Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
17/7/21
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
104 χρόνια από την προδοσία στην Μικρά Ασία. Οι Προδότες εμφάνιζαν τις ψευτοαποφάσεις στους αλλους Υπουργούς. Στις 23η Ιουνίου 1922. η προπαγάνδα έλεγε στον Λαό ότι οι Τούρκοι ήλπιζαν να σωθούν διπλωματικά και ότι ελήφθησαν οριστικές αποφάσεος. Το ΚΚΕ έκλεισε τους Φούρνους που τους κατέλαβε ο Στρατός.Στην Ρώμη έλεγαν ότι ο Σουλτάνος παρακαλούσε να κλείσει ειρήνη με τους Ελληνες για να μην χάσει τον θρόνο του. Στην Κωνσταντινούπολη έλεγαν ότι και ο Κεμάλ συμφωνούσε με τους ¨ορους των Συμμάχων
Στις 22 Ιουνίου 1922, οι «5», Δημήτριος Γούναρης, Νικόλαος Στράτος, Πέτρος Πρωτοπαπαδάκης, Γεώργιον Μπαλτατζής καὶ Νικόλαος Θεοτόκης μαζί με...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
2 σχόλια:
από'δώ και μπρος...
https://www.youtube.com/watch?v=vm1hAvjB-88
Ολα καλα κι αγια μας τα λες κ. Μπεχλη αλλα ....μηδεν εις το πηλικιον που ελεγε κι το αβαπτιστο μουλικο της "ΕΓΑΣ" Μαργαριτας.
Κατηγορεις τον Βοβωλη και αλλους που μαζεψαν τον κοσμο στο Συνταγμα αλλα δεν τους καλεις στα βιντεο σου που ΜΟΝΟΛΟΓΕΙΣ "δημοκρατικα" να τους ρωτησεις και να δουμε τι θα σου πουνε;
Εχουν βαλει πλωρη για την βουλη ή απλα θελουν να προστατεψουν τον κοσμο απ την Κουλο-πανωλη που δημιουργησαν οι Κινεζο-οβριοι;
Γιατι εδω που τα λεμε κι εσυ εχεις βαλει πλωρη για την βουλη.
Ή η δικια σου πλωρη ειναι πιο αγνη και πιο πατριωτικια απο εκεινη των Βοβοληδων;
Ασε τον Χιο να σκουζει.
Ο Χιος εμφανιζεται στο Καρατζαφεροκαναλο κι εχει δικες του ακρες. Μην τον δουμε κι αυτονανε βολευτη ξαφνικα διπλα στον Αδωναϊ, τον Μαυρουδη και τον Βελο οπως τον Μυλωνακη.
Τελικα αποφευγεις να μας πεις ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ AN γινεις κυβερνηση;
1)Θα βαλεις και μαλιστα αναδρομικους φορους στους εβραιους;
2)Θα αφαιρεσεις απ' το ΚΙΣΕ το προνομιο του ΝΠΔΔ;
3)Θα βγαλεις οξω τους ΧΑγιτες με ενα σου διαταγμα;
4)Θα ξεριζωσεις ολο το δικαστικο σωμα και ιδιαιτερα θα εκδιωξεις με στυγνη βια τους Παναθηναϊκακηδες τις Κλαπες και τις Λεπενιωτισες;
5)Θα κρεμασεις για εσχατη προδοσια αυτο το προδοτη τον Σαμαρα;
6)Θα κηρυξεις την μποχα του "κλεφτοδημοκρατικου τοξου" ως εγκληματικες οργανωσεις;
7)Θα κηρυξεις και θα τσακωσεις τους ΜαρινοΚοκκαλοΒαρδινοΑλαφουζοΚυριακουδοΛατσηδες ως την ελληνικη μαφια που κατακρεουργουν και λεηλατουν την ελληνικη κοινωνια οικονομικα, ηθικα, κοινωνικα, πολιτιστικα, ακαδημαϊκα, κλπ κλπ;
8)Θεωρεις ΟΛΟΥΣ τους εβραιους τον υπ' αριθμον "ΕΝΑ" εχθρο του Ελληνισμου; κηρυτωντας το κωλοκρατος τους ως παρανομη και τρομοκρατικη γιαφκα;
Πες μας επι τελους ΤΙ θα κανεις, γιατι το να βριζεις απ το γιουτουμπι αυτες τις βρωμοπουσταρες τυπου Πατελη, που γεννοκτονουν τον Ελληνικο λαο απ' το 1973 και δωθε ΔΕΝ μας βγαζει πουθενα.
Δημοσίευση σχολίου