3/4/19

3 Απριλίου 2008 . Ο Κώστας και εμείς είμαστε υπερήφανοι

3 Απριλίου 2008 . Μετά το βέτο του Καραμανλή η Ρεπούμπλικα Βόρεια της Μακεδονίας δεν μπήκε στο ΝΑΤΟ. «Είμαι περήφανος για την επιτυχημένη μάχη που δώσαμε όλοι μαζί», δήλωσε ο πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής. 
Και μετά, έπεσε ο Ουρανός στο κεφάλι του, και στο δικό μας.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μετά τήν καταστροφή της οικονομίας καί τη συσσώρευση χρέους,
οί αθέατοι ζήτησαν από τούς υποτακτικούς τους πολιτικούς να εκχωρήσουν
τη Μακεδονία στούς σλαβοβούλγαρους (όνειρο παλιό, γερμανικό- καί όχι μόνο)
Χάρη στήν επινόηση τού Τσίπριζα, ήταν όνειρο κι΄έγινε πράξη ,ο τσίπριζα
πασπαλίστηκε με αρκετή πατριωτική-αντιμνημονιακή χρυσόσκονη από τούς
μνημονιακούς μπουμπούκους με ατάκες τού τύπου -Ευχαριστούμε τη γερμανία..κλπ
Ετσι οί μνημονικοί μπουμπούκοι ξελάφρωσαν καί είναι έτοιμοι καί
πανίσχυροι γιά την εξουσία....
Παραμένει όμως το ερώτημα ,πόσο ηλίθιος μπορεί να είναι ένας λαός?

Τώρα καί τα επτά βιβλία του Σπύρου Χατζάρα σε Καλοκαιρινή Προσφορά μόνο με 90 ευρώ

Και τα 7 βιβλία μου,  δηλαδή, μαζί με το   «  Επάγγελμα Πράκτορες και Προδότες » , το  «Η Κόκκινη Συμφωνία και οι  Περιούσιοι ΑΘΕΑΤΟΙ», το  ...