6/9/14

O Ζιρινόφσκι πάει στο Κίεβο με μια μεραρχία

Στο πνεύμα της εκεχειρίας

Η εισαγγελία του Κιέβου άσκησε ποινική δίωξη κατά του αρχηγού του ρωσικού LDPR Βλαντιμίρ Ζιρινόφσκι επειδή «παρείχε οικονομική υποστήριξη» στην πολιτοφυλακή της Νοβορωσίας και εξέδωσε κλήτευση για να παρουσιαστεί ο Ζιρινόφσκι στο Κίεβο για ανάκριση.
Ο Ζιρινόφσκι απάντησε ότι ευχαρίστως θα πήγαινε για μια βόλτα στην πρωτεύουσα της «Μικράς Ρωσίας» (Малору́ссия), και πρόσθεσε ότι «μετά την απογύμνωση του Κιέβου από τα ναζιστική αποβράσματα», θα μπορούσε να φέρει μαζί του και μια Αερομεταφερόμενη Μεραρχία για την προστασία των εισαγγελικών αρχών.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

σπυρο ποιο ειναι αυτο το σκουλικι ξερεις????

http://ethnikismos.net/2014/09/06/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%83-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF-%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CF%83-%CE%BF-%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%83/

Στις 23 Ιουνίου 1955 το Λονδίνο επανέφερε δια της Βουλής των Κοινοτήτων τις αξιώσεις των Ομολογιούχων των ελληνικών προπολεμικών δανείων και των δανείων της ανεξαρτησίας .

Το Λονδίνο με το Colpo ντε Φάβα, βοηθήσε τους Κλεφτολουμπινέ των Αθηνών να λένε, «μην τραβάτε το σχοινί.   Το πόσο «συντονισμένη» και υπαγοπ...