30/1/09

Εγω με την αξία μου...


Δημοσιογράφος της εφημερίδας Σφήνας, με εντολή του εκδότη Σπύρου Καρατζαφέρη, ανέβασε την Ελληνική σημαία στα Ιμια, έβγαλε φωτογραφία , μετά μάζεψε την σημαία και έφυγε.Ζήτωωωω

από http://kafeneio-gr.blogspot.com/
deltio11:Ο υπολιμενάρχης της Καλήμνου όμως τους ειπε να μην πάνε επειδή τά Ίμια ειναι "γκρίζα ζώνη".Οπότε βγήκε η είδηση (και τα έξοδα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΡΓΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΗΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑΣ

Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας τὰς Ἑλληνίδας.  Νεφελώδης εἰς τοὺς 19°C ἐν Οὐψάλα.  ΕΛΛΑΣ≡HELLAS . Δυστυχῶς, ἐν Ἑλλάδι κα...