Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
104 χρόνια από την προδοσία στην Μικρά Ασία. Οι Προδότες εμφάνιζαν τις ψευτοαποφάσεις στους αλλους Υπουργούς. Στις 23η Ιουνίου 1922. η προπαγάνδα έλεγε στον Λαό ότι οι Τούρκοι ήλπιζαν να σωθούν διπλωματικά και ότι ελήφθησαν οριστικές αποφάσεος. Το ΚΚΕ έκλεισε τους Φούρνους που τους κατέλαβε ο Στρατός.Στην Ρώμη έλεγαν ότι ο Σουλτάνος παρακαλούσε να κλείσει ειρήνη με τους Ελληνες για να μην χάσει τον θρόνο του. Στην Κωνσταντινούπολη έλεγαν ότι και ο Κεμάλ συμφωνούσε με τους ¨ορους των Συμμάχων
Στις 22 Ιουνίου 1922, οι «5», Δημήτριος Γούναρης, Νικόλαος Στράτος, Πέτρος Πρωτοπαπαδάκης, Γεώργιον Μπαλτατζής καὶ Νικόλαος Θεοτόκης μαζί με...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
5 σχόλια:
ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ
ΑΧ ΕΥΡΩΠΗ ΕΣΥ ΠΑΣΟΚ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΕΣ
ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΑΦΓΑΝΙΚΗΣ ΗΡΩΙΝΗΣ !!!
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΣ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΥΣ
τα κατωθι ΔΕΝ έχουν καμία σχέση με τις αρχές και τις αξίες ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού κόμματος !!!
όσοι οικονομικοί μετανάστες μπαίνουν παράνομα στη χώρα πρέπει να επιστρέφονται πίσω στις χώρες τους, καθώς και ότι οι νόμιμοι μετανάστες θα μένουν στη χώρα ανάλογα με τις ανάγκες που έχουμε σε δουλειές και θα φεύγουν όταν τελειώσει η δουλειά τους.
ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΤΖΑΝΚΙ ΑΦΡΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ
ισχυριζονται και μαλιστα στα σοβαρα οι παρανομοι κατσαπλιαδες να επιβραβευονται δημοκρατικοτατα για αυτο, να παραμενουν αραγε και ως εμποροι κοκας και ψηφοφοροι-σπονσορες αργοτερα των δυο αυτων αφροευρωπαικων κομματων !
επισης οσοι νομιμοποιουνται αυθαιρετα απο το κρατος να παραμενουν στα σοβρα ακομη και... ανεργοι στη χωρα για να ψηφιζουν .... στις εκλογες
ΤΑ ΔΕ ΤΖΑΝΚΙΣ ΤΗΣ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΠΟΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΠΟΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ.... ΑΡΑΒΕΣ ΩΣ ΘΥΜΑΤΑ !!!
ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ
ΑΧ ΕΥΡΩΠΗ ΕΣΥ ΠΑΣΟΚ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΕΣ
ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΑΦΓΑΝΙΚΗΣ ΗΡΩΙΝΗΣ !!!
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΣ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΥΣ
τα κατωθι ΔΕΝ έχουν καμία σχέση με τις αρχές και τις αξίες ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού κόμματος !!!
όσοι οικονομικοί μετανάστες μπαίνουν παράνομα στη χώρα πρέπει να επιστρέφονται πίσω στις χώρες τους, καθώς και ότι οι νόμιμοι μετανάστες θα μένουν στη χώρα ανάλογα με τις ανάγκες που έχουμε σε δουλειές και θα φεύγουν όταν τελειώσει η δουλειά τους.
ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΤΖΑΝΚΙ ΑΦΡΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ
ισχυριζονται και μαλιστα στα σοβαρα οι παρανομοι κατσαπλιαδες να επιβραβευονται δημοκρατικοτατα για αυτο, να παραμενουν αραγε και ως εμποροι κοκας και ψηφοφοροι-σπονσορες αργοτερα των δυο αυτων αφροευρωπαικων κομματων !
