17/9/18

Τα Ύστερα της Γης

Όπως το έλεγε ο Καζαντζάκης . Τα ύστερα της Γής. Ένα απόλυτο τίποτα σκότωσε ένα άλλο απόλυτο Τίποτα. Και για πέντε χρόνια ,έγιναν κάτι, και οι συγγενείς και οι φίλοι. 
0+0=Μηδέν και μηδέν εις το πηλίκον.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι υπερβολικό Χατζάρα να ισχυριστεί κανείς ότι το φονικό έγινε για λόγους δημοσιότητας;

Ανώνυμος είπε...

Βεβαιως και εγινε για λογους δημοσιοτητας.
Δεν βλεπεις ΠΩΣ ανεβηκαν οι πωλησεις δισκων του τραγουδοποιου;
Ασε τους ΧΑγιτες πια.
Μεχρι και το ΚΙΣ Αμερικης τους .....ερωτευτηκε.



ΠΣχΦ

104 χρόνια από την Μικρασιατική προδοσία. Στις 25 Ιουνίου 1922, μάθαμε από αμερικανό δημοσιογράφο για την υπάρξη μυστικής οργάνωσης στη Σμύρνη που προετοίμαζε τις σφαγές των Ελλήνων Αυτοί εβαλαν την Φωτιά. Αλλά ο Στεργιάδης δεν μπορούσε να τους βρεί. 49 ημέρες πριν την επίθεση του Κεμάλ, στο Αφιον Καραχισάρ έγινε κατανοητό από τους δημοσιογράφους το θέατρο των δήθεν «μεγάλων αποφάσεων» των Προδοτών, που προσπαθούσαν να εξαπατήσουν και να κερδίσουν χρόνο. Ο φίλος μας Λόϋδ Τζώρτζ 'ενιπτε τας χείρας του. Οι Προδότες πανηγύριζαν για την αποπομπή Βενιζέλου από τους Μπάλφουρ και Λώϋδ Τζώρτζ. Η Αγγλο Ιταλική διαφωνία αφορούσε στα Δωδεκάνησσα. Η Αναθεώρηση του Συντάγματος παραπέμφθηκε στις Καλένδες του Οκτωβρίου.

ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ  Η (ΙΤΑΛΙΚΗ) ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ ΤΕΘΗΚΕ ΥΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕΡΓΙΑΔΗ   ΣΤΟ ΧΑΡΚΟΒΟ ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΕ  Η (ΑΝΤΙΙΙΜΠΕΡΙΑΛΙ...