18/7/21

Αλήτες ρουφιάνοι Κλεπτοπασόκοι

 

Η ΠΑΣΚΕ υπέγραψε την νέα σύμβαση εργασίας στα  ΕΛΤΑ ενώ οι υπάλληλοι αντιδρούσαν. Τα πράσινα λαμόγια πήραν από από 40 ως 60,000 μπόνους για την εθελουσία και έφυγαν. Τώρα προσπαθούν από το παραθυράκι να ξαναγυρίσουν.

ΥΓ.Εργατοπατερική Αλίτ. Πουλημένοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

23 Ιουνίου 1996 . Χάσαμε του Ανδρέα! ΣΤΟΠ!

Οκτώ χρόνια μετά τη μεταμόσχευση στο Χέρφιλντ, ο  «Λύκος», από τον οποίο έπασχε ο Ανδρέας , κατέστρεψε και τη νέα καρδιά του  και πέθανε, στ...