25/3/14

Οι συμμορίτες του δεξιού Τομέα και οι μολοτοφόροι αριστεροί

Το Παλικάρι του Пра́вий се́ктор , ο Αλεξάντρ Μουζίτσκο, σκοτώθηκε μετά από ανταλλαγή πυροβολισμών με ουκρανούς αστυνομικούς που προσπάθησαν να τον συλλάβουν στην πόλη Ρόβνο, στη δυτική Ουκρανία.
Ο «εθνικιστής» Μουζίτσκο, είχε πάρει μέρος ως μισθοφόρος στον πόλεμο της Τσετσενίας και οι ρωσικές αρχές είχαν εκδώσει διεθνές ένταλμα σύλληψης του για την εκτέλεση πάνω από 20 Ρώσων στρατιωτών και για τις επιθέσεις κατά Ρώσνων πολιτών που έκανε η συμμορία του.
O Δεξιός Τομέας από την πλευρά του απαιτεί από τον Γιάσενιουκ την άμεση απόλυση του υπουργού Εσωτερικών Αρσέν Αβάκοφ και τη σύλληψη των μελών της ειδικής ομάδας Sokil που εμπλέκονται «στη δολοφονία του Sashko Bily (Oleksandr Muzychko)»

-Πυρκαγιά εκδηλώθηκε σε όχημα της πρεσβείας της Ρωσίας λίγο μετά τις 01.30 τα ξημερώματα. Το όχημα ήταν σταθμευμένο σε πυλωτή πολυκατοικίας στην οδό Αθ. Διάκου στο Ν. Ψυχικό. Σύμφωνα με την αστυνομία, το όχημα οδηγούσε υπάλληλος της πρεσβείας.  

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΥΡΩΒΥΖΙΟΝ ΜΑΙΟΣ 2014



Έχω ένα μυστικό (2014)

ερμηνεια: Aλις "vishino" Σαχλαμαρά

πριμο σεγοντο: Bαγγελιω "δεν εισαι εν-ταξει" Μπενιζελιτω

συνοδεια χορωδιας προτεσταντικου συνδικατου "το γαλακτερο δημοκρατικο τοξο και ο ΣΕΒασμιοτατος πιστωτης"






Έχω ένα μυστικό κρυμμένο στης καρδιάς τη καλπη
κανείς πια που να μην το `χει μάθει και ως τις εκλογες θα το ξαναπω
να μεινει θέλω πάντα δικό μου, το σωμα το εκλογικο μου
αυτό το πρωκτογενες το ψηφοθηρικο μου, που πλεονασματικως τ’ αγαπώ

Έχω ένα πλεονασμα μυστικό που όλα τα αποκρυφα ομορφαίνει
και πρώτη μου φορά με πλημμυρίζει της τροικας χαρά

Έχω ένα μυστικό που στη τιβι μου μέσα λάμπει
κι οι γυφτοι σε ουρα μολις το 'χουν μαθει, το ποπολο και πηρε το βουνο
το τραγουδούν τη νύχτα στα κλώνια όοολα τα παπαγαλονια
και το `χουν γράψει τα ξενα πιστωνια στο μετεκλογικο λογαριασμο

Έχω ένα μυστικό που τη ζωή μου έχει αλλάξει
μα το `χω σκοπό ποτέ στις εκλογες να μην το 'χω κρυφο

Έχω ένα μυστικό που απο τα χείλη μου έχει ξεμπλέξει
κι είναι μια λέξη μόνο, μια λεξούλα, μόνο μια
σαν έλθει η νύχτα η ξελογιάστρα τη γράφουν των χαζοκουτων άστρα
κι όλο τη λένε μέσα στη λαικη γλάστρα τα κυβερνητικα γιασεμιά

Έχω ένα μυστικό που τη ζωή σας θ' αλλάξει
μα το `χω σκοπό μεχρι τις εκλογες να το 'χω κρυφο


Έχω ένα μυστικό που τη ζωή μου εχει αλλάξει
μα το `χω σκοπό μετα τις εκλογες να μην σάς το ξαναπω !

Να γιατί οι ΛΟΑΤΚΙ Διεθνιστές δεν μπορούν να νικήσουν την Μητέρα Ρωσία. Την αγαπάει το 94%. Ακόμα και εκείνοι που δεν συμπαθούν τον Βλαντίμιρ Βλαντιμίροβιτς

    Σήμερα η ρωσική Κρατική Δούμα ενέκρινε ομοσπονδιακό συνταγματικό   νόμο που υποχρεώνει όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας να κρεμά...