17/12/09

Πρός τόν Ἑλληνικόν λαόν

Ἕλληνες, μήν υπνώττητε. ἀφυπνισθεῖτε!
Μελετήσατε τήν Γλῶσσαν, τήν Ἱστορίαν, τήν Μυθολογίαν καί τήν Φιλοσοφίαν τῆς Ἑλλάδος,
καί ἐμβαθύνατε εἰς τήν αὐτογνωσίαν• αἱ ὁδοί αἱ μή ὁδηγοῦσαι εἰς τά ἀνωτέρω ἄγουσιν ὑμᾶς εἱς ὄλεθρον.
Μήν προκαλῆτε οἱ μέν τούς δέ, μήν γογγύζητε ὁ εἷς πρός τόν ἕτερον ἄνευ σοβαρᾶς αἰτίας, «ἀγαπᾶτε ἀλλήλους».

«Ἔστιν ἡγεμών καί ἄρχων ἁπάντων εἰς ἀεί ἐών, μόνιμος, ἀκίνητος, αὐτός ἑαυτῶ ὅμοιος, ἕτερος τῶν ἄλλων».
Πυθαγόρας

ΔΙΑ ΤΗΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΝ ΑΝΘΗΛΗ

Ὁ Ἀγός,
Ἀντ᾽ Αὐτοῦ
Ὁ Ἐπί τοῦ Καυκάσσου Πυλαρός

14ηΔεκεμβρίου 2009

5 σχόλια:

εργδημεργ είπε...

Κύριε... πώς τό 'παμε; "επι του Καυκάσου "πυλαρέ" "; ("Πυλωρός" τό ΄ξερα εγω, αλλα τέλος πάντων. Ες κόρακας και το παλαιάμπελον!)

Πρώτον, το "απάντων" γράφεται με ψιλη.
Δεύτερον, οι Έλληνες ψυχίατροι είναι αρκετα καλοι. Γιατί δεν τους επισκέπτεστε, να σας βοηθήσουν;

Ανώνυμος είπε...

@ εργδημεργ
Λάθος κάνεις! Τὸ "ἁπάντων" γράφεται μὲ δασεῖα, ὅπως ἀκριβῶς τὸ γράφει καὶ ὁ συντάκτης τοῦ κειμένου.
ἅπας, ἅπασα, ἅπαν
"Καθ᾿ ἅπασαν τὴν ἐπικράτειαν" λέμε, ὄχι "Κατ᾿ ἄπασαν τὴν ἐπικράτειαν".

Ο ΑΡΧΑΙΟΣ είπε...

Περί της, δασυνομένης, λέξεως
"άπας" ορθώς απήντησες.
Όμως, ... ελησμόνησες, όπως απαντήσης εις το περί πυλωρού και ουχί πυλαρού... (Αρχαιολάτρης και ... αγράμματος δεν νοείται).
Ελησμόνησες, επίσης, την αναφοράν εις το ποίος επροκάλεσεν (και τίνι τρόπω) τίναν ...
Ελησμόνησες, επίσης, την πληροφόρησιν ημών περί του "ποίος ο Αγός" ... (ελπίζω, να μην εννοείς την ορθίαν ... σκουπιδο-κατσίκαν).
Ελησμόνησες, τέλος, την πληροφόρησιν ημών περί του ονόματος και του επωνύμου εσού ...
του αντ' αυτού ... (ελπίζω,να μην λέγεσαι Γεράσιμος) ...

εργδημεργ είπε...

Mea culpa! Έχουν δίκιο οι προλαλήσαντες - και νά 'στε καλαπου μου το θυμήσατε!

Πάνε χρόοοοονια τώρα, που δεν χρησιμοποίησα ψιλες και δασείες στον γραπτο λόγο, και η μνήμη έχει ατονήσει.

Εγω θυμήθηκα τα "άπαντα" πχ ενος ποιητη (ως τίτλο βιβλίου), και οπτικα δεν (μου) "κολλούσε" η δασεία!

Κατα τ' άλλα, σαν πολλους επίδοξους αρχηγους δεν έχουμε εσχάτως (εμεις οι Έλληνες); Και ποιο το αποτέλεσμα;

Ο ΑΡΧΑΙΟΣ είπε...

Τα "αποτελέσματα", ως τα εννοείς εσύ, δεν προέρχωνται εκ της δραστηριότητος των επιδόξων, αλλά εξ αυτής των εγκατεστημένων αρχηγών. Η δραστηριότης των "επιδόξων" ίσως φανή αργότερον, ότε ... ενθρονισθή ο επίδοξος. Έως τότε, εργάζεται αφανώς και, ενίοτε, την δράσιν του ... καπηλεύεται ο ... εμφανής ...