5/2/23

Πριν τρια χρόνια. 05/02/2020. η "Θωράκιση" της Ελλάδας έναντιτου κορωνοϊού από τον Μητσοτακένσκι ΕΦΙΑΛΤΑΚΗ και τον δρ ΚΙΚΙΛΙΑ με το σύστημα ΚαραγκιόζΜπερντέ

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΘΩΡΑΚΙΣΗ  ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΡΜΙΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΕΛΒΕΛ. ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ

 Σαν  «μαυροσκούφηδες» , ο τότε υπουργός Υγείας , ο γενικός         γραμματέας Πολιτικής Προστασίας και ο πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας , φόρεσαν την «Πανοπλία» ,έβγαλαν          και τις τεθωρακισμένες κάμερες στο πλαίσιο της προετοιμασίας και της «θωράκισης» της χώρας «για προστασία από το νέο κορωνοϊό». 

Έβαλαν θερμικές κάμερες στα αεροδρόμια και μας θωράκισαν πλήρως. Μέγιστη θωράκιση πάχους 102 χλστ. 

Είπαν ότι Θα κάνουν και προσλήψεις.

Η "ενεργητική αναζήτηση" ύποπτου ή πιθανού κρούσματος του νέου κοροναϊού γινόταν στην πύλη αφίξεων του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», με τη θερμομέτρηση όλων των επιβατών, αλλά και του πληρώματος των αεροσκαφών, μέσω θερμομέτρου υπερύθρων. 

 Στα νησιά και τον Εβρο δεν ελαβαν μέτρα, διότι αφενός, «τα δυστυχισμένα ασυνόδευτα τα φροντίζει
 η Μαρέβα και αφετέρου οι δυστυχισμένοι
 πρόσφυγες και Μετανάστες που μας διαβιβάζει ο ΝΑΤΟσύντροφος Ταγίπ εχουν «ανο(η)σία» αφού τους δίνει «μία κουταλιά πετιμέζι από βατόμουρα     κάθε πρωί γιατί κάνει καλό στο αίμα» και τους λέει «να διατηρούν το σώμα δυνατό και σε καλή κατάσταση».

ΥΓ Για αυτό δεν έβαζαν σε Καραντίνα τους λαθραίους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Στις 22 Ιουνίου 1989, η «κάθαρση» που συμφώνησε η Cia με τον Γρυλλάκη στη Νεα Υόρκη και που την ανέλαβαν ο Εφιάλτης με τον Καπετάν Γιώτη άρχισε από τις ΗΠΑ με στόχο την «Κτηματική» και τις καταθέσεις των Ομογενών

Ο Ανδρέας Παπανδρέου , εισήχθη επειγόντως στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο με λοίμωξη του αναπνευστικού, επειδή «κρύωσε κατά την προεκλογική ομ...