1/4/21

Έτος των Φιλίκών 21ο

Στο πρώτο του «Δοκίμιο» για την «Φιλική Εταιρεία»,   ο Ιωάννης Φιλήμων, που ήταν γνώστης της πραγματικότητας, δημοσίευσε, σκόπιμα, ένα απόσπασμα από «πρωτότυπον, Δίπλωμα Ίερέως», που το χαρακτήριζε «περίεργο», το οποίο το χρησιμοποίησε δήθεν για να το διορθώσει .
Το εφοδιαστικό, πού δεν δημοσιεύθηκε ολόκληρο αλλά μόνο η εισαγωγή του και η χρονολογία του ανέφερε: «ισ το Ονομα τισ μελουσισ Σοτιριασ καθιερονο» κτλ. και εφερε, «Τήν δέ χρονολογίαν... τριαντα Απριλίου το ικοστο προτο τον Φιλικον», όπως το αντέγραψε ο Φιλήμων. 
Η δημοσίευση του αποσπάσματος με την ταυτόχρονη αδέξια διάψευση, έγινε από τον Φιλήμονα, εν γνώσει της αληθείας. 
Ήταν μια υποθήκη για το μέλλον. Θέλησε να μας πει κάτι παραπάνω, από όσα τον υποχρέωσαν να γράψει. Ο πονηρός Φιλήμων έκανε το ακόλουθο σχόλιο: «Συμπεραίνομεν ότι ό Κατηχήσας έγραψε κατά λάθος το «των Φιλικών» αντί των Χριστιανών ήτοι από Χριστού. 

 Στο αρχείο του μουσείου Μπενάκη, υπάρχει το «Εφοδιαστικό», του Μανουήλ Μπαρμπαρήγα από την Σαντορίνη, με τον ίδιο χρονικό προσδιορισμό. «Έτος των Φιλικών Εικοστό πρώτο. Με σωστή ορθογραφία διαβάζεται ως εξής: «Εις το όνομα της μελλούσης σωτηρίας καθιερώνω Ιερέα Φιλικόν και αφιερώνω εις την αγάπην των μεγάλων ιερέων των Ελευσινίων τον πολίτην κύριον Μανουήλ Μπαρμπαρήγα Σαντοριναίον απο χωρίον Άγιον Νικόλαον πραγματευτήν, ετών τριάκοντα τριών , ώσπερ τον υπερασπιστήν της Εταιρείας και της πατρίδας κατηχηθέντα και ορκωθέντα παρ’ εμού του Κ. Γρηγορίου Καλλονού του Κρητός. Κατά το Χιλιοστόν Οκτακοσιοστόν Εικοστόν πρώτον Έτος. Έτος των Φιλικών Εικοστόν πρώτον».

Ο κατηχητής Γρηγόριος Καλλονός, ακολουθώντας την Ιακωβίνικη πρακτική ,μας επιβεβαιώνει την «περίεργη» χρονολόγηση από το έτος 1 των «Φιλικών», την οποία μας δίνει και ο Φιλήμων. 
 Ο Καλλονός ο Κρής ,δεν είναι γνωστός από τα διαθέσιμα στοιχεία περί «Φιλικής Εταιρείας» , από το αρχείο Σέκερη, και γι’ αυτό η εμφάνιση του ,στην ελληνική ιστορία , μας επιβεβαιώνει ότι, υπήρξε «Κέντρο Φιλικών» πού χρονολογούσε την ύπαρξη του από το 1800 και το οποίο χρησιμοποιούσε το ίδιο τελετουργικό και τον ίδιο Κώδικα με τις Ομάδες Μόσχας- Οδησσού-Κωνσταντινουπόλεως, και έκανε και εκείνο στρατολογίες. 

 Τριάντα Απριλίου το Εικοστό πρώτο των Φιλικών», έγραφε το «εφοδιαστικό», που διέσωσε ο Φιλήμων, «Κατά το Χιλιοστόν Οκτακοσιοστόν Εικοστοπρώτον Ετος από Χριστού, Έτος των Φιλικών Εικοστόν πρώτον», αναφέρει ο κατηχητής Γρηγόριος Καλλονός, που δεν έκανε λάθος, και ήξερε πολύ καλά τι έγραφε και τι υπέγραφε. Το γεγονός ότι έχουμε δύο τουλάχιστον έγραφα, με την χρονολόγηση, «Έτος 21ο των Φιλικών», μας δείχνει ότι ο όρος «έτος των φιλικών 21ο»,δεν ήταν λάθος. 

Γνωρίζω και το «εφοδιαστικό» του Σωτήριου Θεοχαρόπουλου, που κατηχήθηκε το 1818 από τον Νικηφόρο Παμπούκη, που έχει ημερομηνία, «Νοεμβρίου 20.Καλάβρυτα. 18ο των Φιλικών»

 Ο Γρηγόριος Καλλονός , ο Νικηφόρος Παμπούκης και ο Φιλήμων, μας οδηγούν στους Φίλους του Γένους. Στους Φιλογένεις της Κέρκυρας. Στο 1800. Τότε που ξεκίνησαν όλα. 

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΧΑΤΖΑΡΑΣ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ο Μπέχλης το έχασε τελείως με την μάσκα και με το εμβόλιο, επίσης στο θέμα των τεστ ακόμα δεν έχει σχολιάσει την δημοσίευση Borger που ζητάει ανάκληση του πρωτοκόλλου των τεστ PCR

https://cormandrostenreview.com/report/

η μάσκα είναι καθαρά σύμβολο υποταγής, δεν προστατεύει απολύτως κανέναν, δημιουργεί πνευμονιες και δεν αφήνει την ανάπτυξη των πνευμόνων και του εγκεφάλου στα παιδιά

τα εμβόλια είναι καταστροφικά, δεν προστατεύουν κανέναν, δεν έχει αποδειχτεί ότι προστατεύει από κάτι το εμβόλιο και είναι ΑΚΡΑΙΟ να επεμβαινεις σε έναν υγιη οργανισμό με τέτοια χημικά μείγματα με το πρόσχημα ότι δημιουργείς αντισώματα την ώραν που πρακτικά καταστρέφεις το ανοσοποιητικό σύστημα και προκαλείς αυτοάνοσα

Ανώνυμος είπε...

Άρα κάτι προσέφερε κι ο Φιλημονας στην Αλήθεια, αν και βαλτός ρουφιάνος.