13/12/09

Τι βλέπουν τα μάτια μου και δεν τα βγάζω με τα δάχτυλά μου;

Ένα μεγάαααλο μπλοκ, μας ζητάει να ...πρωτοτυπήσουμε.!

http://gianniotis.blogspot.com/2009/12/blog-post_2552.html

Μας προτείνει να αντιδράσουμε ...έξυπνα (!), καταθέτοντας τις πινακίδες των αυτοκινήτων μας στις κατά τόπους εφορίες, κι' όλα αυτά - λέει - για να διαμαρτυρηθούμε επειδή τα νέα τέλη κυκλοφορίας είναι κατά πολύ αυξημένα. Μάλιστα, μας προτείνει και εναλλακτικές λύσεις μετακίνησής μας, και ομολογώ πως δεν τις είχα σκεφθεί ποτέ μου.
Να μετακινούμαστε - λέει - με ταξί, με λεωφορεία, με τρόλεϊ, με το δεύτερο ή το τρίτο αυτοκίνητό μας, με το αυτοκίνητο του γείτονα, με το αυτοκίνητο του φίλου μας, με το αυτοκίνητο της ...γκόμενάς μας κ.ο.κ.
Και φυσικά ο φίλος, ή ο γείτονας ή η γκόμενά μας θα μετακινούνται ...μπουσουλώντας.!
Αν καταθέσουμε τις πινακίδες - ξαναλέει - έστω και για δυο ή τρεις μήνες, θα μπορούμε να τις ξαναπάρουμε ...πίσω όποτε θέλουμε, χωρίς να πληρώσουμε, κι΄έτσι αποφεύγουμε και την καταβολή του αντιτίμου των τελών.
Αυτό ομολογώ πως δεν το γνώριζα, διότι πίστευα ότι μαζί με τις πινακίδες καταθέτουμε και το αυτοκίνητο και δεν το ...ξαναπαίρνουμε ποτέ πίσω.
Κι' όλα αυτά - λέει - για να εκβιάσουμε την ...κυβέρνηση (;) να τα ...κατεβάσει.!
Και γιατί να τα κατεβάσει ρε μπλοκόφιλε;
Εγώ γουστάρω το νταβατζιλίκι της πράσινης ανάπτυξης γιατί είμαι ...μαζόχα. Εσένα τι σε κόφτει;
Θα συμφωνούσα μαζί σου, αν η πόλη μου είχε ...τρόλεϊ, και η γκόμενά μου αυτοκίνητο.
Τί να σου πω ρε φίλε.!!!
Μήπως είσαι...κοψοχέρης και δεν έχεις που να πεις τον πόνο σου;
Άει σαλάγατα... Πλήρωνε τώρα, και ...βούβα.! Άλλωστε "λεφτά υπάρχουν". Ντιπ τηλεόραση δεν ακούς εσύ;
Π.Ν.
gianniotis.gr

ΥΓ.Ναι σίγουρα. Πολύ μεγάλο μπλοκ αλλά και πολύ σοβαρό. Αντιγράφει κομάτι κομάτι από την espresso και μας μας τα ρίχνει κατάμουτρα. Μας ενημερώνει για το νούμερο βρακί που φοράει η Μαντόνα και πόσα κιλά σιλικόνη βάζουν στα βυζιά τους οι τηλεπερσόνες.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μην ξεχναμε οτι στα Γιαννενα υπαρχουν και οι "Ρωμανιωτες".
2.300 χρονια Ιστορια σου λεει ο εβραιος ΚΙΣάς "Γκαρκαμελβανελ" στην εγκυρη "ιστοσελιδα" του.