25/4/10

Το θλιβερό κράτος της Μαφίας και των Παπανδρελλήνων

Έζησα τον εφιάλτη στα χέρια των ληστών!

"Χθες το βράδυ μπήκανε σπίτι μου δύο κουκουλοφόροι με μαχαίρια, την ώρα που κοιμόμουν, μαζί με τον άντρα μου και τα 3 ανήλικα παιδιά μου ηλικίας 12, 9 και 4 χρονών. Μας έδεσαν, μας φίμωσαν, έκαναν φύλλο και φτερό όλο το σπίτι και μου πήραν τα πάντα. Το laptop του γιού μου και την κάμερά του, τα κινητά μας και....ότι άλλο έβρισκαν. Μέχρι τα βαφτιστικά σταυρουδάκια των παιδιών μου, μου πήραν. Μου έλεγαν ότι θα με σφάξουν, ότι θα με βιάσουν και ότι θα ξεκοιλιάσουν τον άντρα μου αν δεν τους δώσω λεφτά. Περιττό βέβαια να σας πω ότι όλα τα έχω αγοράσει με δόσεις και ακόμα τα χρωστάω γιατί ο άντρας μου είναι υπάλληλος και εγώ είμαι μια απλή μουσικός που τρέχω από σχολείο σε σχολείο για να συμπληρώσω μερικές ώρες και να συνεισφέρω στην οικογένεια. Στο τέλος μου πήραν και τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου, ενός citroen C3 και αριθμού ΙΒΤ 9768 χρώματος θαλασσί. Είναι χτυπημένο από την πλευρά του συνοδηγού (πριν από λίγο καιρό μου το είχαν τρακάρει και είχαν φύγει). Στο πορτ-παγκάζ ήταν το αρμόνιό μου αυτό που χρησιμοποιώ στη δουλειά. Περιττό βέβαια να σας πω ότι και αυτά είναι με δόσεις. Ξέρω ότι μέσα στην ατυχία μου ήμουν τυχερή. Δεν μου πείραξαν την πραγματική μου περιουσία, τα παιδιά μου! Δεν αναφέρω καθόλου τον εαυτό μου και τον άντρα μου. Ξέρω ότι όλα έχουν αλλάξει. Πάντα μόλις κλείνω τα μάτια μου θα βλέπω τα γαλάζια μάτια του κλέφτη και ποτέ δε θα ξανακοιμηθώ ξένοιαστη πια. Πρέπει όμως να πάρω δύναμη και να ξεκινήσω από την αρχή. Έχω τρία παιδιά να μεγαλώσω. Γι αυτό άν κάποιος δει το αυτοκίνητό μου παρακαλώ ας επικοινωνήσει μαζί μου ή ας το αναφέρει στην αστυνομία. Δεν μπορώ να σκέφτομαι ότι θα πληρώνω δόσεις για κάτι που δεν έχω πια. Ελπίζω ότι η τράπεζα θα δείξει ευαισθησία"
Αναγνώστρια

-Σε μία μάντρα παλαιών σιδερικών μπήκαν το πρωί τρεις ληστες που επέβαιναν σε δίκυκλη μοτοσυκλέτα. Οι τρεις άνδρες ακινητοποίησαν τον ιδιοκτήτη και του πήραν όσα χρήματα είχε στο ταμείο του. Ένας από τους δράστες, λίγο πριν φύγουν, πυροβόλησε δύο φορές στον αέρα.

- Στη συμβολή των οδών Ευριπίδου και Αριστοφάνους , τέσσερις αλλοδαποί , με την απειλή μαχαιριού και χρήση σωματικής βίας, άρπαξαν από 3 γυναίκες, τις τσάντες τους, οι οποίες περιείχαν λίγα χρήματα και προσωπικά τους αντικείμενα
.

Η συνέχεια του χρονικού της καταστροφής στο
http://ta-mavra-nea.blogspot.com/2010/04/blog-post_25.html

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

προτείνω στη γυναικά να πάει να πάρει καραμπίνα και να μάθει να ρίχνει

το ιδιο και στα παιδιά της

πρέπει να σταματήσουν η χαζομάρες

όποιος πάει να μπει σε σπίτι πρέπει να εξοντώνετε

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΙΣ 12

ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΟΡΙΚΗ
ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΒΡΑΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΠΡΑΚΤΟΡΑΤΟΥΣ ΤΟΝ Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΕΣΧΑΤΩΝ

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΙΣ 12

ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΟΡΙΚΗ
ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΒΡΑΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΠΡΑΚΤΟΡΑΤΟΥΣ ΤΟΝ Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΕΣΧΑΤΩΝ

Απόψε: Τα ρωσικά στρατεύματα εισέβαλαν στην Κρασνοχορέβκα στηνΛΔ Ντόνετσκ

Οι Στρατιωτικοί ανταποκριτές μετέδωσαν ότι   ρωσικός στρατός διέσπασε τις γραμμές   άμυνας των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας μεταξύ του  ...