «σπάνε τα τηλέφωνα» και ρωτούν πότε θα βγει η μικρή Ελλάδα στις ….Αγορές.
Η Κεντρική Τράπεζα του Κοσσυφοπέδιου που πραγματοποίησε δημοπρασία πενταετών ομολόγων που υπερκαλύφθηκε πέτυχε «σταθμισμένη μέση απόδοση» 1,46% , ενώ το βουλγαρικό επταετές είναι στο 1,6%.
Και οι δικοί μας υπάλληλοι των Ρότσιλντ πανηγυρίζουν για το 4,75%.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ημέρες του 67. Σάββατο 24 Ιουνίου. Η Βασιλομασονική Χούντα χαρακτήριζε «Δημοψήφισμα» τις συγκεντρώσεις Βασιλοφρόνων και Μητσοτακικών που χειροκροτούσαν την ΛΑΟμίσητη Δυναστεία. Οι ηλίθιοι προσπαθούσαν με απειλές και τον Φόβο να καταστείλουν το Φοιτητικό Κίνημα στην Ευρώπη και να δικαιολόγησουν την κατάσχεση κάθε βιβλίου του οποίου ο συγγραφέας είχε ρωσικό επώνυμο. Ο Στέλιος μίλησε σε Αρτα και Πρέβεζα Στην Κρήτη η Χωροφυλακή έπιασε συλλέκτες συναδέλφους του Μητσοτάκη
ΤΑ (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ) ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΈΓΙΝΑΝ ΣΤΙΣ 29 ΙΟΥΛΙΟΥ 1973 ΚΑΙ ΣΤΙΣ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1974 ΚΑΙ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕ Ο ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου