27/2/09

ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΕΙΤΕ! ΟΛΗ Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ.

Φίλες και Φίλοι, Σας μεταφέρω μια μεγαλη ταλαιπωρία μου για ενημέρωση , προκειμένου να μην την υποστείτε και σεις.
Χθές βράδυ πήγα σε μία συνεστίαση του Ομίλου " 21ος Αιώνας-ΠΝΥΚΑ" που έγινε στο κέντρο "ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ" στην οδό Λυσικράτους στην Πλάκα.
Αναζητώντας χώρο στάθμευσης του αυτοκινήτου βρήκα στην οδο Χαιρεφώντος 14 [διπλα σε μία εκκλησία].Μαλιστα εκείνη τη στιγμή κάποιος άλλος έφευγε και έτσι κατέλαβα τη θέση του, στη σειρά άλλων σταθμευμένων οχημάτων και χωρις να εμποδίζω καμιά κυκλοφοριακή κίνηση.Σημειώνω οτι πουθενα δεν ειδα απαγορευτικό σήμα στάθμευσης.
Ήταν περίπου η 2200 ώρα. Οταν πήγα να το παραλάβω [περι την 0200 την πρωινή] διεπίστωσα οτι είχαν αφαιρεθεί οι πινακίδες κυκλοφορίας απο τη Δημοτική Αστυνομία την 0005 ώραν με το αιτιολογικό οτι είχα σταθμεύσει σε πεζόδρομο.
Σήμερα το πρωί πήγα στην Δημοτική Αστυνομία οπού μετά από πολύ κόπο και ενστάσεις παρέλαβα τις πινακίδες αφου κατέβαλα το ήμισυ του προστίμου [20ευρω].
Οφειλω να ομολογήσω οτι μου εφερθησαν ευγενικα αλλα μου είπαν,
"Ολη η Πλακα ειναι πεζόδρομος και απαγορεύεται η σταθμευση μεχρι την 0200το πρωί."
Σχόλιο μου.
Δεν αρνουμαι την ευγένεια των υπαλλήλων. Όμως βλέποντας τη μεγαλη σειρα[ηταν 0900 το πρωί] των ταλαίπωρων-ως εγω- κατόχων Ι.Χ.οχημάτων που πλήρωναν διάφορες "παραβάσεις" δεν απέφυγα τον πειρασμό να σκεφθω οτι το κύριο μέλημα παραμένει το εισπρακτικό!
Μην σταθμεύετε λοιπόν, ποτέ και οποιαδήποτε ώρα στην Πλακα.
Καλο τριήμερο.
Δημητρης Αλευρομαγειρος

Δεν υπάρχουν σχόλια: