«Τα ταξί έχουν απεργία …» τραγουδούσε κάποια χρόνια πριν ο Τζ. Πανούσης.
«Οι πελάτες των ταξί έχουν απεργία», καλούμε τους Ελληνες καταναλωτές των υπηρεσιών τους να τραγουδήσουν από αύριο.
Α. Δεν υπάρχουν λέξεις για να χαρακτηριστεί η απόφαση του υπουργού Μεταφορών Στυλιανίδη να διπλασιάσει εν μέσω οικονομικής κρίσης τα κόμιστρα των ταξί.
Εξυπηρέτηση σταθερής κομματικής πελατείας της Ν.Δ. έγραψαν κάποιοι.
Εμάς ανεξαρτήτως χρώματος και κομματικής τοποθέτησης δεν μας νοιάζει, μας νοιάζει η ουσία και η ουσία είναι ότι σκανδαλωδώς και απαραδέκτως αυξάνονται τα κόμιστρα, ενώ όφειλαν να μειωθούν.
Β. Οφείλει ο κ. υπουργός και τα σωματεία ιδιοκτητών ταξί να απολογηθούν και να εξηγήσουν στους πολίτες καταναλωτές :
- με ποιο κοστολογικό μέτρο και προσδιορισμό αποφασίστηκε η τεράστια αύξηση αντί για μείωση;
- που είναι η αρχή της χρηστής διοίκησης;
- που είναι η κοινωνική υπευθυνότητα;
Γ. Αυξήσεις πενταετίας – Κοστολογικά δεδομένα
Με «όχημα» την αύξηση των τιμών των καυσίμων δόθηκαν κατά την τελευταία πενταετία οι εξής αυξήσεις:
Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2004 μεσοσταθμική αύξηση 15 %
Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2005 μεσοσταθμική αύξηση 8,3 %
Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2006 μεσοσταθμική αύξηση 6,3 %
Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2007 μεσοσταθμική αύξηση 6,0 %
Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2008 μεσοσταθμική αύξηση 5,5 %
Συνολική αύξηση πενταετίας με βάση την μονάδα = 48% !!!, δηλ. κάποιος που πλήρωνε για μία διαδρομή 5 Ευρώ το 2004 πριν την αύξηση αυτής της χρονιάς κατά μέσο όρο πληρώνει σήμερα 7,40 Ευρώ. Όλα αυτά μόνο μέσα σε μία πενταετία.
Αυτά με βασική αιτιολογία την αύξηση της τιμής των καυσίμων.
Όμως, από τον Ιούλιο του 2007, οι λιανικές τιμές των καυσίμων μειώθηκαν μεσοσταθμικά κατά ποσοστό 28,8 % (παρά τις αδικαιολόγητα υψηλές τιμές στην Ελλάδα).
Οι τιμές καυσίμων την τελευταία περίοδο (παρά την αύξηση) βρίσκονται σε επίπεδα Ιουνίου 2005, ενώ λίγες εβδομάδες πριν ήταν σε επίπεδα Απριλίου 2004 (ακόμα χαμηλότερα).
Παράλληλα, υπάρχουν σημαντικές μειώσεις στις τιμές των αυτοκινήτων.
Αυτό σημαίνει ότι το γενικό κοστολογικό δεδομένο προσεγγίζει το μέσο επίπεδο του έτους 2005.
Δ. Με τα ανωτέρω δεδομένα, το Νοέμβριο του 2008, για την προστασία ημών των πολιτών απευθύναμε προς την κυβέρνηση και τα πολιτικά κόμματα επιστολή με ζητούμενο το αυτονόητο : την μείωση των τιμών λόγω της μείωσης των τιμών των καυσίμων και των λοιπών βασικών αγαθών. Ιδιαίτερη μνεία κάναμε στις μεταφορές.
Η απάντηση στο αυτονόητο δόθηκε από τον υπουργό Μεταφορών προχθές : ΑΥΞΗΣΗ !!! .
Η λογική – αιτιολογία της αύξησης του κόστους, που ακολουθήθηκε όλα τα προηγούμενα χρόνια για να δοθούν στους ιδιοκτήτες ταξί αυξήσεις πολύ πάνω από τον δείκτη τιμών καταναλωτή και τις αυξήσεις αποδοχών των υπολοίπων Ελλήνων, δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί πλέον και η χρήση θα κατέληγε στην εφαρμογή του αυτονόητου, της μείωσης των τιμών. Επιπρόσθετα υφίσταται όπως επισημάνθηκε και μείωση στις τιμές των αυτοκινήτων.
Ξεχάστηκε λοιπόν το αυτονόητο και εφευρέθηκε ένα άλλο αυτονόητο : η ορθή παροχή υπηρεσιών !!!. Με αυτό το πρόσχημα αποφασίστηκε η αύξηση των κομίστρων κατά 100% μέσα σε 12 μήνες !!!.
Δηλαδή : για να πράξουν το επαγγελματικά ορθό και νόμιμο οι ιδιοκτήτες ταξί πρέπει να πληρωθούν με τεράστιες αυξήσεις !!!. Αυτό είναι το περιεχόμενο του νέου «αυτονόητου». Ούτε κουβέντα για το προηγούμενο «αυτονόητο», ούτε κουβέντα για μείωση, λόγω της μείωσης του κόστους.
Κοντά σε όλα αυτά και η ικανοποίηση του αιτήματος εισόδου στις «λεωφορειολωρίδες» !!!. Τι σημαίνει αυτό για τους μετακινούμενους με λεωφορεία και τρόλεϋ είναι επίσης αυτονόητο.
Δ. Γην και ύδωρ φαίνεται να προσφέρει η ελληνική κοινωνία δια της κυβερνήσεώς της στους ιδιοκτήτες ταξί, τόσο ανάγκη έχουμε την αύξηση του 100%. Αυτοί, απλώς δεσμεύονται, ότι θα κάνουν τα επαγγελματικά αυτονόητα και νόμιμα, αυτά που όφειλαν να έχουν κάνει σε κάθε περίπτωση.
Ανατρέξτε στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Μεταφορών για να δείτε τι υποστηρίζει το Υπουργείο ότι θα επιτευχθεί με τα μέτρα της πρωτάκουστης και καταχρηστικής αύξησης τιμών. Τα σχόλια περί της βασιμότητας των ισχυρισμών τους, τα αφήνουμε σε εσάς. Εμείς, μόνο σκωπτικά μπορούμε να δούμε τους ισχυρισμούς του υπουργείου.
Ε. Η θέση μας για τα μέτρα των καταναλωτών κατά της αύξησης
Εμείς, ως η μεγαλύτερη ένωση καταναλωτών της χώρας, δεσμευόμαστε για την άσκηση κάθε νόμιμου μέσου ακύρωσης των αυξήσεων και επιβολής μειώσεων.
Μέχρι τότε καλούμε τους καταναλωτές να αποφεύγουν την χρήση ταξί και να το χρησιμοποιούν μόνο σε περίπτωση αδήριτης ανάγκης, με αίτημα και στόχο την μείωση των τιμών και την μη εφαρμογή των αυξήσεων.
Να μας ξεχάσουν από πελάτες με τις αυξήσεις αυτές.
Να απαιτήσουμε σωστές δημόσιες συγκοινωνίες.
Αυτή είναι η απάντηση στις επιδιώξεις του σωματείου ιδιοκτητών ταξί και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, για όσα με έλλειψη κάθε υπευθυνότητας αποφάσισε εν μέσω οικονομικής κρίσης και στερήσεων για την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων.
Οι εξαρτήσεις και οι κομματικές φιλίες έχουν ένα όριο.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Η ΑΙΝΟΣ επειδή ειναι μικρή και έχει μικρότερο κόστος πουλάει πολύ πιό φθηνα από τον Ανταγωνιστή της Μπαρμπαστάθη που εχειαγοραστεί από πολ...
-
Οι πρώτες (ιατροδικαστικές) εκτιμήσεις αναφέρουν πως ο 31χρονος ποδοσφαιριστής υπέστη έμφραγμα.
1 σχόλιο:
Έχει όμως αξία η κριτική ν αγγίξει πραγματικά τους λαλίστατους… τους λαοπρόβλητους… τους συνδικαλισταράδες… τους κρίνοντες… τους τσαμπουκαλεμένους… τους σύντεΧνους (εκφραστές και εκπροσώπους της συντεχνίας).
Διότι οι άλλοι… απλώς πουλάνε.
Πουλάνε ότι βρουν…
Πουλάνε την Ελλάδα…
Πουλάνε τις αξίες της…
Τον πλούτο της τον Εθνικό…
Την ιστορία της και τον πολιτισμό της…
Πουλάνε την ψυχή τους…
Κι όταν πουλάς, το σίγουρο είναι πως αναζητάς πελατεία.
Κι όταν κάνεις μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα, τότε πουλάς «ακριβά».
Μόνο που το τίμημα το πληρώνουν κάποιοι άλλοι. Γι αυτό και δεν κοστίζει άλλωστε…
Κι αυτούς που πουλάνε τους ξέρουμε καλά.
Είναι οι πολιτικοί μας. Που ήτανε νιοι και γέρασαν και γνώμη δεν αλλάζουν.
Κι όσο ο βόρβορος που ζούμε θα μυρίζει εκλογές, αυτοί θ αναζητούν καινούρια πελατεία για να διαθέσουν τη φτηνή για τους ίδιους, αλλά πανάκριβη για κάποιους άλλους, πραμάτεια τους.
Εσείς όμως? Εσείς που «αγοράζετε» με τίμημα τη σιωπή σας και προφανέστατα την ακριβοπληρωμένη από λάθος τσέπη ψήφο σας…
Εσείς είστε συνδικαλιστές κύριοι.
Εσείς υποτίθεται πως πρέπει να οικοδομείτε κοινωνικές συμμαχίες.
Εσείς υποτίθεται πως αντιπαλεύετε την αδικία την κοινωνική.
Πώς λαθέψατε εσείς και απαιτήσατε - και φυσικά παντελονιάσατε – ακόμη μία αύξηση στο κόμιστρο λατρεμένοι μας ταξιτζήδες?
Ξεχάσατε ότι αυτή την αύξηση θα την θα την βγάλετε από την τσέπη του εν δυνάμει κοινωνικού σας σύμμαχου?
Ξεχάσατε ότι θα βγει από την τσέπη του γείτονα, του φίλου του γνωστού για να μετακομίσει στη δική σας τσεπούλα?
Ξεχάσατε πως στο ταξί σας δεν μπαίνουν - και ως εκ τούτου δε θα πληρώσουν - οι Λάτσηδες και οι Βαρδινογιάννηδες αλλά οι καθημερινοί άνθρωποι που ζουν ανάμεσά σας?
Ξεχάσατε πως όλοι αυτοί που θα πληρώσουν τα σπασμένα, δεν είχαν στο χέρι τους το χαρτί του εκβιασμού που είχατε εσείς και δεν πήραν καμία αύξηση για να τη μοιραστούν μαζί σας?
Έρχεται τελικά τόσο γρήγορα η λήθη και η λησμονιά όταν αυτό υπαγορεύουν τα συμφέροντα τα συντεχνιακά μας?
Μήπως θα πρέπει κάποιος να σας θυμίσει πως με πρόσχημα την αύξηση της τιμής στο πετρέλαιο παντελονιάσατε την προηγούμενη αυξησούλα?
Μήπως θα πρέπει κάποιος να σας θυμίσει πως τότε το πετρέλαιο κόντευε να σκαρφαλώσει στο 1,5 ευρώ και σήμερα έπεσε κάτω απ[ό τη μέση?
Λιγότερα ευρά δίνετε σήμερα στο βενζινά λατρεμένοι μου, γιατί θα πρέπει να είναι περισσότερα τα ευρά που μπαίνουν στη δική σας τσεπούλα? (πολύ δε περισσότερο όταν αυτά τα περισσότερα βγαίνουν από τσεπούλες που δεν τα έχουν ως περίσσευμα).
Μήπως θα πρέπει κάποιος να σας θυμίσει πόσο κοστίζει πραγματικά η άδεια του ταξί και πόσο δηλώνεται η αγοραπωλησία?
Μήπως θα πρέπει κάποιος να σας θυμίσει πόσο συνετοί και πόσο ανοιχτοχέρηδες (την ώρα της είσπραξης) είστε στη διπλή και την τριπλή μίσθωση?
Εσείς κυνηγάτε το μεροκάματο λατρεμένοι μου.
Εμείς οι υπόλοιποι τι κυνηγάμε? Κοτσύφια?
Μήπως θα πρέπει κάποια πράγματα να τα ξανασκεφτείτε λατρεμένοι μας συνδικαλιστές του κατά τα άλλα συμπαθέστατου κλάδου που εκπροσωπείτε, έτσι για ν αποδείξετε πως το «νόμος είναι το δίκιο του εργάτη» δεν είναι απλά ένας θόρυβος βγαλμένος από στόματα θυμωμένα, αλλά μια πραγματικά πονεμένη κραυγή ψυχής.
Μήπως???
Δημοσίευση σχολίου