8/3/14

Αντε ! Χρόνια Πολλά

Η Χίλαρι Κλίντον, σε εκδήλωση για τον εορτασμό της Ημέρας της Γυναίκας, είπε πως «όταν οι γυναίκες και τα κορίτσια ευδοκιμούν, ολόκληρες κοινωνίες ευημερούν», είπε και τόνισε ότι καμία χώρα στον κόσμο δεν έχει επιτύχει την πλήρη ισότητα των φύλων και προέτρεψε τα «έθνη» να αναγνωρίσουν τα δικαιώματα των γυναικών που ειναι «κομβικό σημείο ». Ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ, Μπαν Κι-μουν, δήλωσε ότι η ευημερία των γυναικών συμβάλει στην ευημερία της κοινωνίας στο σύνολό της. «Οι επιχειρήσεις στα διοικητικά συμβούλια των οποίων συμμετέχουν περισσότερες γυναίκες, έχουν υψηλότερες αποδόσεις. Ειρηνευτικές συμφωνίες στις όπου συμμετέχουν γυναίκες είναι πιο επιτυχείς».

ΥΓ. Σήμερα γιορτάζουν και η Κριστίν του ΔΝΤ και η μανδάμ Δωροθέα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

"Ευδοκιμούν" άραγε οι χώρες που άφησε το στίγμα της η λαίλαπα των ΗΠΑ, όπως Αφγανιστάν, Λιβύη, Ιράκ, Τυνησία,Συρία και όλα σχεδόν τα κράτη της Νότιας Αμερικής;;;;;
Για να μην απαριθμήσουμε και όλες τις χώρες της Αφρικής που ανακατεύονται και τα υπόλοιπα αποικιοκρατικά καθεστώτα (Γαλλικά, Αγγλικά κ.λ.π.) και φέρνουν την "ανάπτυξη" στις δικές τους τσέπες και πολυεθνικές;

Στις 22 Ιουνίου 1989, η «κάθαρση» που συμφώνησε η Cia με τον Γρυλλάκη στη Νεα Υόρκη και που την ανέλαβαν ο Εφιάλτης με τον Καπετάν Γιώτη άρχισε από τις ΗΠΑ με στόχο την «Κτηματική» και τις καταθέσεις των Ομογενών

Ο Ανδρέας Παπανδρέου , εισήχθη επειγόντως στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο με λοίμωξη του αναπνευστικού, επειδή «κρύωσε κατά την προεκλογική ομ...