επισης οσοι νομιμοποιουνται αυθαιρετα απο το κρατος να παραμενουν στα σοβρα ακομη και... ανεργοι στη χωρα για να ψηφιζουν .... στις εκλογες
ΤΑ ΔΕ ΤΖΑΝΚΙΣ ΤΗΣ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΠΟΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΠΟΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ.... ΑΡΑΒΕΣ ΩΣ ΘΥΜΑΤΑ !!!
ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ
ΑΧ ΕΥΡΩΠΗ ΕΣΥ ΠΑΣΟΚ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΕΣ
ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΑΦΓΑΝΙΚΗΣ ΗΡΩΙΝΗΣ KAI TO EXOYN ΡΙΞΕΙ ΣΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ !!!
ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ !
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΣ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΥΣ
τα κατωθι ΔΕΝ έχουν καμία σχέση με τις αρχές και τις αξίες ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού κόμματος !!!
όσοι οικονομικοί μετανάστες μπαίνουν παράνομα στη χώρα πρέπει να επιστρέφονται πίσω στις χώρες τους, καθώς και ότι οι νόμιμοι μετανάστες θα μένουν στη χώρα ανάλογα με τις ανάγκες που έχουμε σε δουλειές και θα φεύγουν όταν τελειώσει η δουλειά τους.
ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΤΖΑΝΚΙ ΑΦΡΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ
ισχυριζονται και μαλιστα στα σοβαρα οι παρανομοι κατσαπλιαδες να επιβραβευονται δημοκρατικοτατα για αυτο, να παραμενουν αραγε και ως εμποροι κοκας και ψηφοφοροι-σπονσορες αργοτερα των δυο αυτων αφροευρωπαικων κομματων !
επισης οσοι νομιμοποιουνται αυθαιρετα απο το κρατος να παραμενουν στα σοβρα ακομη και... ανεργοι στη χωρα για να ψηφιζουν .... στις εκλογες
ΤΑ ΔΕ ΤΖΑΝΚΙΣ ΤΗΣ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΠΟΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΠΟΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ.... ΑΡΑΒΕΣ ΩΣ ΘΥΜΑΤΑ !!!
http://www.efsyn.gr/?p=241680
ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΠΑΝΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ ΣΑΣ (εδω γελαν)
ΕΙΣΒΑΛΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ;ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΝΑ ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΚΕΙ
ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΕ ΕΜΑΣ; ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΣΦΡΑΓΙΣΟΥΝ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΔΟΥ !
Οι περισσότεροι λαθρο δεν θέλουν να μείνουν στην Ελλάδα, γι' αυτό δεν καταθέτουν εδώ αίτηση ασύλου.
Η ΕΕ, ωστόσο, χρηματοδοτεί λειτουργία δομών ΜΟΝΟΝ γι' αυτούς που υποβάλλουν αίτημα ασύλου, όπως αποκάλυψε ο Παν. Νίκας, διευθυντής της Υπηρεσίας Πρώτης Υποδοχής.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64076218
ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΠΑΝΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ ΣΑΣ (εδω γελαν)
ΕΙΣΒΑΛΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ;ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΝΑ ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΚΕΙ
ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΕ ΕΜΑΣ; ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΣΦΡΑΓΙΣΟΥΝ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΔΟΥ !
Οι περισσότεροι λαθρο δεν θέλουν να μείνουν στην Ελλάδα, γι' αυτό δεν καταθέτουν εδώ αίτηση ασύλου.
Η ΕΕ, ωστόσο, χρηματοδοτεί λειτουργία δομών ΜΟΝΟΝ γι' αυτούς που υποβάλλουν αίτημα ασύλου, όπως αποκάλυψε ο Παν. Νίκας, διευθυντής της Υπηρεσίας Πρώτης Υποδοχής.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64076218
Δημοσίευση σχολίου