21/3/09

Γιατί μας τόκανες αυτό ρε Κωστάκη;

Σήμερα μαντάμ, τάχω παρμένα με τον Γιαννιώτη...
Δεν πρόσεξες τίποτε;
Μου είπε να αλλάξω τον τίτλο, γιατί ο τίτλος - λέει - "Η Ναταλία ...σχολιάζει την επικαιρότητα", δεν είναι τίτλος θέματος, αλλά υποκειμενική προσέγγιση του ...θέματος. Πιάσ' τ' αυγό και κούρεψτο δηλαδή.!!!
Σιγά μην είναι και τίτλος Ελληνικής ταινίας...
Τέλος πάντων. Μπορεί νάχει και δίκιο. Εγώ όμως στράβωσα κι' άλλος θα την πληρώσει τη νύφη τώρα...
Άντε να μη σε κρατάω σε αγωνία.!!!
Τάμαθες;
Ο Κωστάκης... Ο Μπακογιάννης καλέ, ο υιός της Ντόρας και του αειμνήστου Παύλου, επιστρέφει για να εργασθεί στον ιδιωτικό τομέα.
Από που επιστρέφει;
Αμ εσύ μαντάμ, έχεις τελείως ακατοίκητο το ...ρετιρέ σου.!!!

Ο ομορφονιός, - ο ψηλέας ντε - της δεξιάς φωτογραφίας - λέει -, μετά από τρία χρόνια στο Υπουργείο Εξωτερικών και στη θέση του ειδικού συμβούλου της μάμης του Ντόρας, αποχωρεί από τα "συμβουλευτικά καθήκοντα" που απλόχερα προσέφερε στη μάμη του, και σκοπεύει να εξετάσει μία - μία τις προτάσεις που του γίνονται από τον ιδιωτικό και ...επενδυτικό τομέα και θα επιλέξει τελικά την ...καταλληλότερη.
Αμαν αυτή η λέξη μου τη βαράει στο ...δόξα πατρί.
Το μάθαν οι Ευρυτάνες και ...ξεσπάθωσαν.!!!
Και μαζί μ' αυτούς, και ο κατά το ήμισυ Ευρυτάν υφυπουργός οικονομικών Α. Μπούρας, ο οποίος έπλεξε το εγκώμιον του πρώην συμβουλάτορα της κυρίας Κούβελα - Μπακογιάννη.
Και μέσα στο κοινοβούλιο όλα αυτά παρακαλώ ....
Και με σύμφωνη γνώμη μάλιστα του κοινοβουλευτικού εκπρσώπου της Ν.Δ.
Του Πάνου Παναγιωτόπουλου καλέ!!
"...θα είναι τιμή - λέει - για τον τόπο, αλλά και για την Ευρυτανία ειδικά να την εκπροσωπήσει ο Κώστας Μπακογιάννης. Ένα ιστορικό και καλό όνομα..."
Για βαστάτε λίγο ρε λεβέντες!!!
Δεν μας τα λέτε καλά.
Τι πάει να πει καλό και ιστορικό όνομα;
Δηλαδή αν εμένα με λέγανε Ναταλία ...Δραγούμη - λέω -, θα με κάνατε ...ειδικιά σύμβουλο του Υπουργείου πολιτισμού;
Αφού καλέ δεν ξέρω πόσες ήταν οι ...μούσες. Άσε που θα είχα και τον φόβο του κάθε ...νταβραντισμένου γενικού γραμματέα - Ζαχόπουλου - καλή ώρα.!!!
Δηλαδή αν ο Κωστάκης Μπακογιάννης - λέω -, δεν ήταν γιός της Ντόρας, αλλά της μάνας μου - γκαρντάσι μου δηλαδή - θα έπαιρνε ποτέ τη θέση του ειδικού συμβούλου του Υπουργού Εξωτερικών;
Αχ, θα τρελαθώωωωωω.!!!
Με τι προσόντα μαντάμ;
Μπορεί να είναι καλά παιδί κατά τα άλλα, - δε λέω - αλλά είναι σε θέση να "συμβουλέψει" έναν Υπουργό εξωτερικών;
Ας μάθει πρώτα γεωγραφία, να περάσει τις εξετάσεις, να μας πει που βρίσκεται το ...Λιχνεστάϊν, κι΄ύστερα βλέπουμε.
Άκου ...Λιχνεστάϊν κι' εγώ
Μη Θεμ' χειρότερα!!!
Γιαννιώτη μήπως σε στεναχώρεσα;
Έχω στην καβάντζα ΤΟΠ..., Άμα είναι, πες μου.!!!
Λοιπόν, αύριο Σαββατιάτικα μη με καρτερείτε.
Με πήραν σβάρνα τα ...οικιακά και δεν θα προκάνω να γράψω.
Μπορεί όμως και να το παίξω ...κομήτισσα. Δεν παίρνω όρκο.

Ναταλία
http://gianniotis.blogspot.com:80/2009/03/blog-post_7566.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: