24/1/10

Αναίτια σύλληψη Ελλήνων πολιτών στους Αμπελόκηπους

Σήμερα το μεσημέρι στην πλατεία μπροστά από το μετρό της Πανόρμου στους
Αμπελόκηπους ομάδα ακροαριστερών διοργάνωσε προκλητική εκδήλωση κατά την
οποία προκαλείτο το εθνικό φρόνημα των Ελλήνων πολιτών.

Να σημειωθεί ότι κατά την διάρκεια αυτής τη παράνομης εκδηλώσεως παρίστατο
και αστυνομική δύναμη η οποία δεν παρενέβη.

Αυτό προξένησε την αυθόρμητη αντίδραση των κατοίκων της περιοχής με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια μεγάλη συγκέντρωση κόσμου λίγα μέτρα από το σημείο που βρίσκονταν οι
ακροαριστεροί.

Οι τελευταίοι απήντησαν με δολοφονική επίθεση με ρόπαλα κατά
τω διαμαρτυρομένων κατοίκων, πολλοί εκ των οποίων τραυματίστηκαν σοβαρά.
Ένας εξ αυτών φέρει βαριά τραύματα στο κεφάλι.
Η απρόκλητη αυτή ενέργεια από τους «φιλάνθρωπους ροπαλοφόρους» και
επαγγελματίες αντιρατσιστές», μεταξύ των οποίων δεν υπήρχε ούτε ένας
αλλοδαπός, ανάγκασε τους αγανακτισμένους Αμπελοκηπιώτες να αποχωρήσουν από
την πλατεία.

Προς έκπληξιν όλων μεγάλο μέρος από αυτούς, γύρω στα 40 άτομα,
προσήχθη αναίτια στην ΓΑΔΑ και μέχρι αυτή την ώρα κρατούνται χωρίς να έχουν
γίνει γνωστό οι λόγοι της προσαγωγής τους.
Η ανυπαρξία οποιοδήποτε στοιχείου μέχρι τώρα καθιστά επιτακτική την άμεση
απελευθέρωση τους .
Κατά περίεργο τρόπο η κρατική τηλεόραση στην επίσημη ιστοσελίδα της
μιλά για ρατσιστική επίθεση και δημοσιεύει φωτογραφία από
παλιότερη διαδήλωση μεταναστών, υιοθετώντας την εκδοχή των γεγονότων που
δημοσιεύει το παρακρατικό indymedia.


http://taxalia.blogspot.com/2010/01/blog-post_2264.html#ixzz0dTbvudEl

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

MAZEΨΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΛΑΛΗΣΕΙ!ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΔΙΩΞΕΙΣ?

ΕΣΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΣ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ....ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΥΝΕΡΓΟΣ ΤΗΣ ΛΗΣΤΕΙΑΣ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΑΛΕΞΙΑ ΤΣΑΓΚΑΡΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ....ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΑΛΕΞΙΑΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗ [ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΔΟΛ ΜΑΛΛΟΝ] ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΒΙΩΣΗ 3 ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΚΛΕΒΕΙ ΣΠΙΤΙΑ ,ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΑ ΒΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ.
Κατάγεται από μια πρώην γαλλική αποικία, βρίσκεται στην Ελλάδα παράνομα. Μετανάστευσε εδώ – και έμεινε. Όλο του το σώμα είναι γεμάτο σημάδια από μαχαιριές και καύτρες. Αλλά όλα αυτά είναι «παράσημα» που «κερδήθηκαν» στο παρελθόν. Απόψε δεν φαίνεται να τον απασχολούν. Τουλάχιστον προς το παρόν. Το μόνο που ενδιαφέρει τόσο τον ίδιο όσο και τους υπολοίπους είναι να αποφασίσουν ποιες ομάδες και σε ποιο μέρος θα χτυπήσουν αυτό το βράδυ. Σήμερα είναι Σάββατο, οι περισσότεροι κάτοικοι της πόλης θα βγουν να διασκεδάσουν, να μεθύσουν και θα αποτελέσουν τα τέλεια θύματα για τους κλέφτες, που απλώς θα είναι εκεί, θα παρακολουθούν και θα περιμένουν να αδράξουν την κατάλληλη ευκαιρία.


