7/12/23

ΥΠΟΘΕΣΙΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ

ΥΓΕΙΑ, Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας τὰς Ἑλληνίδας. Χειμών εἰς -11°C ἐν Οὐψάλα (-24.6°C, χθές). ΕΛΛΑΣ≡HELLAS.
 ΚΙΝΗΜΑ 21. ΣΥΝΕΔΡΙΟ -16 ΔΕΚ 2023
Ὑπόθεσις ζωῆς καὶ θανάτου τῶν "Παλαιστινίων" ἡ ὁμαλή συμβίωσις μὲ τοὺς Ἰσραηλινούς. 
Τὶ ἒκαναν οἰ "χαμάδες" (χαμάς), τοὺς ἒστειλαν εἰς τὸ πεδίον παρὰ τῆς πόλεως Megiddo, διὰ ἐξολόθρευσιν. 
Παράβαλε Ἀποκάλυψις Ἱωάννου, 16-16 "καὶ συνήγαγεν αὐτοὺς εἰς τὸν τόπον τὸν καλούμενον ῾Εβραϊστὶ ῾Αρμαγεδδών".
ΥΠΟΘΕΣΙΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ
Ὁ λεγόμενος Ἀρμαγεδδών καὶ τὰ περί "Ἀποκαλύψεων" εἶναι περιγραφαί γεγονότων τὰ ὁποῖα ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΒΕΙ καὶ τὰ ὀποῖα ἲσως ἐπαναληφθοῦν εἰς "ἂγνωστον μέλλον" εἰς ἓν πεδίον ἀλλεπαλλήλων μαχῶν, εἰς τὴν πεδιάδα Jisreel, πλησίον κάποιας πόλεως Megiddo. 
Θεωρεῖται ὃτι ἡ ὑψηλή τοποθεσία αρ - Μαγεδδὼν  ἦτο τότε, τὸ 1450 πεχ, ὡς τὸν σπουδαιότερον ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΟΝ ὀδικόν κόμβον VIA MARIS (=παραθαλάσσιος ὁδός) μεταξύ Αἰγύπτου καὶ Ασσυρίας.

Τὸ 1450 πεχ, ὁ Αἰγύπτιος Φαραώ Thutmosis III (1479 - 1425 πεχ) πρὸ 3470 έτῶν, κατετρόπωσεν τὸν βασιλέα τῆς Κανᾶ, ἐκεῖ.

 Καὶ ὁ Σολομών 900 πεχ ἐνίκησεν τὸν Καναναῖον Βασιλέα ἐκεῖ. Τόπος πλήθους μαχῶν.

Ἑτυμον: Βασιλεύς ἐκ τοῦ gwatiléus, Γουατιλεύς καὶ τοῦ Μυκηναϊκοῦ qa-si-re-u. Φαραώ (ἲσως ἐκ τοῦ peráa = ἀνάκτορον). Βασιλεύς καὶ Φαραώ = βάσις+λαός.

Βεβαίως εἰς τὸ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ (πάντοτε ἀθέατοι) "πρέπει νὰ ἐπιληφθοῦν" τὰ τῶν προφητειῶν, καὶ νὰ μεριμνήσουν, ὣστε νὰ πραγματοποιηθοῦν τὰ τῆς "Ἀποκαλύψεως" καὶ τῶν ὂσων ἂλλων Νοστραδαμειῶν ἒχουν γραφεῖ. "Ἐπίλεκτοι" UFO πρόκειται νὰ "προφητεύσουν κατ' ἐντολήν", διότι ΕΚΑΣΤΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ δίδεται ὡς ΕΝΤΟΛΗ, ἐν εἲδει ἐκδικήσεως εἲτε ἂρας εἲτε ἐκφοβισμοῦ τῶν γκωγύν. 

"ΤΟΥΣ" ἐδιδάξαμεν, "ΤΟΥΣ" ἐγεννήσαμεν καὶ ὂχι τὸ ἀντίθετον!

Αὐτό προκύπτει ἀπὸ τὴν μελέτη, χρησμῶν, μαντειῶν, συμπερασμάτων ἐκ τῶν παρατηρήσεων κλπ. 

Εἰδικῶς μαντεῖαι, συλλογή παρατηρήσεων φαινομένων μετὰ τὴν συστηματικήν καταγραφήν καὶ μελέτην (τὴν σήμερον Στατιστικήν) οἱ ἡμῶν πρόγονοι καὶ αἱ φιλοσοφικαί σχολαί συνέτειναν εἰς τὴν δημιουργίαν τῶν Ἐπιστημῶν καὶ τὴν προαγωγήν (λέγεται προοδευτικότης) τῆς Σκέψεως. Προοδευτικός, τελείως λαθεμένα, εἶναι ὀ ἠλίθιος ποὺ ἀκολουθεῖ ἐντολάς ἀπὸ ΚΕΝΤΡΑ ΥΠΟΠΤΑ.

ΟΙ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΙ ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ. 
 Ἂγγλοι διοικοῦσαν τὸ 1900. Μετέπειτα ὂταν ἐπωλοῦσαν ἐκτάσεις εἰς τοὺς Λόρδους. Ἐξ ἂλλου καὶ οἱ Παλαιστινο-άραβες ἦσαν κατακτηταί τῆς εὑρυτέρας περιοχῆς Μέσης Ἀνατολῆς ἐκείνων τῶν Ἑλληνικῶν καὶ Αἰγυπτιακῶν κρατῶν - πόλεων (τῶν πρὸ 3200 ἐτῶν). 
Τὰ κράτη - πόλεις τῆς περοχῆς, εἶχαν ἱδρυθεῖ ἀπὸ ἀποικίσαντες Κρήτας, Ἀργείους κλπ.
 Ὁ Ἀργεῖος Ἀγήνωρ ἳδρυσεν τὴν μετέπειτα Φοινίκη, ἐνῶ ὁ δίδυμος ἀδελφός του Βῆλος ὑπῆρξεν βασιλεύς τῆς Αἰγύπτου - Παλαιστίνης.
Εἶναι ἰστορικόν γεγονός ὃτι τὰ ΙΕΡΑ - ΣΟΛΥΜΑ, πρό τῆς καταλήψεως ἀπὸ τοὺς Ἰουδαίους τοῦ Δαβίδ, εἶχεν ἱδρυθεῖ ἀπὸ Ἓλληνας. 
Ἀπὸ τοὺς Κρήτας ἀπογόνους τοῦ Σαρπηδόνος. 
Ὁ Ἡρόδοτος γράφει ὃτι οἱ Σόλυμοι ἦσαν ἀπόγονοι τῶν Κρητών.
Οἱ Σόλυμοι ἐποίκησαν τὴν χώραν τῆς Παλαιστίνης, ὃπου ἳδρυσαν τὴν πόλιν εἰς τοὺς πρόποδας τοῦ ὃρους Σιών. 
Τὸ ὂνομα Σιών προέρχεται κι αυτό ἀπό τὴν δωρικήν λέξιν “σιός”, που σημαίνει Θεός. 
Εἰς τὴν κορυφήν τοῦ ὂρους ἐκείνου, ἒκτισαν καὶ τὸν ναό τοῦ πολιούχου θεοῦ τῆς πόλεως, τοῦ Μεγίστου θεοῦ τῶν Ἑλλήνων. 
Ὁ ναός ωνομάσθη “Διός Σολυμέως”.
Ἀργότερον μετὰ τὴν κατάληψιν τῆς πόλεως τὸ 1026 πεχ ἀπὸ τὸν Δαβίδ, ἐγκρέμισαν τὸν ναόν του Διός καὶ εἰς τὰ ἐρείπια αὐτοῦ ἒκτισεν ὁ Σολομών τὸν περιώνυμον ναόν του, ὃπου καὶ μετέφερεν τὴν “κιβωτόν τῆς διαθήκης”. 
