3/4/22

Ο Εφέτης κ. Παναγιώτης Κατσικερός θα υποβάλλει την παραίτηση του στην κ. Πρόεδρο του Αρείου Πάγου αύριο το πρωί, και θα αγωνιστεί πλέον ως δικηγόρος και ελεύθερος Πολίτης για την αποκατάσταση του Δικαίου και για Πραγματική Δικαιοσύνη

O KYBOΣ ΕΡΡΙΦΘΗ ! ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ 
................. 
Αυτοί περιγράφονται στην από 8 Φεβρουαρίου 2021 ανοικτή επιστολή μου προς τους κ.κ. Πρωθυπουργό και Υπουργό & Υφυπουργό Δικαιοσύνης, που παρέμεινε αναπάντητη, το δε περιεχόμενο της εξακολουθεί να ισχύει αμετάβλητο .
 Η παραίτηση μου θα υποβληθεί εγγράφως στην κ. Πρόεδρο του Αρείου Πάγου τη Δευτέρα 4 Απριλίου 2022 ώρα 09.00 π.μ. 
ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΞΕΝΩΜΕΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ
 .....................
 Εφεξής θα απασχολούμαι ως δικηγόρος, αποκλειστικώς και μόνον με αστικές και ποινικές υποθέσεις αποξενωμένων από τα τέκνα τους γονέων και ανιόντων αυτών. Επικοινωνείτε για τις υποθέσεις σας μαζί μου, αφήνοντας αναλυτικό ιστορικό και τα βασικά έγγραφα στο e-mail μου katsikeros.panagiotis@gmail.com 
Η επίθεση που αναμένω θα είναι λυσσαλέα και χωρίς κανόνες. 
Στη πραγματικότητα, θα επιτίθενται σε εσάς.
 Έχετε πλέον επιλογή, πέραν της παραίτησης και υποταγής. Η δική μου επιλογή, είναι του Πρωτεσίλαου. 
Το αποξενωτικό μπλοκ θα συντριβεί. 
Ή τώρα ή ποτέ. 
ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: