ΟΧΙ ΔΙΟΔΙΑ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΑΦΙΔΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΑΓΑΝΑ
Η νεοεκλεγμένη κυβέρνηση του 43% εξακολουθεί να κρύβεται και να παριστάνει ότι δεν αντιλαμβάνεται ότι πρέπει να διαλέξει ανάμεσα στην λαϊκή εντολή και τους εργολάβους σπόνσορες του κόμματος και τα «δερβένια» τους.
Το αίτημα του λαού είναι: «Η κατάργηση όλων των διοδίων εντός της Αττικής και η άμεση κατασκευή παραδρόμων και αναγκαίων έργων υποδομής για ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο»
Η σημερινή διαμαρτυρία στα διόδια Αφιδνών κράτησε από τις 3 το μεσημέρι της μεχρι τις 16.30 και οργανώθηκε από την Ομοσπονδία Συλλόγων Ωρωπού μαζί με φορείς και κατοίκους της περιοχής.Την ίδια ώρα κάτοικοι της Φθιώτιδας πραγματοποίησαν συγκέντρωση στα διόδια της Τραγάνας.
Στο «αντάρτικο» κατά των διοδίων-δερβένια μετέχουν πια σχεδόν όλοι οι 100.000 κάτοικοι της περιοχής που τώρα επιβαρύνονται με επιπλέον χαράτσι υπέρ των εργολάβων -ΣΔΙΤ, προκειμένου να πάνε στα σπίτια, στις δουλειές τους στον γιατρό,ή τα παιδιά τους στο σχολείο, αφού δεν υπάρχουν παράδρομοι, αλλά ούτε και αστική συγκοινωνία, ενώ απέχουν μόλις 25 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα.
Μαζί με τους κατοίκους , 14 δήμοι και κοινότητες, καθώς και φορείς της Βόρειας Αττικής, διεκδικώντας «ελεύθερους δρόμους χωρίς διόδια».
Η Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων και Φορέων Β. Αττικής απαιτεί να καταργηθεί «η αποικιακού τύπου σύμβαση παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων» που επιτρέπει στην εταιρεία να τοποθετεί διόδια μετωπικά, αδιαφορώντας για τις συνεπαγόμενες περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τα συγκοινωνιακά προβλήματα, καθώς και να αυξάνει κάθε χρόνο τις τιμές των διοδίων.".
Το πρόβλημα ξεκίνησε με τις συμβάσεις παραχώρησης σε ιδιωτικές εταιρίες πέντε μεγάλων οδικών αξόνων (Ιονία Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Βόρειας Πελοποννήσου, Ανατολικής Πελοποννήσου και Κεντρικής Ελλάδος) που δημοπράτησε το ΠΑΣΟΚ το 2002 και υπέγραψε η Ν.Δ. Ως κυβερνών κόμμα.
Πριν από δύο χρόνια τα διόδια στον κόμβο Αφιδνών - Καπανδριτίου αυξήθηκαν κατά 100% (από 1,40 ευρώ σε 2,75 ευρώ). Νέα αύξηση επεβλήθη προεκλογικά (34%). Η μονή διέλευση των 2,75 ευρώ, αντικαταστάθηκε με 1,85 ευρώ κατά την άνοδο και 1,85 ευρώ κατά την κάθοδο, συνολικά 3,70 ευρώ. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι οι κάτοικοι σε Αφίδνες, Καπανδρίτι, Βαρνάβα, Μαλακάσα, Ωρωπό, καλούνται να πληρώσουν 110 ευρώ τον μήνα(!), προκειμένου να μετακινηθούν προς τις δουλειές και τις υποχρεώσεις τους!
Επιπλέον, υποχρεώνονται να πληρώσουν και "πλευρικά" διόδια στους κόμβους της Εθνικής Οδού. Συγκεκριμένα στον κόμβο Αφιδνών - Καπανδριτίου καλούνται να πληρώσουν κατά την είσοδο και έξοδο στην πόλη (0,80 ευρώ είσοδος και 0,80 ευρώ έξοδος). Δηλαδή 160 ευρώ τον μήνα!
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Η ΑΙΝΟΣ επειδή ειναι μικρή και έχει μικρότερο κόστος πουλάει πολύ πιό φθηνα από τον Ανταγωνιστή της Μπαρμπαστάθη που εχειαγοραστεί από πολ...
-
Οι πρώτες (ιατροδικαστικές) εκτιμήσεις αναφέρουν πως ο 31χρονος ποδοσφαιριστής υπέστη έμφραγμα.
1 σχόλιο:
ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΙ (ΑΜΦΟΤΕΡΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ!) ΤΟΥ Κ..... ΑΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΡΕΒΛΟ, Η "ΝΕΑ ΟΔΟΣ" ΘΑ ΔΑΝΕΙΖΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ (ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ) ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΕΠΡΑΤΕ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΔΡΟΜΟ. ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ YUNANISTAN (ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ). ΣΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΦΑΝΕ Ο ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ (ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΩΣ!)
Δημοσίευση σχολίου