14/6/12

Οι «Ουάγκα Γκαγκά» στο 10%;

Ένας «Ουάγκα»-gold, που έχει καθήκον να παρακολουθεί τις αναρτήσεις μου, μου έγραψε ότι οι «Ουάγκα» βρίσκονται στο 10% και μου είπε σκιάγκρρρρ. Το θεωρώ λίγο, διότι το ποσοστό του κάθε είδους ηλιθίων σε μια κοινωνία, εκ φύσεως, κυμαίνεται περί το 30%. Οπότε εάν υπολογίσουμε τα αριστερά ΚΔΟΑ (Κτηνώδης Δύναμη Ογκώδης Άγνοια), απομένουν περιθώρια ανόδου για τους Ουάγκα Γκαγκά.

Σπύρος Χατζάρας

Υγ. Απευθύνομαι δια του λόγου, σε ευφυείς.
Οι μογγολο-Ουάγκα δεν με ενδιέφεραν ποτέ, ούτε θέλησα ποτέ να γίνω ο αρχηγός τους. Άλλωστε Όμοιος ομοίω αεί πελάζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

18 Ιουνίου 1992. Μνήμη του υποσμηναγού Νικόλαου Σιαλμά. Θυσιάστηκε για την Πατρίδα. ΑΘΝΑΝΑΤΟΣ! Ζει και μας Οδηγεί.

Ο Νικόλαος Σιαλμάς έδωσε την ζωή του για την Ελλάδα.  Ούτε για το ΝΑΤΟ, ούτε για  την ΛΟΑΤΚΙ Ευρώπη και την ΛΟΑΤΚΙ+ ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΚΗ  ΔΕΞΙΑ