7/9/14

Επίθεση του Ουκρανών στο Ντονέτσκ

Ο διοικητής της ειδικής ομάδας «Βαράγγοι» του υπουργείου Κρατικής Ασφάλειας της DNR Αλέξανδρος Ματιούσιν ανακοίνωσε ότι μια μονάδα των Ουκρανικών ΕΔ Matyushin ομαδοποίηση τιμωρητική Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας εξερράγη μπήκε στο Ντόνετσκ και αυτήτη στιγμή βρίσκεται τρία χιλιόμετρα από τη βάση της στο Avdotyino.
Η Πολιτοφυλακή ετοιμάζεται να αποκρούσει την επίθεση.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

3 xiliometra apo arxigio dnr ? apo pia pleura erxontai

Στις 23 Ιουνίου 1955 το Λονδίνο επανέφερε δια της Βουλής των Κοινοτήτων τις αξιώσεις των Ομολογιούχων των ελληνικών προπολεμικών δανείων και των δανείων της ανεξαρτησίας .

Το Λονδίνο με το Colpo ντε Φάβα, βοηθήσε τους Κλεφτολουμπινέ των Αθηνών να λένε, «μην τραβάτε το σχοινί.   Το πόσο «συντονισμένη» και υπαγοπ...