20/1/20

Γιαννακόπουλος προς τους Οργανωμένους: Δεν συνδιοικείτε τον Παναθηναϊκό, δεν συναποφασίζετε, και δεν συνεπενδύετε

«Ενώ οποιοσδήποτε -μετά τα πρόστιμα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, τις χιλιάδες διαμαρτυρίες υγιών φιλάθλων και τη ζημιά στην εικόνα της ομάδας- θα περίμενε γενναία ανάληψη ευθύνης και κάθαρση στο πλαίσιο των οργανωμένων οπαδών
 ή έστω ένα συγγνώμη, αντ' αυτού βλέπουμε πανό και προσπάθειες μετακύλησης της ευθύνης σε εμένα!!! 
Πρέπει, επιτέλους, να καταλάβετε τις ευθύνες του καθενός: εσείς να αγαπάτε και να μην βλάπτετε την ομάδα μας, όπως κάνατε από την δεκαετία του 60 και εγώ να προσπαθώ να κρατάω τον Παναθηναϊκό ψηλά συνεχίζοντας την παράδοση της οικογένειας μου, που εδώ και 40 χρόνια έχει προσφέρει εκτός από αγάπη και εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. 
Έχουμε την ίδια αφετηρία κύριοι, αλλά όχι την ίδια θέση. Δεν συνδιοικείτε τον Παναθηναϊκό, δεν συναποφασίζετε, δεν συνεπενδύετε. 
Όλα μπορώ να τα δεχτώ, αλλά την αλαζονεία που επιδεικνύετε σαν να δημιουργήσατε εσείς τον Παναθηναϊκό και την συμπεριφορά σας σαν να είστε κάτι πάνω από τον σύλλογο, όχι! 
Ισχυρίζεσθε ότι η ευθύνη δεν είναι συνολική και ότι κάποιοι ελάχιστοι έχουν προκαλέσει όλα τα παραπάνω. Τί σας εμποδίζει να το αποδείξετε εμπράκτως; Γιατί δεν απομονώνετε ό,τι μας βλάπτει; 
Μήπως το ότι δεν βάζετε τον Παναθηναϊκό πάνω από το εγώ σας ; 
Κάνω μια τελευταία προσπάθεια, ώστε να συνεχίσουμε μαζί τους αγώνες μας σε ένα τόσο δύσκολο περιβάλλον για έναν καλύτερο Παναθηναϊκό...
 Η ίδια η ιστορία έχει άλλωστε δείξει ότι, μόνο όταν είμαστε ενωμένοι, τα αποτελέσματα έρχονται και η σελίδα γυρίζει.
 Ξέρετε ποιοι δημιουργούν το πρόβλημα - τελειώστε τους.
 Θα μπορούσα να ακολουθήσω άλλους δρόμους για να τελειώσει αυτή η ιστορία, αλλά αυτοί οι δρόμοι δεν με χαρακτηρίζουν.
 Είστε οι μόνοι που μπορείτε και ΟΦΕΙΛΕΤΕ να τελειώσετε το πρόβλημά σας. 
Ένα πρόβλημα που έχει και θα έχει ακόμα μεγαλύτερη επίπτωση σε όλο τον Παναθηναϊκό. Τα χρονικά περιθώρια στενεύουν επικίνδυνα και η υπομονή έχει προ πολλού εξαντληθεί...»

 Δημήτρης Γιαννακόπουλος

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έ, κάτι συμβάλλουν κι αυτοί με τον οβολό τους ! Όχι τα εμά εμά και τα εσά εμά !

Ανώνυμος είπε...

αν καταστραφεί η πατρίδα του Αντετοκούμπο θα στεναχωρηθείς;;;

Ανώνυμος είπε...

Ο "εφευρέτης της αλητείας" (όπως ο ίδιος έχει πει πως είναι)
φωνάζει στους αλήτες να πάρουν τις ευθύνες τους..
Αυτός φυσικά δεν έχει καμία...
Λογικό...οι απροσάρμοστοι δεν έχουν ευθύνες....

Ανώνυμος είπε...

ειπα του παππου παππου ακουμπα τα μπαουλα αλλου

Περικλης Αντετομπουκο

Ανώνυμος είπε...

Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι...
Δεν του το είπε κανείς του Δημητράκη ;;;

aviator είπε...

Το ψάρι στο γραικυλιστάν όμως, βρωμάει κυρίως από την ουρά εδώ και 46 χρόνια...
Και μάλλον κάποιος του το είπε του Δημητράκη !!!

104 Χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία. Στις 27 Ιουνίου 1922,άρχισε το τελικό στάδιο της Προδοσίας. 57 ημέρες πριν την επίθεση του Κεμάλ στο Αφιόν Καραχισάρ και την έναρξη της «ταχείας εκκενώσεως» ο προδότης Χατζηανέστης τοποθέτησε τους Προδότες Τρικούπη και Διγενή ως διοικητές στο Μέτωπο. Προηγουμένως είχε στείλει στο μέτωπο περί τους 400 άκαπνους σαπιοκοιλιάδες αξιωματικούς απο τα μετόπισθεν στο μέτωπο . Ενας από αυτούς ήταν και ο ταγματάρχης του Οικονομικού Ράντος που το εβαλε πρώτος στα Πόδια από το ύψωμα "Χασάν Μπελ" που ηταν το Κέντρο της Ελληνικής Αμύνης και στο οποίο στάλθηκε ο Κατσιμήτρος για να το κρατήσει και όταν εκείνος τραυμτίστηκε στο γόνατο το κράτησε ο λοχαγός Αθανάσιος Γαλλής, από τα Φουρνά των Αγράφων.

Η Μικρασιάτικη «Καταστροφή», (δια της Προδοσίας), ήταν ιδέα του Γκλύξμπουργκ που το είχε κάνει ξανά,  ως Αρχιστράτηγος, το 1897,  σε συμφωνί...