3 Απριλίου 2008 . Μετά το βέτο του Καραμανλή η Ρεπούμπλικα Βόρεια της Μακεδονίας δεν μπήκε στο ΝΑΤΟ. «Είμαι περήφανος για την επιτυχημένη μάχη που δώσαμε όλοι μαζί», δήλωσε ο πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής.
Και μετά, έπεσε ο Ουρανός στο κεφάλι του, και στο δικό μας.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τώρα καί τα επτά βιβλία του Σπύρου Χατζάρα σε Καλοκαιρινή Προσφορά μόνο με 90 ευρώ
Και τα 7 βιβλία μου, δηλαδή, μαζί με το « Επάγγελμα Πράκτορες και Προδότες » , το «Η Κόκκινη Συμφωνία και οι Περιούσιοι ΑΘΕΑΤΟΙ», το ...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
1 σχόλιο:
Μετά τήν καταστροφή της οικονομίας καί τη συσσώρευση χρέους,
οί αθέατοι ζήτησαν από τούς υποτακτικούς τους πολιτικούς να εκχωρήσουν
τη Μακεδονία στούς σλαβοβούλγαρους (όνειρο παλιό, γερμανικό- καί όχι μόνο)
Χάρη στήν επινόηση τού Τσίπριζα, ήταν όνειρο κι΄έγινε πράξη ,ο τσίπριζα
πασπαλίστηκε με αρκετή πατριωτική-αντιμνημονιακή χρυσόσκονη από τούς
μνημονιακούς μπουμπούκους με ατάκες τού τύπου -Ευχαριστούμε τη γερμανία..κλπ
Ετσι οί μνημονικοί μπουμπούκοι ξελάφρωσαν καί είναι έτοιμοι καί
πανίσχυροι γιά την εξουσία....
Παραμένει όμως το ερώτημα ,πόσο ηλίθιος μπορεί να είναι ένας λαός?
Δημοσίευση σχολίου