Τὰ Σόλυμα οἱ Ἰουδαίοι εἰς τὴν Π.Δ. ἀποκαλοῦν Σαλήμ ἢ Γιερούσαλαημ, ἐξ οὖ καὶ Ἱεροσόλυμα. 
"Σόλυμα" ἀποκαλεῖ τὴν πόλιν ὁ Ἰουδαῖος ἱστορικός Φλάβιος Ἰωσήφ. Γράφει εἰς τὴν “Ἰουδαϊκήν ἀρχαιολογίαν” του:
“...Ἐπειδή ἐπί τῆς ἐποχής τοῦ Ἁβραάμ τοῦ προγόνου μας, ἡ πόλις ἐλέγετο Σόλυμα. 
Πολλοί λένε ὃτι καὶ ὁ Ὃμηρος τὰ ἀποκαλεῖ Σόλυμα. Τὴν δὲ προσωνυμία “Ἱερόν” οἱ Ἰουδαῖοι ἒβαλαν ἀργότερον. 
Ἧτο κατὰ τὴν ἐποχήν ποὺ μὲ τὴν στρατιά τοῦ Ἰησοῦ κατὰ τῶν Χαναναίων καὶ τοῦ πολέμου, κατά τὸν ὁποῖον οἱ Χαναναῖοι ἐκράτησαν (τὴν πόλιν), ποὺ (ὁ Ἰησοῦς) κατένειμεν εἰς τοὺς Ἰουδαίους. Οἱ ὁποῖοι ὃμως δὲν κατάφεραν νὰ διώξουν (τοώς Χαναναίους), ἀπό τὰ Ἰεροσόλυμα, μέχρι ποὺ τὴν ἐπολιόρκησεν ὁ Δαβίδ..”.
ΟΙ ΣΟΛΥΜΟΙ, τώρα, ἦσαν ἀπόγονοι τοῦ Βασιλέως Σολύμου τῆς Μιλυάδος, μετέπειτα Λυκίας. 
Οἱ κάτοικοι τῆς Μιλυάδος ὠνομάζοντο Σόλυμοι.
 Ἐκεῖ εἶχεν ἐγκατασταθεῖ πλέον τῶν 5300 ἐτῶν ὁ Σαρπηδών, ἀδελφός τοῦ Μίνωος καὶ υἱός τῆς Εὐρώπης βασιλίσσης τῆς Κρήτης. 
Ὁ ἐγγονός ἐκείνου τοῦ Σαρπηδῶνος ἀναφέρεται εἰς τὴν Ἰλιάδα. Συνεπῶς ὁ Τρωϊκός Πόλεμος τοῦ Ὁμήρου διεξήχθη πρὸ 5100 - 5200 ἒτη καὶ ὂχι πρὸ 3180 ἢ 3220, τὸ 1220 πεχ, ὃπως ὑποστηρίζεται ἐπισήμως. 
Ὁ Ἡρῳδιανὸς (Περὶ καθολικῆς Προσωδίας, βιβλίον ζ, 172) ἀναφέρει σχετικὰ τὰ ἑξῆς:«Τὸ ἔθνος τῶν Σολύμων, ποὺ εἶναι οἱ Πισίδες, ἔλαβαν την ὀνομασία τους ἀπὸ τον Σόλυμον, τὸν υἱόν τοῦ Διός καὶ τῆς Χαλκήνης.»
Ὁ Ὃμηρος ἀναφέρει τὸ ὃρος τῶν Σολύμων.
Διὰ τὰ Σόλυμα ὁ Εὐσέβιος δὲ ἀναφέρει (Προπαρασκευή, 9, 9) ὅτι ὑπῆρχαν καὶ Σόλυμα ὅρη εἰς τὴν Παλαιστίνην: «Καὶ τὰ Ἱεροσόλυμα ἐν τοῖς παρ’ Ἕλλησι Σολύμοις ὀνομαζομένοις ὄρεσι κεῖσθαι.»

http://deltio11.blogspot.com/

Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος, Οὐψάλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: