22/1/24

Αύξηση θανάτων από ΚΟΒΙΝΤ19 στην Ελλάδα και η απαγόρευση του αντι-ιϊκού φαρμάκου «AVIGAN».

 

Μεταξύ 8 και 14 Δεκεμβρίου, καταγράφηκε αύξηση των θανάτων από ΚΟΒΙΝΤ σύμφωνα με στοιχεία του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ),  Σύμφωνα με την εβδομαδιαία έκθεση του EOΔΤ, οι νεκροί είναι 103 άνθρωποι και είναι ηλικίας 52 έως 99 ετών .Μια εβδομάδα νωρίτερα,  ο αριθμός των θανάτων ήταν 90.

Παρακαλώ ,κάθε εισαγγελέα να διερευνήσει την πιθανή σχέση των τόσων θανάτων με την απαγόρευση του θαυματουργού φαρμάκου «AVIGAN».

Δηλώ υπεύθυνα και είμαι πρόθυμος να καταθέσω ως μάρτυρας, ότι είμαι 69 ετών διαβητικός, υπέρβαρος και τέως καρκινοπαθής  και ασθένησα από ΚΟΒΙΝΤ19 τον Απρίλιο  του 2022, και ενώ το Οξυγόνο μου είχε κατέβει στο 91 και ο πυρετός ήταν στο 39, και ο από τηλεφώνου ιατρός μου συνιστούσε εισαγωγή και διασωλήνωση, πήρα τα  «AVIGAN» την Μεγάλη Παρασκευή το Βράδυ και με την Πρώτη Ανάσταση ήμουν στο 37,5 και ,εχρι την Ανάσταση ήμουν απύρετος και το οξυγόνο κανονικό

Στην πλήρως ανεμβολίαστη Βουλγαρία  την Κυριακή καταγράφηκαν μόνο 43 νέα κρούσματα κορωνοϊού. Δεν υπάρχουν θάνατοι μεταξύ των καταγεγραμμένων κρουσμάτων. Τα ενεργά κρούσματα είναι 7284.Από αυτά νοσηλεύονται 328, 44 εκ των οποίων  σε εντατικές. Επτά ασθενείς με Κορωνοϊό εισήχθησαν χθες σε Νοσοκομεία. Από αυτούς οι τρείς ήσαν πλήρως εμβολιασμένοι και οι 4 ανεμβολίαστοι. Δεν χορηγήθηκε ούτε μία δόση εμβολίου κατά της COVID-19 τις τελευταίες 24 ώρες.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΧΑΤΖΑΡΑΣ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ακόμα βλέπεις μασκωμένους με γουρλομένα μάτια ν-ακις εμβολιασμένους να φοβούνται ότι θα αρρωστήσουν από κάτι, ενώ σε πιο κανονικούς αν πεις για τα αίσχη με τους εγκλεισμούς, τα νοσοκομεία και τα εμβόλια, σε κυττάνε με απορημένο βλέμμα και σε ρωτάνε "τι εννοείς"....41 τακατό και χωρίς νοθεία...

Η 9η Μαΐου στην Ιστορία

Η 9η Μαΐου είναι η 130η ημέρα του δίσεκτου 2024 . Απομένουν 236 ημέρες ως το τέλος του έτους 328.  Ο διάκονος Αθανάσιος, μετέπειτα Άγιος Αθα...