Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
20/4/21
Στο μπουρδέλλο του Εφιαλτάκη : Συλλήψεις αλλοδαπών για πλαστές βεβαιώσεις μοριακoύ ελέγχου
Τρεις αλλοδαπές γυναίκες, ηλικίας 31, 45
και 51 ετών, συνελήφθησαν το απόγευμα της Κυριακής, στη Νίκαια, για πλαστογραφία πιστοποιητικού
και παραβίαση μέτρων για την πρόληψη ασθενειών κατ' εξακολούθηση. Η 51χρονη
προσπάθησε να εισέλθει στο Νοσοκομείο της Νίκαιας, ως συνοδός ασθενή που
νοσηλευόταν, επιδεικνύοντας βεβαίωση αρνητικού μοριακού τεστ, με τα στοιχεία
της 45χρονης, η οποία βρισκόταν μαζί της στο Νοσοκομείο.Αστυνομικοί του
Τμήματος Ασφαλείας Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη που έσπευσαν άμεσα στο σημείο τις
συνέλαβαν και, όπως διαπιστώθηκε, την επίμαχη βεβαίωση την είχαν προμηθευτεί
από την 31χρονη κατηγορούμενη.Στη συνέχεια, αστυνομικοί εντόπισαν την 31χρονη
και τη συνέλαβαν, τη στιγμή που παρέδιδε στην πλαστή βεβαίωση, έναντι 10 ευρώ. Όπως
εξακριβώθηκε, η 31χρονη κατάρτιζε πλαστές βεβαιώσεις αρνητικών αποτελεσμάτων
μοριακoύ ελέγχου κ και τις πωλούσε, έναντι του ποσού των 10 ευρώ, σε γυναίκες,
προκειμένου αυτές να τις χρησιμοποιήσουν για να εισέλθουν σε Νοσηλευτικά
Ιδρύματα, για να εργασθούν ως συνοδοί ασθενών.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
104 Χρόνια από την Μικραιατική Προδοσία. Παρασκευή 24 Ιουνίου, για να περνάει ο χρόνος μεχρι τις 13 Αυγούστου δόθηκε μικρή Αναβολή στην εφαρμογή των "Αποφάσεων. Τα Καλά Νεά που περίμεναν οι Προδότες από το Λονδίνο δεν ήρθαν. Οι Αγγλοι περίμεναν την εκκένωση για να αναγνωρίοσυν τον Κωνσταντίνο. ύθηκε το πρόβλημα του ψωμιού. Πυρετός διαβουλεύσεων για την Προδοσία ως "λύση" του Ανατολικού.Ο Γούναρης απειλούσε του Τσιφλικούχους Οι Βενιζελικοί ετοιμαζόντουσαν να επιστρέψουν μετα την Καταστροφική ταχεία Ειρήνευση
.................................. ...................................
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
3 σχόλια:
είδες λοιπόν που όλοι πάντα κάποιο ψυχουλάκι έχουν να περιμένουν από το σύστημα και τις καταστάσεις, κανείς δεν θέλει ανατροπή κανενός πράγματος, ακόμα και οι άστεγοι στο κέντρο της Αθήνας έχουν στο σίγουρο κολατσιό από τα βανάκια που μοιράζουν προϊόντα ΑΒ....
Κανονικα αυτες τις αλλοδαπες πρεπει να τις προστατευουμε εμεις οι αντι-εφιαλτακηδες.
Διοτι με 10 εβραιό θα μπορουμε να κινουμεθα ελευθερα στην αγορα.
Το μονο που απομενει ειναι να τις βοηθησουμε το πιστοποιητικο να φαινεται 100% αυθεντικο.
Αυτος ειναι ο σωστος τροπος σκεψης! μπραβο στον φιλο!
Δημοσίευση σχολίου