2/10/13

Ηλίας Παναγιώταρος: Αστείο το κατηγορητήριο

Η απολογία του Ηλία Παναγιώταρου ολοκληρώθηκε στις 03.30 περίπου τα ξημερώματα. 
Ο κ. Παναγιώταρος αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες , είπε ότι διώκεται πολιτικά και χαρακτήρισε  ολόκληρο το κατηγορητήριο αστείο,  που στοιχειοθετείται σε μια σειρά από τυχαία περιστατικά. Επίσης χαρακτήρισε τους δύο «μάρτυρες» που είχαν εμφανιστεί στα κανάλια και εν συνεχεία στον Άρειο Πάγο, ως «χρηματισμένους ψευδομάρτυρες» και τόνισε ότι δεν είχε καμία απολύτως σχέση με την δολοφονία του Π.Φύσσα.
Ερωτώμενος για τον δολοφόνο του Παύλου Φύσσα Γιώργο Ρουπακιά δήλωσε «Δεν τον γνώριζα. Σε μια - δυο φωτογραφίες τον είδα, εκ των οποίων η μια στο Μελιγαλά. Και αναρωτήθηκα: Εμείς τον βάλαμε να κάνει κάτι τέτοιο ενώ έχει τέτοια άνοδο η Χρυσή Αυγή»;
Ο κ. Παναγιώταρος κατέληξε λέγοντας:
«Είμαι 40 χρονών, πατέρας ενός παιδιού και σύντομα θα γίνω και δεύτερου. Είμαι περήφανος για ότι έχω κάνει στη ζωή μου και για τις ιδέες μου. Είμαι βουλευτής του ελληνικού Κοινοβουλίου εκλεγμένος από τον λαό και σέβομαι την εντολή που μου έδωσαν».
Εν συνεχεία μπήκε στο ανακριτικό γραφείο ο βουλευτής  Γιάννης Λαγός, του οποίου η απολογία τελείωσε στις 06:50. Ακολούθησε  ο κ. Νίκος Μίχος του οποίου η απολογία οποία ολοκληρώθηκε περίπου στις 09:30 π.μ.

Οι Δικηγόροι του Η.Παναγιώταρου και  του Η.Κασιδιάρη δήλωσαν ότι  το κατηγορητήριο για τους πελάτες τους  έχει καταρρεύσει.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ειναι ανεξαρτητη η δικαιοσυνη του μεταπολιτευτικου συστηματος των πολιτικων κνωδαλων?

Ο Πούτιν εξήγησε στους Στρατηγούς την επιλογή του οικονομολόγου Αντρέϊ Μπελούσοφ ως υπουργού Άμυνας

  Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν πραγματοποίησε συνάντηση με τους διοικητές των στρατευμάτων και τους διοικητές στρατιωτικών περιοχών, κ...