Φοράνε όλοι μαύρα. Τίποτα έντονο, τίποτα που να μπορεί να κινήσει υποψίες. Είναι περιποιημένοι, λεπτοί, ψηλοί, δεν έχουν τα χαρακτηριστικά του εξαθλιωμένου μετανάστη που εκλιπαρεί για μια θέση στον ήλιο του δυτικού πολιτισμού μας. Η όψη τους σε κάνει να μην πιστεύεις ότι πίσω τους κρύβουν μια σκοτεινή ζωή. Άλλωστε, μπήκαν στη «δουλειά» από ανάγκη και έμειναν διότι τους εξασφαλίζει πολύ περισσότερα από την επιβίωση. Δεν κουβαλάνε τσάντες ούτε πολλά χρήματα. Και σίγουρα όχι όπλα. Στις τσέπες, τα απολύτως απαραίτητα: τσιγάρα, κινητά, κλειδιά, μια τηλεκάρτα κι ένα μισοσπασμένο ψαλίδι. Τίποτα μεμπτό.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=84&artid=4556699
ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΙΓΑ -ΣΙΓΑ.
ΚΑΤΑ ΑΡΧΗΝ ΚΑΙ ΑΣ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΑΥΤΗ Η ΚΥΡΙΑ ΟΤΙ ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΙ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΣΕ ΛΗΣΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΥΠΟΘΑΛΨΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ.
ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΙΣ ''ΧΑΡΕΣ'',ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΤΣΑΓΚΑΡΗ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΙΡΟΠΙΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ.
Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΗΣΦΥΓΕΤΟ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ,ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΜΟΙΡΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΛΟΠΙΜΑΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΛΕΠΤΑΠΟΔΟΧΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ.
ΚΑΙ Ο ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΤΗΣ....
Κανείς δεν υποψιάζεται ότι μέσα σε αυτή την πόλη κρύβεται μια άλλη, το ίδιο ζωντανή και δυναμική, ωστόσο πολύ πιο επικίνδυνη. Κι όσο οι κάτοικοι αυτής της πόλης θα κοιτάζουν γύρω τους καχύποπτα, θα φοβούνται και θα οχυρώνονται πίσω από διπλοκλειδωμένες πόρτες, κάποιες φιγούρες κρυμμένες στο μισοσκόταδο θα περιμένουν υπομονετικά την ευκαιρία...


Η ΚΥΡΙΑ ΤΣΑΓΚΑΡΗ ΜΑΣ ....ΑΠΕΙΛΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΦΙΓΟΥΡΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΣΕΙ........

ΕΝΩ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ......

http://ventetta.blogspot.com/2010/01/blog-post_7737.html

Ανώνυμος είπε...

Τους κουκoυλοφλώρους δεν τους πιάνουν ποτέ γιά λόγους που εξήγησε ο Κoυνταρδάς.

Ανώνυμος είπε...

Φακελώνουν προφανώς τους 'Ελληνες που αγαπάνε τη Δημοκρατία για το πογκρόμ που θα ακολουθήσει εναντίον μας.
Κάτω η Χούντα και τα φασιστοειδή- πράκτορες των μισθοφόρων χαφιέδων.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΧΑΦΙΕΔΕΣ-ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΕΣ-ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΚΟΥΣ: ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ. ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΕΙΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΕΙΤΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

Σπύρο, ξανά δημοσκόπηση από τους ΔΟΛιους:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngentityid=1098166&lngdtrid=244

Ανώνυμος είπε...

Αν αυτοί είναι κάτοικοι της περιοχής, εγώ είμαι ο Ναπολέοντας.

Θαυμάστε και ένα από τα μπουμπούκια που πιάστηκαν, έτσι όπως το ομολογεί μέσα στο φορουμ που κυκλοφορεί αυτός και άλλοι άρρωστοι σαν και αυτόν.

http://webwar2.org/index.php/topic,10941.msg99578.html#msg99578

Πλούταρχος είπε...

Αγαπητέ Σπύρο,

ακόμα και ο νταβατζής Μπόμπολας, μέσω του Πρώτου Θέματος και ενός -κατά τη γνώμη μου - σοβαρού δημοσιογράφου, του Παντελή Σαββίδη, τα χώνει στο λαθρονομοσχέδιο των Χριστόπουλου, ΑΛΕΒΙζάτου και ΣΑραγκούση:

http://www.protothema.gr/files/1/kyriakatikoPDF/2010/jan/soma257.pdf
- Σελίδα 16

Η Ελευθερομαλακία από την άλλη συνεχίζει τις γνωστές παπαριές περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων και πράσινων - όπως το χρώμα του ΠΑΣΟΚ - αλόγων:

Παραθέτω αποσπάσματα από το πόνημα της συναδέλφου της ρεπόρτερ Γεωργίας, κας. Αφροδίτης Πολίτη:

'Μία διευκρίνιση στα όσα λέει ο Δημήτρης Χριστόπουλος στη συλλογική έρευνα «Τα δικαιώματα στην Ελλάδα 1953-2003». Οι μόνες καταγεγραμμένες περιπτώσεις γρήγορης και απρόσκοπτης απόκτησης της ελληνικής ιθαγένειας είναι: α) Αν είσαι αμνοερίφιο της αλλοδαπής, σε περιόδους μεγάλης ζήτησης, όπως το Πάσχα. β) Αν είσαι αγροτικό προϊόν της αλλοδαπής, που κάποιος μεσάζων θέλει να σε βαφτίσει ντόπιο. γ) Παλαιότερα, αν ήσουν παικταράς της αλλοδαπής, που μπορούσε να γράψει σελίδες δόξας στην ιστορία του ελληνικού αθλητισμού!'. Και συνεχίζει:

'...«Αυτό που πρέπει να διευκρινιστεί είναι ότι οι όροι ιθαγένεια και υπηκοότητα είναι ταυτόσημοι. Συζητάμε, λοιπόν, αμιγώς για μια διαδικασία πολιτογράφησης των νόμιμων μεταναστών, την πρόσβασή τους σε μια σειρά από δικαιώματα και υποχρεώσεις. Οσο η συζήτηση φορτίζεται με όρους εθνικής ταυτότητας τόσο απομακρυνόμαστε από την ουσία του θέματος». Ο Κωστής Παπαϊωάννου, πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, έχει τοποθετηθεί δημόσια πάνω στο ζήτημα της ιθαγένειας, θεωρώντας ότι είναι καιρός να συμβαδίσουμε με μια εποχή που ο ίδιος αποκαλεί «τρίτη ιθαγενειακή περίοδο» για την Ελλάδα: «Μέχρι τώρα είχαμε περίπου 90 χρόνια που "Ελληνας γινόσουν". Μετά περάσαμε στο "Ελληνας γεννιέσαι". Τώρα είναι καιρός να φτάσουμε στο "Ελληνας και γεννιέσαι και γίνεσαι". Από τα πρώτα χρόνια ύπαρξης του νεοελληνικού κράτους είχαμε μια συνεχή εδαφική επέκταση. Η επέκταση αυτή σήμαινε και ομάδες πληθυσμιακές που γίνονταν Ελληνες. Μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή Ελληνες ήταν αυτοί που γεννιόνταν στο ελληνικό έδαφος. Τώρα είναι ώριμες οι συνθήκες να φτάσουμε σε ένα μεικτό σύστημα πολιτογράφησης. Πρόκειται για μια φυσιολογική εξέλιξη, και πρέπει να αξιοποιηθεί ως ισχυρό εργαλείο κοινωνικής ενσωμάτωσης. Θεωρώ ότι είναι λάθος να του προσδίδουμε φορτίσεις περίπου μεταφυσικές."
Συνεχίζοντας:
"Τι σημαίνει, όμως, ιθαγένεια και γιατί γίνεται τόσος ντόρος; «Ιθαγένεια είναι ο νομικός δεσμός ενός ατόμου με ένα κράτος. Αν ο δεσμός αυτός υπάρχει, λέμε ότι το άτομο αυτό είναι πολίτης του συγκεκριμένου κράτους». Ετσι ορίζεται η ιθαγένεια σε ενημερωτικό φυλλάδιο του υπουργείου Εσωτερικών που μοιραζόταν μέχρι πρόσφατα στους ενδιαφερόμενους μετανάστες, αλλοδαπούς και ομογενείς. Στο ίδιο γαλανόλευκο φυλλάδιο διευκρινίζονται έννοιες όπως η «εθνικότητα» («ο δεσμός ενός ατόμου ως προς ένα ορισμένο έθνος»), η «πολιτογράφηση», ο «αλλοδαπός», ο «ομογενής» και ο «αλλογενής». Στο τέλος, αφού όλα περιγράφονται με απλά και λογικά βήματα, οι τότε υπουργοί αποχαιρετούν τους «φίλους και φίλες» με την ευχή «να γίνει η Ελλάδα και δική σας πατρίδα» με «τη λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία», φιλοδωρώντας τους με ένα απόσπασμα από τον Ελύτη: «Ομορφη και παράξενη πατρίδα ωσάν αυτή που μου 'λαχε δεν είδα»."

Τα σχόλια δικά σας...

Με εκτίμηση,
Πλούταρχος