19/4/16

Ελληνική Πομπηία: 19 Απριλίου 1941

Ήταν Μεγάλο Σάββατο. Μετά τη δολοφονία του Κορυζή από τον Διάκο στην Αθήνα, επικράτησε το απόλυτο χάος ακυβερνησίας .
Ο Βασιλιάς και ο άγγλος πρέσβης Πάλερετ αναζητούσαν εναγωνίως κάποια προσωπικότητα να χρήσουν ως Πρωθυπουργό χωρίς όμως να βρίσκει κανένα πρόθυμο, σε σημείο ώστε για πρώτη φορά στην σύγχρονη Ελληνική πολιτική Ιστορία να αναλάβει Πρωθυπουργός ο ίδιος ο Βασιλιάς!
Οι προελαύνοντες Γερμανοί καταλαμβάνουν την Λάρισα και το αεροδρόμιο της , ενώ το Σύνταγμα «Leibstandarte SS Adolf Hitler» της πρώτης μεραρχίας Πάντσερ, καταλαμβάνει τα Ιωάννινα, περικυκλώνοντας την υποχωρούσα Στρατιά της Ηπείρου. Αργότερα μπήκαν και στην Καλμπάκα.
Ο Γουέιβελ, έφθασε αεροπορικά στην Αθήνα για να ενημερώσει τον βασιλιά Γεώργιο Β ' ότι η κυβέρνηση της Αυτού Μεγαλειότητος αποφάσισε την εκκένωση του εκστρατευτικού Σώματος , για να αποφευχθεί η περαιτέρω καταστροφή της χώρας. Οι Άγγλοι δημιουργούν την γραμμή Άμυνας των Θερμοπυλών. Στη συνέχεια ο Πάλερετ και ο Γεώργιος αναθέτουν την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης στον Τσουδερό.
Ο επίσκοπος Ιωαννίνων Σπυρίδων συνομίλησε τηλεφωνικά με τον Τσολάκογλου, τον Δεμέστιχα και τον Μπάκο και συναποφάσισαν να ζητήσουν ανακωχή από τον ίδιο τον Χίτλερ. Αποφάσισαν επίσης τον σχηματισμό προσωρινής κυβέρνησης υπό την πρωθυπουργία του Σπυρίδωνος. 
  Στη Γιουγκοσλαβία , άρχισε η μεταφορά στη Γερμανία 300.000 Σέρβων στρατιωτών αιχμαλώτων πολέμου.
Κατά τη διάρκεια της νύχτας, σφοδρός βομβαρδισμός του Λονδίνου από 712 γερμανικά βομβαρδιστικά. 2300 άμαχοι σκοτώθηκαν.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αντυ Παπαμιμίκας: Έκλεισα τον εμμηνο κύκλο μου, θα ασχοληθώ με την..... δουλειά μου



Εδώ και 6 μήνες είχα πει πως στο συνέδριο της ΝΔ με τη λήξη της θητείας μου θα έκλανα τον κύκλο μου και θα ασχολιόμουν με την δουλειά μου ,ΜΚΟ τεμπελ, και την προσωπική μου ζωή με τις αρκούδες.


Τελικά ο κύκλος αυτός μου τον έκλεισαν 5 νύχτες νωρίτερα.

Και επειδή εγώ έμαθα από μεγάλος να δίνω όλους τους αγώνες στο γήπεδο ΜΚΟ και όχι στα χαρτιά της φυλακής , χωρίς πικρίες και κρατώντας τα θετικά $$$ ,ξεκινάει από σήμερα μια καινούργια νύχτα.

Ανώνυμος είπε...

Είσ' ωραίος !!!