24/1/09

Οταν τα «Τάγματα» των blogers «εκπαιδεύονται»! (ακόμα;).

Παρακολουθήσαμε μία στημένη εκπομπή . . . με προσυμφωνημένες ερωτήσεις. καταγγέλλει ο Νάσος Ζαγγογιάννης.http://stoxasmos-politikh.blogspot.com.
«Έγιναν σφάλματα, τα οποία οφείλονται καθαρά σε απειρία των παιδιών»,ήταν μια απάντηση.



O Ομπάμα «σάρωσε» χάρις στα blogs και το Tavistock Institute. Το σύστημα των «ανώνυμων blogers» στην Ελλάδα είναι ακόμα στην εκπαίδευση. Γι αυτό έφεραν τον «καθηγητή της περαπληροφόρησης» και Εγκληματία- Επικοινωνιολόγο, Eytan Gilboa.(βλ.Δρούτσας-ΕΝΑΤκλπ). «Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται», λοιπόν,όπως λεγόταν και η ασπρόμαυρη ταινία της «ΑνΖερβός».
Άλλο «ενημέρωση» ωστόσο, και άλλο «επικοινωνία».
Το πληρες και αποκαλυπτικό «ρεπορτάζ», του (με ονοματεπώνυμο), «stoxasmos».

«Παρακολουθήσαμε μία στημένη εκπομπή . . . με προσυμφωνημένες ερωτήσεις.

Για μια ακόμη φορά η απογοήτευση και η θλίψη για την εναλλακτική λύση που προτείνουν οι φέρ-"ελπις" αστέρες του κομματικού ΠΑΣΟΚ, μας έκανε να στοχαστούμε πάνω σε αυτό που λέγεται πολιτική και υπόγειες διαδρομές.

Ο "ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ" στηρίζει πολιτικά το ΠΑΣΟΚ, ως αριστερό κίνημα αλλαγής και ΟΧΙ τους κομματικούς "κινηματίες", ασκεί καλόπιστη κριτική καθώς αποστασιοποιείται από τα μικρο-κομματικά παιχνίδια προβολής και προώθησης κάποιων στελεχών, συσχετισμών και αντιλήψεων.

Στις 12:40 σήμερα το blog PIAZZA del POPOLO μας απέστειλε σε e-mail το κώδικα σε "javascript" για τη παραπάνω ζωντανή αναμετάδοση.

Ακολούθησαν δύο e-mail δικά μου, στις 13:09 και στις 13:41 για μία ερώτηση η οποία αφορούσε τη γενικότερη αντίληψη των στελεχών του ΠΑΣΟΚ για την αγωνία του προέδρου του να πετύχει στο έργο του.
Μάλλον ενόχλησε . . . διότι αν υποτεθεί ότι ΔΕΝ μπορούσε να απαντηθεί . . . ως πολυσύνθετη και με πολλά ερωτήματα, τουλάχιστον έπρεπε δεοντολογικά να ειπωθούν κάποιοι λόγοι της ΜΗ εκφώνησης της.

Η Τελική μου όχληση στη παρέα της Κομοτηνής - Ξάνθης, ήταν στις 14:15 :

"ΤΕΛΙΚΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ - ΕΝΑΣ "Μανωλιός" που αλλάζει πρόσωπα και ρούχα.
Νάσος ΥΣ : Θα διαβάσετε τη άποψη μου σύντομα στο Blog μου."

Καμία δικαιολογία ΔΕΝ ευσταθεί εκτός μίας - εάν η (φερόμενη ως Live) εκπομπή ήταν σε μαγνητοσκόπηση.

Τέλος, ΔΕΝ δικαιολογείται ένα συγκεκριμένο Blog της ευρύτερης περιοχής τους να αναφέρεται τουλάχιστον 3 φορές και ο "ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ" καμία.

Για τη διαδικτυακή ιστορία η ερώτησή μου ήταν από το τελευταίο τμήμα της ανάρτησης μου, (από το :

"Τελειώνοντας θα ήθελα να πω ότι στη Ελλάδα πάσχουμε από φωνές . . ."

και κάτω), που αναφέρεται και αφορά το κομματικό μηχανισμό του ΠΑΣΟΚ.

Αυτά και ΔΕΝ τελειώσαμε με αυτή τη γάγγραινα που κατατρώει το πολιτικό μας πολιτισμό, αναδεικνύοντας και προωθώντας παρέ-ίστικες αντιλήψεις και ιδιοτελή συμφέροντα.»

Νάσος Ζαγγογιάννης.
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

σχόλια:
krogias είπε...
Νάσο έχεις σε ορισμένα δίκιο, αλλά και σε ορισμένα άδικο.
Δίκιο:
Αντέδρασα κι εγώ που ορισμένες ερωτήσεις δεν δόθηκαν. Όπως αντέδρασα όμως σε και τοποθετήσεις και ερωτήσεις που δεν είχαν καμία σχέση με το Περιβάλλον.
Η συχνή αναφορά στο blog μου κι εμένα δε μου άρεσε. Οι ερωτήσεις που έκανα οι περισσότερες ήταν από email που έλαβα. Δικιά μου μόνο μία έκανα σχετικά με τη Διαχείριση Απορριμμάτων της Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης.
Άδικο: Σε αυτά που λες περί παρέας από Ξάνθη - Κομοτηνή. Η πρωτοβουλία ήταν των blogger της Ροδόπης, όπου υπήρχαν παρόντες και μη ΠΑΣΟΚ και ζητήθηκε και από εμένα , όπως και από πολλούς άλλους Θρακιώτες ενεργούς πολίτες, να βοηθήσω στην προβολή της.
Εγώ την παρακολούθησα από το σπίτι μου. Το μόνο που πρόσφερα ήταν να διαφημίσω το γεγονός όσο γίνεται περισσότερο για να μπει περισσότερος κόσμος.
Και σίγουρα δεν ήταν ούτε μαγνητοσκοπημένη, ούτε με στημένες ερωτήσεις.


deltio11.Οι ανώνυμοι "blogger της Ροδόπης" δεν ξέρουν και δεν θα μάθουν τι σημαίνει δεοντολογία.Έμαθαν όμως τι σημαίνει"χειραγώγηση" της συνέντευξης.Όταν πάρουν πτυχίο από το (εκπαιδευτικό;)σύστημα Tavistock –Gilboa θα μάθουν και να μην «καρφώνονται». Άλλο «ενημέρωση» και άλλο «επικοινωνία».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η 19η Μαρτίου στην Ιστορία

Η 19η Μαρτίου είναι η 79η ημέρα του  δίσεκτου 2024 κατά το Γρηγοριανό ημερολόγιο. Απομένουν 287 μέρες μέχρι το τέλος του έτους. 1205. Έγινε ...